Η 16η του Οκτώβρη καθιερώθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, τον Οκτώβριο του 1980 έχοντας ως κύριο στόχο να περιορίσει την πείνα στον πλανήτη. Στα πλαίσια των Δράσεων του Ενεργού Πολίτη στη σχολική μονάδα με στόχο βιώσιμης ανάπτυξης: Υγεία – Ευεξία – Άνθρωποι και υγεία – διατροφικές συνήθειες, τίτλο δράσης: […]




