Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την πρωτοβουλία που πήρε να προσκαλέσει τον συμπατριώτη μας παραμυθά, τον κ. Γιώργο Λάιο.
Μαζί του αφεθήκαμε στο μαγικό κόσμο των παραμυθιών, τραγουδήσαμε, παίξαμε, ευχηθήκαμε και στολίσαμε το δέντρο της αγάπης.


