Επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο
Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης από το νηπιαγωγείο στην Α’ τάξη πραγματοποιήθηκε στις 29/5/2025 επίσκεψη στο 1ο Δημοτικό σχολείο Λιβαδειάς. Τα παιδιά του νηπιαγωγείου υποδέχθηκαν εκτός από τους μαθητές της Α΄τάξης και τη δασκάλα τους κ. Γιάννα Κώτσου η Διευθύντρια του σχολείου κ. Ελένη Παπανικολάου. Οι μαθητές του νηπιαγωγείου ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου και έκαναν πολλές δραστηριότητες μαζί με τους μαθητές της Α’τάξης. Αποχώρησαν με τις καλύτερες εντυπώσεις ανανεώνοντας το ραντεβού τους με τους νέους τους φίλους τον Σεπτέμβρη!
