Δραστηριότητες με την Κοινωνική Λειτουργό .
Στο πλαίσιο της προσπάθειας “ευαισθητοποίησης” των μαθητών του 1ου Νηπιαγωγείου Αργοστολίου σε σχέση με το φαινόμενο της σχολικής βίας, υλοποιήθηκαν δραστηριότητες από την Κοινωνική Λειτουργό του Σχολείου κα Χρυσάνθη Τζήκα, που έλαβαν χώρα εντός του νηπιαγωγείου, στις 06 και 13 Φεβρουαρίου 2026 και οι οποίες, περιλάμβαναν συζήτηση μεταξύ της κοινωνικού Λειτουργού και των μαθητών, καθώς και κατασκευή λυπημένων και χαρούμενων προσώπων από χαρτόνι, αναλόγως των συναισθημάτων, που εισπράττουν από τους συμμαθητές τους όταν τους φέρονται όμορφα, αλλά και στην αντίθετη περίπτωση.
Τη δεύτερη Παρασκευή και ως συνέχεια της προηγούμενης δραστηριότητας, κατασκευάστηκαν βραχιολάκια, από τους μαθητές και την Κοινωνική Λειτουργό και στα οποία αναγράφονταν θετικά συναισθήματα των παιδιών, όπως “αγάπη” και “χαρά”, όταν υπάρχει φιλία και συνεργασία μεταξύ τους.
Η ενεργή συμμετοχή και ο ενθουσιασμός των μαθητών, επιβεβαίωσαν τη “θετική” έκβαση των δύο δραστηριοτήτων και δικαίωσαν τη συνολική προσπάθεια του διδακτικού και ειδικού διδακτικού προσωπικού του 1ου Νηπιαγωγείου Αργοστολίου για τη μέγιστη δυνατή εκμάθηση, τόσο γνώσεων, όσο και συμπεριφορών από τους μικρούς μαθητές.


