«΄΄Μαγειρεύοντας΄΄ τη διατροφή μου. Συζητώντας ΄΄διατροφικά΄΄ με μαθητές Νηπιαγωγείου

ΚΕΠΕΑ Ιεράπετρας
σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας στη διαδικτυακή δράση με θέμα: «΄΄Μαγειρεύοντας΄΄ τη διατροφή μου. Συζητώντας ΄΄διατροφικά΄΄ με μαθητές Νηπιαγωγείου και πρώτων τάξεων Δημοτικού» της 1-3-2023.

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

Β1

B2