Στα πλαίσια των δράσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας με σκοπό την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας επί σχετικών θεμάτων και του σχεδίου δράσης για την αυτοαξιολόγηση, Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριων με τίτλο “Νιώθεις ΕΓΩ, νιώθω & ΕΓΩ συναισθήματα ένα σωρό” (δείκτης διαμόρφωση τρόπων διαχείρισης εντάσεων και συγκρούσεων) μας επισκέφτηκε σήμερα Δευτέρα 13 Οκτωβρίου στο σχολείο μας […]




