ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ….. ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΩ!!
Η 3η Ιουνίου έχει οριστεί από τον ΟΗΕ ως Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου. Η απόφαση ελήφθη στις 12 Απριλίου 2018 από τη γενική συνέλευση του διεθνούς οργανισμού, κατόπιν μιας διεθνούς εκστρατείας από τους λάτρεις του ποδηλάτου.