Παίζω με το αρχικό μου γράμμα…….συνθέτω το όνομά μου… https://blogs.sch.gr/1niplivad/files/2022/10/Το-όνομά-μου-το-αγαπώ.mp4 Το τραγούδι είναι από το youTube ΣΤΙΧΟΙ : ΑΡΙΑΔΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ Ερμηνεία του Πάνου Γαληνού.