Επιστροφή μετά από καιρό…

Αγαπητοί μαθητές,γονείς και φίλοι του blog!

Για ένα μεγάλο διάστημα δεν ανέβαζα συχνά άρθρα με τις δραστηριότητες και τα νέα του σχολείου μας.Υλικό υπήρχε αλλά  δεν υπήρχε αρκετός χρόνος !

Τώρα όμως που υπάρχει ανάγκη να επικοινωνούμε με τα παιδιά που είναι στο σπίτι επανέρχομαι ανεβάζοντας άρθρα με στόχο την ενημέρωση,τη διασκέδαση και τη δημιουργική απασχόληση!

Γι αυτό σας παρακαλώ να επισκέπτεστε το blog του σχολείου μας και να μη διστάζετε να γράφετε σχόλια για να επικοινωνούμε!

Με πολλή αγάπη

Η Δ/ντρια ,  Συκιώτου Δήμητρα

 

Δημοσιεύθηκε στη ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Σχολιάστε

Η Γιορτή των Τριών Ιεραρχών

Την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου ημέρα της Γιορτής των Τριών Ιεραρχών, πραγματοποιήσαμε την καθιερωμένη αρτοκλασία στο χώρο του σχολείου.

Οι εκπαιδευτικοί  του σχολείου μίλησαν  μέσα στις τάξεις τους για του Τρεις Πατέρες των Γραμμάτων και της Παιδείας.

Κατόπιν ο ιερέας κ. Σταματάς Γεώργιος , μετά από την πρόσκλησή μας , ήρθε στο σχολείο, μίλησε στους μικρούς μας μαθητές για την ημέρα αυτή , και ευλόγησε τους άρτους.Τους είπε επίσης τι είναι η αρτοκλασία και γιατί γίνεται.

Δημοσιεύθηκε στη ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΓΙΟΡΤΕΣ | Σχολιάστε

Η εκπ/κή εκδρομή στο Κ.Π.Ε. Μουζακίου.

Στα Τρίκαλα, στο Κ.Π.Ε Μουζακίου στην Καρδίτσα και στο Βόλο βρέθηκαν οι 46 μαθητές της Ε΄1, Ε΄2 και Στ΄1 μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας , μαζί με τις δασκάλες τους κ. Λυρίτση Χάιδω, κ. Σαμαρά Μαρινέλα ,κ. Τζαβέλλα Λίζα και κ. Ιωάννου Μάγδα την Τρίτη και την Τετάρτη 3 και 4 Δεκεμβρίου.

Στα Τρίκαλα επισκέφτηκαν το Μύλο των Ξωτικών την Τρίτη το βράδυ ,ενώ την Τετάρτη πραγματοποίησαν το πρόγραμμα “Περπατώντας στο δάσος”.Δυστυχώς ο καιρός δεν ευνόησε αφού έβρεχε να ολοκληρώσουν το πρόγραμμα και να περπατήσουν στο δάσος, αλλά παρέμειναν μέσα στο κτήριο του Κέντρου Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης Μουζακίου.

 

 

 

Στη συνέχεια επισκέφτηκαν το φράγμα στη λίμνη του Πλαστήρα , περπάτησαν στη φύση και επισκέφτηκαν το χωριό Νεοχώρι και με θέα την όμορφη λίμνη και τα έλατα ξεκουράστηκαν και έφαγαν.

Το βράδυ της Τετάρτης παρακολούθησαν στο Βόλο την ταινία “Χριστουγεννιάτικη ιστορία” και το πρωί της Πέμπτης 5 Δεκεμβρίου επέστρεψαν στη Σκιάθο.

Τα παιδιά χαίρονται με τέτοιες εκδρομές, γνωρίζουν διαφορετικές περιοχές της πατρίδας τους,μαθαίνουν για τη φύση και τα μυστικά της, δένονται μεταξύ τους  και γίνονται περισσότερο υπεύθυνα και αυτόνομα.

 

 

Δημοσιεύθηκε στη ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ - ΕΚΔΡΟΜΕΣ | Σχολιάστε

Ο Συγγραφέας Διονύσης Λεϊμονής στο σχολείο μας

Την Πέμπτη και την Παρασκευή 28 και 29 Νοεμβρίου 2019, επισκέφτηκε το σχολείο μας ο γνωστός συγγραφέας κ. Διονύσης Λεϊμονής, προσκεκλημένος του σχολείου μας στα πλαίσια των δραστηριοτήτων της σχολικής βιβλιοθήκης του σχολείου μας.

Η παραπάνω δράση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων του σχολείου.

Την Πέμπτη το απόγευμα συνάντησε γονείς ,παρουσίασε το βιβλίο του “Ο θαλασσοσφυριχτής” και συζήτησε μαζί τους για τα κριτήρια επιλογής ενός καλού βιβλίου για τα παιδιά.

 

Οι μαθητές της Στ΄1 τάξης ,που είναι και υπεύθυνοι για τη δανειστική σχολική βιβλιοθήκη παρουσίασαν ένα δρώμενο από την ιστορία του βιβλίου.Τη διασκευή και τη διδασκαλία της μικρής παράστασης έκανε η υπεύθυνη της σχολικής βιβλιοθήκης κ. Σαμαρά Μαρινέλα.

 

 

Την Παρασκευή το πρωί ο συγγραφέας μίλησε στους μαθητές του σχολείου ,συζήτησε μαζί τους και προκάλεσε τους μικρούς μαθητές να αυτενεργήσουν και να δράσουν μέσα από το θεατρικό παιχνίδι.

Ευχαριστούμε πολύ τον κ Διονύση Λεϊμονή για την επίσκεψή του στο σχολείο μας!!!

Ευχαριστούμε το Σύλλογο γονέων και ιδιαίτερα την κ. Ράλλη Ίρα για την βοήθειά της , το Πρακτορείο Νικολάου Βασίλη για την προσφορά των εισιτηρίων και το ξενοδοχείο Αρχιτεκτόνικα για τη διαμονή του συγγραφέα!!!

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ | Σχολιάστε

Το σχολείο μας έγινε eTwinning School!

20251017 124650

Δημοσιεύθηκε στη ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ eTwinning | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το σχολείο μας έγινε eTwinning School!

Κανονισμοί λειτουργίας 1ου Δημοτικού Σχολείου Σκιάθου

Μία νέα σχολική χρονιά ξεκινά που μοιάζει σαν ένα μεγάλο ταξίδι διάρκειας εννέα μηνών που θα μας γεμίσει καινούργιες εμπειρίες, γνώσεις και πολλά συναισθήματα!Εύχομαι στη διάρκεια αυτού του ταξιδιού ,που ξεκινά με όνειρα,ελπίδες και αισιοδοξία να μας συνοδεύει το πνεύμα της αλληλεγγύης ,της συνεργασίας και της διάθεσης για πρόοδο!

Παρακάτω γνωστοποιούμε τους κανονισμούς λειτουργίας του σχολείου μας .

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ 1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΚΙΑΘΟΥ

(σύμφωνα με τα Προεδρικά Διατάγματα)

Αγαπητοί γονείς,

το σχολείο είναι ο χώρος όπου οι μαθητές περνούν πολλές ώρες, μαθαίνουν, δημιουργούν, συνεργάζονται, παίζουν, χαίρονται αλλά αντιμετωπίζουν και δυσκολίες. Οι κανόνες έχουν σκοπό να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις ώστε να πραγματοποιηθεί αποτελεσματικότερα η εκπαιδευτική διαδικασία και το σχολείο να λειτουργεί ως μια κοινότητα αγωγής. Κοινός στόχος όλων των μετεχόντων στην σχολική κοινότητα είναι όχι μόνο η πρόοδος των μαθητών, αλλά κι η υιοθέτηση σημαντικών αξιών, όπως η συνεργασία κι η αλληλεγγύη, ο αμοιβαίος σεβασμός, η αποδοχή της ιδιαιτερότητας του «άλλου», η ενσυναίσθηση, ο σεβασμός όλων σε κοινούς συμφωνημένους κανόνες, η περιβαλλοντική συνείδηση, η αγωγή υγείας κ.λπ. Στο κείμενο που ακολουθεί αναφέρονται μερικοί από αυτούς τους κανόνες.

Η φοίτηση των μαθητών

  • Η φοίτηση των μαθητών, σύμφωνα με την ισχύουσα Νομοθεσία, είναι υποχρεωτική.
  • Οι μαθητές τηρούν το ωράριο του καθημερινού προγράμματος – ιδίως τηρούν την ώρα έναρξης των μαθημάτων και κάθε άλλης σχολικής εκδήλωσης (πρωινή προσευχή, εορταστικές εκδηλώσεις, εκπαιδευτικές εξορμήσεις, εκδρομές κ.ά.).
  • Η απουσία από τα μαθήματα δικαιολογείται μόνον όταν συντρέχει σοβαρός λόγος (ασθένεια, έκτακτα οικογενειακά γεγονότα κ.ά.).
  • Για τη συμμετοχή των μαθητών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, καθώς και τις αθλητικές δραστηριότητες του σχολείου, είναι οπωσδήποτε απαραίτητη η συμπλήρωση Ατομικού Δελτίου Υγείας για τους μαθητές των Α’ και Δ΄ Τάξεων.

Άφιξη στο σχολείο

  • Η πρωινή προσέλευση των μαθητών στο σχολείο  ξεκινάει στις 8:00,ώστε στις 8:15 με το χτύπημα του κουδουνιού ,όλοι οι μαθητές να βρίσκονται στη γραμμή.
  • Οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να έρχονται στο σχολείο πριν το χτύπημα του κουδουνιού. Η πρωινή παράταξη , η προσευχή ,οι ανακοινώσεις  κ.λ.π. αποτελούν μέρος του σχολικού προγράμματος.

·         Η συνεχής αργοπορία του παιδιού  στο σχολείο προκαλεί σοβαρό πρόβλημα τόσο στη  λειτουργία του σχολείου και της τάξης του, όσο και στη συμπεριφορά του ίδιου του μαθητή , που μαθαίνει  να μη σέβεται τους κανονισμούς  και  να είναι ασυνεπής στις υποχρεώσεις του.

·         Οι ενήλικες που συνοδεύουν τα παιδιά τους το πρωί, τα αφήνουν στην είσοδο του σχολείου (αυλόπορτα) και  αφού βεβαιωθούν ότι εισήλθαν  στο προαύλιο,  αποχωρούν .

·         Οι μαθητές μπορούν ν`αφήνουν τη σάκα τους στην τάξη και να βγαίνουν γρήγορα στην αυλή.

·         Προσευχή

Αλλόθρησκοι και ετερόδοξοι μαθητές έχουν δικαίωμα να μη μετέχουν στην πρωινή προσευχή, οφείλουν όμως να βρίσκονται στο χώρο του σχολείου όσο αυτή διαρκεί και να σέβονται την ιερότητα της στιγμής.

Αποχώρηση από το σχολείο

  • Οι μαθητές δε φεύγουν σε καμία περίπτωση πριν από τη λήξη των μαθημάτων χωρίς άδεια. Αν παρουσιαστεί ανάγκη αναχώρησης κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου (π.χ. ασθένεια) γίνεται πάντοτε με τη συνοδεία γονέα ή κηδεμόνα και φυσικά αφού ενημερωθεί γι αυτό ο δάσκαλος της τάξης ή  η διευθύντρια.
  • Η ευθύνη για την ασφάλεια των παιδιών μετά το ωράριο λειτουργίας ανήκει αποκλειστικά στο γονέα ή κηδεμόνα. Οι γονείς-κηδεμόνες είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν το ωράριο των παιδιών τους και να ενημερώνονται από τις ανακοινώσεις του σχολείου.
  • Οι μαθητές που συνοδεύονται καθημερινά κατά την αναχώρησή τους δε φεύγουν ποτέ από το σχολείο ασυνόδευτοι αν ο κηδεμόνας τους κάποια μέρα καθυστερήσει.
  • Η αποχώρηση των μαθητών από το σχολείο γίνεται ως εξής:
  • Στο τέλος του 6-ωρου στις 13:15 από την έξοδο του σχολείου.
  • Με την ολοκλήρωση της 2ης ώρας δηλαδή στις 3:00 ή της 3ης ώρας δηλαδή στις 4:00 για όσους μαθητές είναι εγγεγραμμένοι στο Ολοήμερο Πρόγραμμα και οι γονείς-κηδεμόνες τους έχουν δηλώσει εξ αρχής την ακριβή ώρα αναχώρησής τους από το σχολείο.
  • Οι ενήλικες που συνοδεύουν τους μαθητές κατά την αποχώρησή τους, τους περιμένουν έξω από τις εισόδους του σχολείου και πρέπει να προσέρχονται έγκαιρα για την παραλαβή τους. Κάθε καθυστέρηση δημιουργεί κινδύνους για την ασφάλεια των μαθητών που ολοκληρώνουν το πρόγραμμά τους, αλλά και για όσους συνεχίζουν το μάθημα.
  • Για την ασφαλέστερη αποχώρηση των μαθητών παρακαλείσθε να κρατάτε μία απόσταση από την αυλόπορτα.

Διάλειμμα

  • Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος οι μαθητές βγαίνουν στο προαύλιο, στο χώρο που έχει καθοριστεί για κάθε τάξη. Δεν επιτρέπεται η παραμονή τους στις αίθουσες ή στους διαδρόμους. Σε περίπτωση κακοκαιρίας ορίζεται από τους δασκάλους ο χώρος παραμονής των μαθητών. Κανένας και για κανένα λόγο δε μένει μέσα στην αίθουσα μόνος του.
  • Το διάλειμμα είναι χρόνος παιχνιδιού κι ανάπτυξης κοινωνικών σχέσεων, αλλά και χρόνος ικανοποίησης σωματικών αναγκών. Οι μαθητές παίζουν χωρίς να τσακώνονται και για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζουν απευθύνονται στους εφημερεύοντες δασκάλους που βρίσκονται στο προαύλιο.
  • Μόλις χτυπήσει το κουδούνι για μάθημα προσέρχονται γρήγορα στην αίθουσα χωρίς να τρέχουν ή να σπρώχνονται (ή παραμένουν σε γραμμές στο προαύλιο σε περίπτωση που έχουν Γυμναστική). Έχουν ήδη τελειώσει το φαγητό τους κι έχουν τακτοποιήσει τις ανάγκες τους.

Επισκέψεις – γιορτές

Αποτελούν μέρος της σχολικής ζωής και βοηθούν στην αποτελεσματική πραγματοποίηση του σχολικού έργου, γι αυτό οι μαθητές απουσιάζουν από αυτές μόνο αν έχουν σοβαρό λόγο. Σε περίπτωση επίσκεψης τηρείται  το σχολικό ωράριο, ενώ σε περίπτωση γιορτής το ωράριο διαμορφώνεται..

Γονείς – κηδεμόνες

  • Οι κηδεμόνες μπορούν και πρέπει να ενημερώνονται τακτικά για την πρόοδο και συμπεριφορά του παιδιού τους από το δάσκαλο της τάξης. Εκείνος ορίζει ημερομηνία κι ώρα τακτικής συνάντησης κι επικοινωνίας.
  • Διαβάζουν προσεκτικά όλες τις ανακοινώσεις που μεταφέρουν οι μαθητές (ή αναρτώνται στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα του σχολείου) κι ενημερώνονται για θέματα λειτουργίας του σχολείου.
  • Οφείλουν ακόμη να γνωστοποιούν στο δάσκαλο της τάξης και στο διευθυντή κάθε ιδιαιτερότητα που αφορά τη σωματική και ψυχική υγεία του μαθητή.
  • Κανένας ενήλικας δεν έχει δικαίωμα να επιπλήττει ή να τιμωρεί ή να νουθετεί άλλο παιδί εκτός της οικογένειάς του στο χώρο του σχολείου. Για οποιοδήποτε θέμα προκύψει ενημερώστε το δάσκαλο της τάξης ή τη διευθύντρια οι οποίοι και θα διευθετήσουν το θέμα.
  • Γενικότερα κανένας ανήλικος ή ενήλικος δεν έχει δικαίωμα να βρίσκεται στο κτίριο ή στο προαύλιο του σχολείου χωρίς να έχει πάρει άδεια.
  •  Σε περίπτωση απουσίας μαθητή είναι καλό να ενημερώνεται έγκαιρα το σχολείο, όπως επίσης και το σχολείο επικοινωνεί με την οικογένεια ιδιαίτερα σε περίπτωση μακρόχρονης ή επαναλαμβανόμενης απουσίας. Το τηλέφωνο του σχολείου (24270 22227) είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε ενημέρωση. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι οι δάσκαλοι έχουν τα  σωστά τηλέφωνά σας.
  • Σε περίπτωση που κάποιος από τους γονείς του μαθητή δεν έχει την κηδεμονία του πρέπει να ενημερωθεί άμεσα το σχολείο.
  • Οφείλουμε όλοι να δημιουργήσουμε καλό κλίμα συνεργασίας σχολείου – σπιτιού.

Γενικά

  • Το ντύσιμο των μαθητών πρέπει να είναι κόσμιο ανάλογο με την εποχή και τις καιρικές συνθήκες.
  • Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να φέρνουν στο σχολείο αντικείμενα πολύτιμα ή επικίνδυνα.
  • Η χρήση και κατοχή κινητών τηλεφώνων, με βάση σχετική νομοθεσία του υπουργείου παιδείας δεν επιτρέπεται για τους μαθητές.
  • Η προστασία του σχολικού κτιρίου και της περιουσίας του είναι υπόθεση όλων μας.                               

Προσοχή!

Η προσέλευση των μαθητών και η υποδοχή τους από τους εφημερεύοντες γίνεται αυστηρά από τις 8:00 και όχι νωρίτερα.Τότε θα ανοίγουν και οι πόρτες του σχολείου. Παρακαλούνται οι γονείς να μην αφήνουν τα παιδιά τους νωρίτερα γιατί διακυβεύεται η ασφάλειά τους εφόσον θα βρίσκονται χωρίς επιτήρηση.

Ο τελευταίος κανονισμός θα εφαρμοστεί από τη φετινή σχολική χρονιά γι αυτό χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή από τους γονείς.

 

Η Δ/ντρια και οι Εκπαιδευτικοί του Σχολείου

 

 

 

Δημοσιεύθηκε στη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ | Σχολιάστε

Το πρόγραμμα “από γενιά σε γενιά”, με τους μαθητές της Α΄τάξης.

Την Πέμπτη 9 Μαΐου το πρωί πραγματοποιήθηκε το Πρόγραμμα “Από γενιά σε γενιά” με τους μαθητές της Α΄1 και Α΄2 τάξης του σχολείου μας.

Το παραπάνω πρόγραμμα υλοποιήθηκε με τη στήριξη της αστικής  μη κερδοσκοπικής εταιρείας “ΠΛΕΓΜΑ”  και του Πολιτιστικού Συλλόγου “Η Σκιάθος”.

Στόχος του προγράμματος ήταν η ανάπτυξη επικοινωνίας μεταξύ των δύο γενιών, καθώς και οι μαθητές να γνωρίσουν το παρελθόν  του τόπου που ζουν και των ανθρώπων του και να έρθουν σε μία πρώτη επαφή με την προφορική ιστορία.

Για τον παραπάνω σκοπό οι δασκάλες των δύο τμημάτων Γκαντζώρα Ευαγγελία και Τσιτόγλου Μιρέλα , με τη βοήθεια της υπεύθυνης ιστορικού κ. Φωτιάδου Κυριακής,προετοίμασαν τους μικρούς  μαθητές  και τους κέντρισαν το ενδιαφέρον να μάθουν για την τοπική ιστορία !

Έπειτα συναντήσαμε τις γιαγιάδες κ. Αδάμ Δάφνη, κ. Γεωργακοπούλου Ασημένια ,κ. Μαστοράκη Κούλα. κ. Παρίσση Μαίρη και κ. Σταμέλου Δροσούλα στο χώρο του Πνευματικού Κέντρου.Εκεί τα παιδιά  πήραν συνέντευξη συλλέγοντας πολλές πληροφορίες για τα παιχνίδια που έπαιζαν παλιά, τα ήθη και τα έθιμα της εποχής, τη ζωή στο σχολείο και στην κοινωνία μέσα από  προσωπικές ιστορίες και βιώματα!

Η κ. Ασημένια περιγράφει με το γλυκό της λόγο, τη ζωή των παιδιών τότε που ήταν κι αυτή παιδί!

Η κ. Ασημένια περιγράφει με το γλυκό της λόγο,τη ζωή των παιδιών τότε που ήταν κι αυτή παιδί!

Η κυρία Κούλα χαίρεται να επικοινωνεί με τη νέα γενιά!

 

Η κ.Κούλα και η κ. Δάφνη με χαρά αφηγούνται πώς ήταν η ζωή των παιδιών και των μεγάλων στην παλιά Σκιάθο!

Η κ. Παρίσση Μαίρη   διηγείται στους μικρούς μας μαθητές ιστορίες από τα παλιά!

 

Η κ. Δροσούλα με ενθουσιασμό και ζεστασιά διηγείται άγνωστες ιστορίες από τη ζωή των Σκιαθιτών τα μεταπολεμικά χρόνια!!!

Η κυρία Δάφνη, απαντά με ευχαρίστηση στις ερωτήσεις των μικρών μαθητών!

Επισκεφτήκαμε και το Λαογραφικό Μουσείο για να δουν τα σκεύη , τα ρούχα και τα εργαλεία εκείνης της εποχής!

Να έτσι ήταν τα θρανία στην τάξη μας!

Ευχαριστούμε την κ. Κυριακή Φωτιάδου για τη συνεργασία και τη βοήθεια που μας προσέφερε!

Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως την κ. Φωτεινή Γουίτινγκτον, για την υποδοχή  στο Πνευματικό Κέντρο, τη βοήθειά της και όλες τις όμορφες φωτογραφίες που τράβηξε!

Ευχαριστούμε τους ιερείς μας πατέρα Γεώργιο και πατέρα Νικόλαο , για τη φιλοξενία και το κέρασμα που ετοίμασαν για τα παιδιά!

Ευχαριστούμε την κ. Χοντρονικολή Ματούλα για τη βοήθεια και τη συμμετοχή της στη δράση!

Ευχαριστούμε θερμά  τις  κ. Αδάμ Δάφνη, κ. Γεωργακοπούλου Ασημένια ,κ. Μαστοράκη Κούλα, κ. Παρίσση Μαίρη και κ. Σταμέλου Δροσούλα  για τον όμορφο χρόνο που μοιράστηκαν μαζί μας και τις πολύτιμες ιστορίες που μας αφηγήθηκαν!!!

Η Δ/ντια

Συκιώτου Δήμητρα

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ | Σχολιάστε

Οι γονείς ομορφαίνουν τις τάξεις στο σχολείο μας.

 

Μία όμορφη πρωτοβουλία είχε ο Σύλλογος Γονέων του σχολείου μας να γεμίσει με χρώμα τους τοίχους του σχολείου μέσα σε αίθουσες και εξωτερικά .

Η αρχή έγινε πριν λίγο καιρό με τις αίθουσες του Γ΄1 και Ε΄1 όπου οι μητέρες “καλλιτέχνες¨οι κυρίες Άννα -Λουίζα ,Ελένη Μπιλιάλη και Σοφία Κάνσου, αφιέρωσαν από τον πολύτιμο χρόνο τους και” δημιούργησαν” ευχάριστες εικόνες με μηνύματα!

Τις ευχαριστούμε θερμά και ευχόμαστε να έχουν πάντα ενέργεια και όρεξη για δημιουργία και προσφορά!

Δημοσιεύθηκε στη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ | Σχολιάστε