Κάθε αρχή μιας σχολικής χρονιάς είναι ένα καινούργιο ταξίδι γνωριμίας· με τον εαυτό μας, με τους φίλους μας, με τον κόσμο γύρω μας. Κοιτάξαμε λοιπόν μέσα σ’ έναν καθρέφτη και είπαμε: «Εγώ είμαι εγώ!» Τι βλέπουμε εκεί μέσα; Μάτια που γελούν, χείλη που μιλούν, μια καρδιά που χτυπά… Όλα όσα κάνουν τον καθένα μας μοναδικό. […]




