Επίσκεψη στη Δανειστική Βιβλιοθήκη Νεολαίας Γαλάτιστας!
Και τη φετινή σχολική χρονιά επισκεφθήκαμε με τα παιδιά τη Δανειστική Βιβλιοθήκη Νεολαίας Γαλάτιστας, έναν χώρο γεμάτο βιβλία, εικόνες και ιστορίες που περιμένουν μικρούς και μεγάλους αναγνώστες να τα ανακαλύψουν. Εκεί μας υποδέχτηκε η κυρία Ντίνα, η οποία μας ξενάγησε στους χώρους της βιβλιοθήκης και γνώρισε ιδιαίτερα στα παιδιά που την επισκέπτονταν για πρώτη φορά το παιδικό τμήμα και τον τρόπο λειτουργίας της βιβλιοθήκης. Στη συνέχεια, καθίσαμε όλοι μαζί στον όμορφο χώρο των παιδικών βιβλίων και ξεκινήσαμε το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα. Η κυρία Ντίνα, μέσα από ερωτήσεις και συζήτηση με τα παιδιά, διερεύνησε τις προϋπάρχουσες γνώσεις και εμπειρίες τους σχετικά με τα βιβλία και τη φιλαναγνωσία. Ακολούθησε η ανάγνωση του βιβλίου του Benji Davies «Ο Νόι και η Φάλαινα», μέσα από το οποίο τα παιδιά ταξίδεψαν με τη φαντασία τους στον κόσμο του μικρού Νόι, ανακαλύπτοντας συναισθήματα, εικόνες και μηνύματα της ιστορίας.
Στο τέλος της επίσκεψής μας, το τμήμα μας δανείστηκε το βιβλίο «Ο μαύρος κότσυφας και ο άσπρος γλάρος» της Kitty Crowther, το οποίο θα επεξεργαστούμε και θα παρουσιάσουμε στην τάξη μας. Οι επισκέψεις και η συνεργασία μας με τη Δανειστική Βιβλιοθήκη θα συνεχιστούν καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, καθώς κάθε νήπιο θα έχει τη δυνατότητα να δανείζεται, με την κάρτα δανεισμού του τμήματός μας, το βιβλίο της επιλογής του και να το παρουσιάζει στους συμμαθητές του, μοιράζοντας μαζί τους τις εντυπώσεις και τα αγαπημένα του σημεία από την ιστορία.
