Οι βασιλόπιτες του νηπιαγωγείου μας!
Η ιστορία της βασιλόπιτας.
Ακολουθώντας το έθιμο, με χαμόγελο και χαρά κόψαμε τις βασιλόπιτές μας και ευχηθήκαμε και πάλι “Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία σε όλους”.
Οι τυχεροί που κέρδισαν το φλουρί ήταν η Ιζαμπέλα για το 1ο τμήμα και ο Στέφανος για το 2ο.
Στα παιδιά που κέρδισαν το φλουρί της βασιλόπιτας δόθηκε δώρο από ένα βιβλίο σαν ανάμνηση της τυχερής τους μέρας.
Από τις κυρίες η τυχερή που κέρδισε το φλουρί είναι η κ.Κατερίνα που μας μαθαίνει υπέροχα πράγματα στα Αγγλικά.
Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων για τις βασιλόπιτες που γλύκαναν τα παιδάκια μας καθώς και για τα δώρα στους τυχερούς.
Παιχνίδι “Βρες το φλουρί”
Όλοι κερδίσαμε το φλουρί!!!…………….ιδέα από το pop-it.gr













