2η δράση ‘’εΘΕΛοντίζΩ ……… στις Παγκόσμιες ημέρες’’
📌Την Τρίτη 18 Νοεμβρίου, μετα από πρόσκληση της εθελοντικής ομάδας του σχολείου, τα μέλη της Διεπιστημονικής Ομάδας του Κέντρου Ημέρας ΧΑΡΑ Ι, κ.κ. Μαρία Μ., ΣωτηρίαΜ. και Βάσω Χ. υλοποίησαν …
2η δράση ‘’εΘΕΛοντίζΩ ……… στις Παγκόσμιες ημέρες’’ Διάβασε περισσότερα