Εκκλησιασμός νηπίων

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου Νηπιαγωγείου αποφάσισε να πραγματοποιήσει εκπαιδευτική δράση – εκκλησιασμό των νηπίων στον ενοριακό ναό της “Παναγίας Άξιον Εστί” την Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2024 και ώρα 8:30 έως 9:00.

Η μετακίνηση θα γίνει με τα πόδια, λόγω της πολύ κοντινής απόστασης. Τα παιδιά θα έρθουν και θα σχολάσουν κανονικά.

Σκοπός του εκκλησιασμού είναι να αντλήσουν τα νήπια εμπειρίες από την πλούσια θρησκευτική μας παράδοση και να μάθουν να  συμμετέχουν υπεύθυνα και ισότιμα στην κοινωνική ζωή της  ευρύτερης κοινότητας.

 

Στιγμιότυπα από τη μετακίνηση προς την εκκλησία.

ο ναός Παναγία Άξιον Εστί

 

 

Δράση για την κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη

Γνωριμία με το ΘΥΜΟ

Η κοινωνική Λειτουργός ανέπτυξε το θέμα των συναισθημάτων με τα παιδιά.  Γνωρίσαμε τις λέξεις θυμός, θυμώνω, ξεσπώ, σέβομαι, διαχειρίζομαι, σπίτι, ομάδα, τάξη.  Αρχικά έγινε μια σύντομη συζήτηση σχετικά με την έννοια του «θυμού»:

– Πού νιώθουμε τον θυμό;
– Πώς εκφράζεται ο θυμός στο σώμα μας;
– Τί μπορώ να κάνω για να τον δείξω;
– Τί μπορώ να κάνω για να τον διαχειριστώ όταν νιώθω πως θα «σκάσω» από θυμό;

Στη συνέχεια προχωρήσαμε στην ομαδική εργασία με τίτλο: «Με τι μοιάζει ο θυμός» ;

Τα παιδιά έχουν στη διάθεση τους ένα μεγάλο χαρτόνι και διάφορα υλικά χειροτεχνίας. Πάνω στο χαρτόνι σχηματίζουν το περίγραμμα ενός ανθρώπινου σώματος και ο καθένας χρωματίζει με ό,τι χρώμα θέλει και κολλάει ό,τι θέλει στο χαρτόνι για να δείξει πώς εκφράζεται ο θυμός στο σώμα.

Σκοπός της δράσης είναι η συναναστροφή, η συνεργασία, η ενεργοποίηση, η κινητικότητα, η επικοινωνία, η ενίσχυση της αλληλεπίδρασης και του σεβασμού, η γνωριμία και αποδοχή του θυμού ως φυσιολογικό συναίσθημα,  και εύρεση τρόπων για υγιές και ασφαλές ξέσπασμα θυμού.

Τα αποτελέσματα είναι καταπληκτικά:

Καταγραφή1 

 

 

 

Βασιλόπιτα

Σήμερα τα παιδιά έφτιαξαν δική τους βασιλόπιτα!

Το φλουρί έπεσε στη Μαμπέλ (1ο τμήμα) και στην Ελένη Σ. (2ο τμήμα).

Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων για την προσφορά των  δύο βιβλίων που πήραν τα παιδιά!

 

Ετοιμάζουμε τα υλικά
Διαβάζουμε τη συνταγή.

(περισσότερα…)

“Το γάντι”: Ένα χειμωνιάτικο Ουκρανικό παραμύθι

Διαβάσαμε και παρακολουθήσαμε  το ουκρανικό παραμύθι ” Το γάντι”

Βάλαμε τα ζωάκια με την σειρά που μπήκαν στο Γάντι

434250655 7589079897804580 1781450649487589832 n 434234999 1870081293413088 5611293672014369556 n 2

Και μάθαμε τα τακτικά αριθμητικά, πρώτος, δεύτερος, τρίτος κλπ…

434442038 391394140463485 8558620218940594461 n

Κάναμε και σχετική εργασία

434245817 376731992007737 953772731968702293 n

Παίξαμε ψηφιακά παιχνίδια

(περισσότερα…)

Ενημέρωση για απουσίες παιδιών

Σύμφωνα με τις νέες οδηγίες της Διεύθυνσης Α/θμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς,  οφείλουμε να καταχωρούμε καθημερινά τις απουσίες των παιδιών λόγω εποχικής γρίπης και όχι μόνο.

Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς που ενημερώνουν το νηπιαγωγείο για τις απουσίες των παιδιών εγκαίρως!

Παρακαλούμε πολύ τους υπόλοιπους γονείς να ενημερώνετε τηλεφωνικά για το λόγο της απουσίας του παιδιού.