Μάης ο μήνας των λουλουδιών

Καλησπέρα σε όλους !

Πώς είμαστε;

Ελπίζουμε να είστε όλοι καλά και με χαμόγελο!

Ακολουθώντας πάντα τις οδηγίες της πολιτείας επανερχόματε σιγά σιγά στην καθημερινότητα μας! Αν όλα πάνε καλά ίσως σας δούμε στο νηπιαγωγείο σύντομα!

Μέχρι τότε, συνεχίζουμε από εδώ να σας προσφέρουμε φρέσκιες ιδέες και δραστηριότητες για να περνάτε όμορφα και δημιουργικά τις ώρες στο σπίτι!

 

Ξεκίνησε λοιπόν ο Μάιος με πολύ καλό καιρό και σίγουρα αυτό δυσκολεύει την παραμονή μας μέσα στο σπίτι, αλλά θα προσπαθήσουμε να κρατήσουμε το ενδιαφέρον σας ζωντανό!

 

Τραγουδάκι αγαπημένο

Το μαρουσάκι

Στο πρώτο πρώτο πέταγμα
μικρό χελιδονάκι
Δυο δυο πηδάει τα σκαλιά
το Μαρουσάκι

Λουλούδι στο παράθυρο
φεγγάρι φεγγαράκι
που παίζει με τη φυλλωσιά
το Μαρουσάκι

Στο `να του χέρι το σταμνί
στ’ άλλο το κανατάκι
Δυο δυο πηδάει τα σκαλιά
το Μαρουσάκι

 

 

Ώρα για παραμυθάκι

Ακούμε το παραμύθι και μετά συζητάμε για τους ήρωες, τις περιπέτειες τους , τα συναισθήματά τους , τι μας άρεσε και τι δεν μας άρεσε σ’ αυτό το παραμύθι

ΤΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΛΙΒΑΔΙ

Στο παραμύθι που ακούσατε οι ήρωες είναι λουλούδια. Η μαργαρίτα και η παπαρούνα. Και τα δύο είναι αγριολούλουδα και αυτός είναι ο μήνας τους!

Από ποιο γραμματάκι αρχίζει ο Μάιος, το Μαρουσάκι, η μαργαρίτα;

Από Μ,μ

Ψάχνουμε να βρούμε κι άλλες λέξεις που να αρχίζουν από Μ,μ

Ακούμε την ιστορία του γράμματος και κάνουμε τις εργασίες που ακολουθούν.

 

Πολλά τραγουδάκια έχουν γραφτεί για τη μαργαρίτα και πολλοί ζωγράφοι έχουν εμπνευστεί από αυτή.

Ας ακούσουμε το τραγούδι

Η μαργαρίτα

 

Μαργαρίτα μου μικρή
συ του κήπου μου στολή,
άκουσε με να σου πω
το μικρό μου μυστικό.

Χθες το βράδυ η μαμά
απ’ τις τρέλες τις πολλές
μου ‘πε πως δεν μ’ αγαπά
κι η καρδούλα μου χτυπά.

Μ’ αγαπά, δεν μ’ αγαπά,
μ’ αγαπά, δεν μ’ αγαπά
κι η καρδούλα μου χτυπά
κι η καρδούλα μου χτυπά.

 

Και ένα ακόμη τραγουδάκι που μιλάει για ένα κοριτσάκι που το έλεγαν Μαργαρίτα σε μουσική του Μίκη Θεοδωράκη

 

 

Η μικρούλα, η μικρή Μαργαρίτα,
να διαβάζει, δεν μπορεί, άλφα βήτα.
Στα ματάκια της κυλά ένα δάκρυ,
το βιβλίο της πετά σε μιαν άκρη.

Το ποδάρι της χτυπά και φωνάζει,
την κοιτάζουν τα παιδιά, κάνουν χάζι.
Να διαβάζει, δεν μπορεί, άλφα βήτα,
αχ! τι άτακτο παιδί, Μαργαρίτα.

  

Ας παρατηρήσουμε τώρα και μερικούς πίνακες ζωγραφικής γαι να εμπνευστούμε κι εμείς να δημιουργήσουμε ένα λιβάδι σαν αυτό του παραμυθιού!

 

Πάρτε λοιπόν, χαρτί, μαρκαδόρους, ξυλομπογιές, κηρομπογιές και νερομπογιές και φτιάξτε ένα πολύχρωμο λιβάδι με μικτή τεχνική. Περιμένουμε τα έργα σας!!!

Ας κάνουμε τώρα και μερικές εργασίες για το μήνα Μάιο

 

 

και βέβαια πριν σας αποχαιρετήσουμε γλυκά σας έχουμε λίγο χορό για να γυμναστείτε!

 

Μες του Μαγιού τις μυρωδιές

τα κόκκινα κεράσια

για δέστε πως χορεύουνε

της Κρήτης τα κοράσια

Με περηφάνια αληθινή

σεμνά και τιμημένα

πως χόρευαν της Κρήτης μας

τα τέκνα τ’ αντρειωμένα

Κοίταξε Κρήτη το χορό

που μάθαν τα παιδιά σου

που ξέραν οι προγόνοι σου

και χαίρεται η καρδιά σου

Κοίταξε χάρη κι ομορφιά

τιμή λεβεντοσύνη

όπου ‘χει τούτος ο χορός

και τι χαρές αφήνει

Κοίταξε και διαλάλησε

σ’ όλους της γης τους τόπους

τέτοιους χορούς να μάθουνε

με τιμημένους τρόπους

Βλέπετε τούτο το χορό

που πάει ζάλο ζάλο 

τον ίδιο θα χορέψουμε

στην Πόλη δίχως άλλο

Οι εθνικοί μας οι χοροί

έχουν περίσσια χάρη

δίνουν τιμή και και λεβεντιά

στ’ όμορφο παλληκάρι

Όπου υπάρχουν Έλληνες 

τα ξένα γράψετε τα

και τα δικά μας έθιμα

δέτε και μάθετε τα

 Σας αγαπάμε πολυυυυυύ!!!!