Η καλοκαιρινή μας γιορτή :Ταξιδεύοντας στα κύματα με τις θαλάσσιες χελώνες έγινε στην αυλή του νηπιαγωγείου μας την Τετάρτη 10 Ιουνίου στις 18:30…
Εφόρμηση της ιστορίας ήταν η δράση του Ενεργού Πολίτη «Η χελώνα καρέτα καρέτα, ζητά την βοήθειά μας» και το παραμύθι προήλθε από τις ιδέες των παιδιών. Τα παιδιά διάλεξαν μόνα τους τους ρόλους τους, έφτιαξαν τις προσκλήσεις της γιορτής και με την βοήθεια των εκπαιδευτικών, χόρεψαν τα αντίστοιχα τραγούδια
Ακολούθησε και η αποφοίτηση των οκτώ νηπίων….
Καλό καλοκαίρι!!!




