ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ
Στις 31 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε η διαδικτυακή μας ημερίδα με θέμα : “Covid-19, Oι συνέπειες της πανδημίας και του εγκλεισμού στα παιδιά νηπιακής ηλικίας”
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Ασημίνα Σκόνδρα προϊσταμένη του Κέντρου Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης Λιβαδειάς καθώς και τα μέλη της Διεπιστημονικής ομάδας κ. Καπλάνη Κωνσταντίνο, κ. Μεδίτσκου Θεοδώρα και Μπαλαμώτη Μαγδαληνή για τις εξαιρετικές εισηγήσεις τους και τις εύστοχες επισημάνσεις τους.
Ευχαριστούμε την προϊσταμένη και τις εκπαιδευτικούς του 12ου Νηπιαγωγείου για την συνεργασία και την συνδιοργάνωση της ημερίδας καθώς και όλους τους γονείς για τη συμμετοχή τους.

