Αρχική » Ένα ρομπότ στο σχολείο μας- Εισαγωγή στους αλγόριθμους

Ένα ρομπότ στο σχολείο μας- Εισαγωγή στους αλγόριθμους

Εικόνα1

Coding without digital technology

 

Σήμερα είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο νηπιαγωγείο μας τον μικρό Robby.
Τα παιδιά τον κάλεσαν στην παρέα τους με χαρά και του πρότειναν να μείνει μαζί μας.
Εκείνη την ημέρα συζητούσαμε για την υγιεινή διατροφή στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και γι’ αυτό οι μαθητές αυθόρμητα του έδιναν διάφορα τρόφιμα από τη γωνιά για να φάει.
Με αφορμή αυτή την εκδήλωση ενδιαφέροντος των μαθητών, τους προτείναμε να μάθουμε στον Robby να τρέφεται υγιεινά. 

Εξηγήσαμε στα παιδιά πως o Robby, όπως και όλα τα ρομπότ, μιλάει τη δική του γλώσσα, τη γλώσσα του προγραμματισμού δίνοντας ή εκτελώντας εντολές.  Έτσι αποφασίσαμε να του μάθουμε ποιές τροφές να επιλέγει χρησιμοποιώντας τον προγραμματισμό.

1. Φτιάξαμε στην αυλή του σχολείου ένα πλαίσιο τετραγώνων με χαρτοταινία.

2. Πήραμε μαζί μας πλαστικά φρούτα και λαχανικά.

3. Εκτυπώσαμε τις κάρτες Cody Roby του Alessandro Boglioho και εξηγήσαμε στα παιδιά τί ακριβώς συμβολίζει η κάθε εικόνα- εντολή.

Αφήσαμε στην άκρη την τεχνολογία και παίξαμε τον προγραμματισμό ως ένα παιχνίδι ρόλων. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε δύο ομάδες.

  • Η μία ομάδα έπρεπε να τοποθετήσει τα τρόφιμα σε τυχαία πλακίδια του πλαισίου και να σκεφτεί τη σωστή ακολουθία εντολών, ώστε να οδηγηθεί ο Robby σε αυτά. Η ομάδα αυτή ονομάστηκε “Προγραμματιστές”.
  • Η δεύτερη ομάδα ακολούθησε τις κάρτες εντολών που βρίσκονταν με τη σειρά στο έδαφος και εκτελώντας μια εντολή κάθε φορά οδήγησε το ρομπότ στα τρόφιμα. Η ομάδα αυτή ήταν “Τα ρομπότ”.
  • Μετά από μερικές επαναλήψεις, οι μαθητές άλλαξαν ρόλους.
 
263374219 3120015178256039 5777518242456687927 n Εικόνα2 Εικόνα3 Εικόνα4

Όνομα συντάκτη

Όνομα: 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΦΑΡΣΑΛΩΝ

Σύντομο βιογραφικό:
Περισσότερες πληροφορίες

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση