Ευχαριστίες προς το Δήμο Λεβαδέων!

Μια νέα όμορφη και λειτουργική αυλή απέκτησε το 1ο Νηπιαγωγείο Λιβαδειάς κάνοντας τα διαλείμματα των μαθητών πιο συναρπαστικά . Η αυλή λειτουργεί ως ένας τόπος κοινωνικοποίησης, αλληλοεπίδρασης και φιλίας όπου τα παιδιά περνούν αρκετό χρόνο.
Ευχαριστούμε θερμά για τη χορηγία των χρωμάτων που χρησιμοποιήθηκαν για να βαφτούν τα κάγκελα και οι τοίχοι καθώς και για το παιχνίδι αυλής το Δήμο Λεβαδέων και ειδικότερα τον κ. Δημήτρης Καραμάνης – Δήμαρχος Λεβαδέων, τον Aντιδήμαρχο Oικονομικών κ.Christos Kalliantasis, τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων και Πολεοδομικού Σχεδιασμού κ. Γιώργος Λιανός και τον Αντιδήμαρχο Kαθαριότητας κ.Vasilis Ioannidis για την κοπή των χόρτων και τον κάδο για την διασφάλιση της καλύτερης δυνατής καθαριότητας του αύλειου χώρου.
Oι εκπαιδευτικοί, τα παιδιά και οι γονείς του νηπιαγωγείου.
466069660 8757026821055221 6865291878686903470 n
465648282 8757032877721282 6606214076968084894 n 465560693 8757033681054535 7303035039274927303 n
465735798 8757040617720508 4368035907991794197 n 465567287 8757034374387799 9066712557674241121 n