Χρώματα….παντού….
Ξεκινήσαμε να ασχολούμαστε με τα χρώματα στην τάξη…μάθαμε τα βασικά χρώματα. Κάναμε αναμείξεις χρωμάτων… μέσα στα πλυντηριάκια μας τα χρώματα μπερδεύτηκαν και δημιουργήθηκαν καινούργια. Διαβάσαμε το αγαπημένο μας χρώμα και το τοποθετήσαμε στη σωστή θέση. Παίξαμε παιχνίδι μνήμης που αφορούσε τις μείξεις των χρωμάτων.

