ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

Ξέρετε γιατί…

Βάφουμε αυγά το Πάσχα?

Λένε πως όταν μαθεύτηκε ότι αναστήθηκε ο Χριστούλης ,

μια γυναίκα δεν το πίστεψε.

Η γυναίκα αυτή κρατούσε στα χέρια της ένα καλαθάκι με

αυγά και είπε: « Όταν τα αυγά μέσα στο καλάθι γίνουν

κόκκινα τότε θα αναστηθεί και ο Ιησούς ».

Τα αυγά ευθύς αμέσως κοκκίνισαν και η γυναίκα πίστεψε

πια ότι ο Χριστός είχε όντως αναστηθεί.

Από τότε κάθε Πάσχα τη Μεγάλη Πέμπτη βάφουμε τα

αυγά κόκκινα.

Ώρα για Δημιουργία!!!

Ας ετοιμάσουμε τα δικά μας πασχαλινά αυγά με τη μαμά!

Πασχαλινά κόκκινα αυγά με φαντασία.

Όταν η μαμά χρειαστεί τη βοήθειά μας για να κόκκινα αυγουλάκια, ευκαιρία για παιχνίδι! Πρώτα πρώτα, θα μας ετοιμάσει πολύ καλά βρασμένα αυγά. Μετά, παίρνουμε τα αγαπημένα μας σύνεργα ζωγραφικής και ξεκινάμε. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μαρκαδόρους σχεδιάζοντας φατσούλες, σχέδια ή και μοτίβα που μας αρέσουν. Νερομπογιές, πινέλα , αλλά και ψεύτικα ματάκια όλα αποδεκτά. Με αυτό τον τρόπο δεν θα βάψουν οι μικροί μας καλλιτέχνες τα αυγά, αλλά θα τα φιλοτεχνήσουν με το δικό τους μοναδικό τρόπο. Αν θέλουμε να συνδυάσουμε και την παράδοση και την όρεξη για δημιουργία, θα πάρουμε τις κηρομπογιές μας από το συρτάρι μας και θα αρχίσουμε κρατώντας καλά το αυγουλάκι στο χεράκι μας να του βάζουμε χρώματα και σχέδια, π.χ. ήλιο, συννεφάκια, αυγουλάκια, λουλουδάκια και ότι γεννήσει η φαντασία μας. Τα ανοιχτά χρώματα, κίτρινο, λευκό, σομόν θα φωτίζουν πολύ το σχέδιο μας. Όταν η μαμά βουτήξει τα αυγά μέσα στην κόκκινη μπογιά, τα σχεδιάκια μας θα εντυπωσιάσουν όλους!

Και οι Πασχαλινές Δημιουργίες συνεχίζονται . . .

Φτιάχνουμε πασχαλινά κουλουράκια

Μαζί με τη μαμά και τα αδελφάκια μας πάμε στην κουζίνα να

κάνουμε τα δικά μας κουλουράκια. Είμαστε βοηθοί πολύτιμοι της

μαμάς μετρώντας τις κούπες με το αλεύρι, τη ζάχαρη και όλα τα

υλικά ακολουθώντας τις οδηγίες της.  Μόλις έχουμε το

ζυμαράκι μας έτοιμο, ήρθε η σειρά μας!

Φτιάχνουμε, λοιπόν την αγαπημένη μας συνταγή για κουλουράκια και τα πλάθουμε  σε σχήμα κουνελάκι, πλεξούδες ή τους δίνουμε σχήμα με τα κουπάτ της μαμάς.

Αν θέλουνε τα παιδιά, μπορούνε να παίξουνε με τα γραμματάκια και να γράψουνε τη συνταγή με μαρκαδόρους, εμπλουτίζοντας την με δικές τους ζωγραφιές. Στέλνουμε την συνταγή στους φίλους μας, να ετοιμαστούν κι αυτοί με τα πιο ωραία πασχαλινά κουλουράκια!

Συνεχίζουμε το παιχνίδι με τα γραμματάκια . . .

“ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ” με γραμματοζυμαράκια

Για την συγκεκριμένη κατασκευή θα χρειαστούμε :

αλεύρι (1 κούπα),αλάτι(1 κούπα) και νερό, νερομπογιές ή

αν υπάρχουν χρώματα ζαχαροπλαστικής.

Διαδικασία:

1ο: Φτιάχνουμε με τη ζύμη τα γραμματάκια ” ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ” και τα ψήνουμε στους 180 Βαθμούς στο φούρνο.

2ο: Έπειτα τα ζωγραφίζουμε και τα διακοσμούμε όπως μας αρέσει.

Και…τα γραμματοζυμαράκια είναι ΕΤΟΙΜΑ…ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!