Φύλακες της θάλασσας!
Με αφορμή ένα ψαράκι που ονομάζεται Σπλάσι ξεκινήσαμε ένα υπέροχο ταξίδι στον κόσμο της θάλασσας! Οι «Μικροί Φύλακες της Θάλασσας» με έναν παιχνιδιάρικο και δημιουργικό τρόπο. θα μάθουν για τη σημασία της θάλασσας, θα εξερευνήσουν το θαλάσσιο περιβάλλον, θα ανακαλύψουν τους κινδύνους που αντιμετωπίζει και θα αναλάβουν δράση ως μικροί «φύλακες» τόσο της θάλασσας όσο και των ίδιων.
Αρχικά συνειδητοποιήσαμε ότι η θάλασσα δεν έχει τέλος!!! Είναι ενιαία και τα ψαράκια μπορούν να ταξιδεύουν ελεύθερα!Φυσικά εκφράσαμε την αγάπη μας για τη θάλασσα!
Ταξιδέψαμε με τον Σπλάσι και τη Beebot σε όλες τις θάλασσες!
Κάναμε πείραμα και είδαμε ποια υλικά επιπλέουν και ποια βυθίζονται!
Μάθαμε ακόμη ότι το μπλε που έχει η θάλασσα είναι ένα χρώμα που διαχέεται!
Σε δεύτερη φάση μελετήσαμε τα πλάσματα της θάλασσας και δημιουργήσαμε βιβλία για αυτά!
Επιπλέον, φτιάξαμε το αγαπημένο θαλάσσιο πλάσμα της τάξη μας… δεν είναι άλλο από τον καρχαρία!
Επιπλέον, φτιάξαμε και πολλά ζώα της θάλασσας με ανακυκλώσιμα υλικά!
Προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε και ένα φίλτρο με φυσικά υλικά ώστε να καθαρίζουμε το νερό!
Σε επόμενη φάση η θάλασσα ζητάει τη βοήθειά μας αφού μας έστειλε ένα γράμμα με τον Σπλάσι! Μας ενημερώνει ότι είναι λυπημένη γιατί πολλοί δεν τη σέβονται και αφήνουν πολλά σκουπίδια σε αυτήν!
Αναλάβαμε δράση και προσπαθήσαμε να την “καθαρίσουμε”!
Δώσαμε υπόσχεση στον Σπλάσι ότι θα φροντίζουμε η θάλασσα να παραμένει καθαρή!
Αποφασίσαμε λοιπόν να γίνουμε ιππότες- φύλακες της θάλασσας!
Ζωγραφίσαμε τους εαυτούς μας ως ιππότες της θάλασσας και με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης οι ζωγραφιές μας έγιναν clipart!
Και αφού γίναμε ιππότες/φύλακες της θάλασσας, τώρα θα πρέπει να μάθουμε πώς θα μπορούμε να προσέχουμε και τον εαυτό μας στη θάλασσα! Έτσι δημιουργήσαμε την αφίσα μας με τις σκέψεις και τις ιδέες των παιδιών!
Μετά από συζήτηση καταλήξαμε ποια θα πρέπει να είναι η super-δύναμή μας ώστε να είμαστε ασφαλείς! Ο καθένας ζωγράφισε τη δικιά του!
Ακόμη μάθαμε να αναγνωρίζουμε τη σημασία που έχουν οι σημαίες στη θάλασσα! Στην πράσινη και γαλάζια μπορούμε να κολυμπάμε ενώ στην κόκκινη δεν είναι ασφαλές το κολύμπι!
Επίσης, είδαμε πώς πρέπει να αντιδρούμε όταν κάποιος χρειάζεται βοήθεια! Πρέπει να απευθυνόμαστε είτε σε ναυαγοσώστη, είτε σε κάποιον έμπιστο ενήλικα!
Τις σκέψεις μας αυτές τις κάναμε και σημαία!
Τέλος, μετά από όλα αυτά που μάθαμε για τον βυθό της θάλασσας αποφασίσαμε για την καλοκαιρινή μας γιορτή να ανεβάσουμε το παραμύθι ” Ένας καλόκαρδος καρχαρίας” της Λήδας Βαρβαρούση!
Το σκηνικό μας με τις κατασκευές μας!
Μερικά ωραία στιγμιότυπα!











































