Kαλησπέρα,   αγαπημένα μας παιδιά!!!

Αυτή την εβδομάδα σκεφτήκαμε να ταξιδέψουμε όλοι μαζί κάπου μακριά, κάπου πολύ μακριά…με μόνο ένα μεταφορικό μέσο…Το ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ..και που άραγε θα μας πάει; Σωστά μαντέψατε…..Είστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε ένα Διαστημικό Ταξίδι; Έτοιμοι για απογείωση…; Μετράμε αντίστροφα………. 10..9..8..7..6..5..4..3..2..1..ΕΚΤΟΞΕΥΣΗ!!!!!!!!!
 
 
ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ 
                                                                                         Πηγή:4m toy
 Ελάτε να ταξιδέψουμε και να μάθουμε τόσα όμορφα πράγματα….Ας γίνουμε και εμείς μικροί εξερευνητές!….και ελάτε να γνωρίσουμε τι είναι το ηλιακό μας σύστημα και ποιοι πλανήτες βρίσκονται εκεί….καθώς και πολλά άλλα ακόμα…
ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ…..;
Και μια υπέροχη προσομοίωση του ηλιακού μας συστήματος …
 
ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Και τώρα…ώρα για παιχνίδι….το παιχνίδι των ερωτήσεων….
Ακολουθήστε τις παρακάτω ερωτήσεις και φτιάξτε και εσείς παιδιά…Το δικό σας ηλιακό σύστημα…. Είστε…Έτοιμοι..για παιχνίδι…; Απαντήστε στις ερωτήσεις…μαντέψτε σωστά και ζωγραφίστε σε ένα χαρτί Α4…τους πλανήτες… και αν θέλετε μετά μπορείτε να γράψετε και το όνομά τους….
Καλή Επιτυχία!!!
PUZZLE
Και στη συνέχεια να φτιάξουμε ωραία...puzzle με το ηλιακό σύστημα…..και τους πλανήτες….
 

ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΑ – ΔΙΑΣΤΗΜΑ

Κλείστε τα μάτια….και ταξιδέψτε και εσείς μέσα από τα διαστημικά τραγούδια…
“Η γη και οι πλανήτες μας”
“Μια γιορτή στη γειτονιά του ήλιου” με τον Χάρη Κατσιμίχα
“Το ηλιακό μας σύστημα”

ΤΑΙΝΙΑ – ΔΙΑΣΤΗΜΑ

Ο Ζάκ και ο Κουάκ ετοιμάζονται με το διαστημόπλοιό τους …να ταξιδέψουν στο διάστημα…Ποιος άλλος θα πάει μαζί τους…; Ποια είναι η αποστολή τους…;Τι συμβαίνει όμως όταν προσγειωθούν εκεί….;Θα τα καταφέρουν τελικά;Ελάτε να μάθουμε όλοι μαζί….!
 

ΠΑΡΑΜΥΘΙ – ΔΙΑΣΤΗΜΑ

Παραμύθι…μύθι..μύθι…το κουκί και το ρεβύθι..δώστου κλώτσο να γυρίσει..παραμύθι ν’ αρχίσει….!Για έναν πρίγκιπα μιλάει και κάπου μακριά μας πάει….Τι συμβαίνει άραγε εκεί…; Μήπως ήρθε η ώρα να το μάθουμε και εμείς…..;  
“Ο μικρός πρίγκιπας”

ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ -ΔΙΑΣΤΗΜΑ (1)

 1.Πλανήτες από πλαστελίνη
Μια πολύ ωραία ιδέα….αν έχουμε πλαστελίνη στο σπίτι μας και φτιάξουμε τους πλανήτες….να τους τοποθετήσουμε σε πλαστικά καλαμάκια και να παίξουμε μαζί τους….!
  • Μια άλλη…προτεινόμενη ιδέα…αν δεν έχουμε πλαστελίνη…να φτιάξουμε μπάλες από αλατοζύμη.. να  τις ψήσουμε στο φούρνο και έπειτα να τις χρωματίσουμε με νεροχρώματα..!

Πηγή: μέσα σε ένα σεντούκι
2. Το ηλιακό μας σύστημα
Υλικά:χαρτί α4, χρώματα , χρυσόσκονη ,κόλλα,ψαλίδι.
Διαδικασία:Χρωματίζουμε μπλε το χαρτί.Έπειτα σχεδιάζουμε κύκλους διαφορετικού μεγέθους, τους χρωματίζουμε και τους κόβουμε . Στο μπλε χαρτί κολλάμε πρώτα τον ήλιο και μετά με τη σειρά τους πλανήτες.
πηγή:https://hartaetoi.wordpress.com
3. Στέμμα με το ηλιακό σύστημα