Φθινοπωρινές δραστηριότητες 2ου Τμήματος
Υπεύθυνη νηπιαγωγός: Τσάτσου Αθανασία Γιορτή των Αρχαγγέλων Εργαστήρια δεξιοτήτων: Ταξίδι στη χώρα της διατροφής
Υπεύθυνη νηπιαγωγός: Τσάτσου Αθανασία Γιορτή των Αρχαγγέλων Εργαστήρια δεξιοτήτων: Ταξίδι στη χώρα της διατροφής
Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων “Ζω καλύτερα- Ευ ζην”, φτιάξαμε την πυραμίδα της διατροφής για να μάθουμε στον Robby, το ρομποτάκι μας, πόσες μερίδες πρέπει να τρώει κάθε μέρα από κάθε μια από τις βασικές ομάδες τροφίμων.
Συνεχίζοντας το ταξίδι στον κόσμο της υγιεινής διατροφής, μάθαμε στον Robby πως υπάρχουν αρωματικά φυτά και βότανα που δίνουν μοναδική γεύση στο φαγητό μας και αποφασίσαμε να επισκεφθούμε τον σχολικό κήπο για να του δείξουμε κάποια από αυτά που φύτεψε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων την περσινή χρονιά. Είχαμε όμως ένα πρόβλημα: Δεν μπορούσαμε να Συνεχίστε να διαβάζετε
Σας ενημερώνουμε ότι η λειτουργία του «edupass.gov.gr» επεκτείνεται στις Σχολικές Μονάδες της Δημόσιας Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής. Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων: https://www.minedu.gov.gr/news/50530-26-10-21-i-leitourgia-tou-edupass-gov-gr-epekteinetai-stis-sxolikes-monades-tis-dimosias-protovathmias-defterovathmias-ekpaidefsis-kai-eidikis-agogis “Από τη Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021 τίθεται σε λειτουργία για τις δημόσιες σχολικές μονάδες η πλατφόρμα edupass.gov.gr, η οποία αποτελεί ένα επιπλέον εργαλείο για την υγειονομική θωράκιση της δια Συνεχίστε να διαβάζετε
Βαλίτσες; Κάρτες επιβίβασης; Διαβατήρια; Εισιτήρια; Όλα είναι έτοιμα για να ταξιδέψουμε στην Ευρώπη, να μάθουμε για τις πρωτεύουσες, τα αξιοθέατα, την κουλτούρα και να επισκεφθούμε τα μουσεία για να δούμε έργα τέχνης με θέμα τα δικαιώματα των παιδιών. Η προσέγγιση των έργων τέχνης θα γίνει με τη μέθοδο Artful Thinking του Πανεπιστημίου Harvard και τα Συνεχίστε να διαβάζετε
Οι μαθητές έγιναν ντετέκτιβ, ανακάλυψαν ποιες λεξούλες αρχίζουν από το γράμμα κάθε καρτέλας και τις κάλυψαν με ένα πλαστικό καπάκι με μεταλλικό δακτύλιο. Στο τέλος χρησιμοποίησαν έναν μαγνήτη για να μαζέψουν τα καπάκια.
Συνεχίσαμε τις ασκήσεις συλλαβισμού με κάρτες πάνω στις οποίες απεικονίζονται ζωάκια και διάφορα αντικείμενα. Οι μαθητές επιλέγουν μια κάρτα, λένε αυτό που βλέπουν και στη συνέχεια χτυπάνε παλαμάκια ή μετράνε με τα δάχτυλα τις συλλαβές. Στο τέλος πιάνουν με μανταλάκι τον σωστό αριθμό.
Σήμερα μάθαμε να συλλαβίζουμε ταΐζοντας τον Robby με ποπ κόρν πάνω στα οποία ζωγραφίσαμε τροφές και τις κατατάξαμε σε κατηγορίες ανάλογα με τον αριθμό συλλαβών της κάθε τροφής. Του δώσαμε να φάει μήλα, πορτοκάλια, κολοκύθα, μπριζόλα, σμέουρα, μπανάνες, καλαμάρια κ.α.
Τις πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο ασχοληθήκαμε με το όνομά μας 1) Διαβάσαμε το παραμύθι “Δεν μου αρέσει το όνομά μου” 2) Σχηματίσαμε τα ονόματα με πλαστελίνη 3) Γράψαμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας 4) Τα ζωγραφίσαμε 5) Ακούσαμε το τραγούδι “Hello song” Για να μεταβείτε στο Youtube και να το ακούσετε πατήστε Συνεχίστε να διαβάζετε
Coding without digital technology Σήμερα είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο νηπιαγωγείο μας τον μικρό Robby. Τα παιδιά τον κάλεσαν στην παρέα τους με χαρά και του πρότειναν να μείνει μαζί μας. Εκείνη την ημέρα συζητούσαμε για την υγιεινή διατροφή στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και γι’ αυτό οι μαθητές αυθόρμητα του έδιναν διάφορα Συνεχίστε να διαβάζετε