Οδηγός για Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς στη Γ.Ε.

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

Α΄  ΜΕΡΟΣ

ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ

ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΛ

ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΕΔΕΑΥ

ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ COVID

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ – Ψ/Κ.Λ.

ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΕΠ -ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΑ ΙΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ 

Β΄  ΜΕΡΟΣ

ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ (ΠΔΚ)

ΟΔΗΓΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΠΔΚ

ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Ψ ΚΑΙ ΤΟΥ Κ.Λ. ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΡΙΣΗΣ

Γ΄  ΜΕΡΟΣ

ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ

ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ – ΕΕΠ

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ – ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ – ΕΕΠ