Η εκπαιδευτική εκδρομή της Στ΄τάξης στην Αθήνα .

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η τριήμερη εκπ/κή εκδρομή των μαθητών της Στ΄τάξης στην Αθήνα, στις 10,11 και 12 Απριλίου.

Οι 24 μαθητές του Σχολείου μας με τους 15 μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Σκιάθου και τους συνοδούς εκπ/κούς , Καλτσούνη Ξένη, Χρυσάγη Μαρία, Συκιώτου Δήμητρα, Καπνιά Βανέσσα και Τελλίδη Παρασκευά, αναχώρησαν το πρωί της Τετάρτης 10 Απριλίου για το καθιερωμένο εδώ και χρόνια εκπαιδευτικό ταξίδι στην πρωτεύουσα και επέστρεψαν την Παρασκευή το μεσημέρι.

Η παραπάνω εκδρομή γίνεται στα πλαίσια της επίσκεψης στη Βουλή Των Ελλήνων.

Στην Αθήνα οι μαθητές επισκέφτηκαν εκτός από τη Βουλή, το Μουσείο Ψευδαισθήσεων , την Ακρόπολη, το Μουσείο της Ακρόπολης, το Πλανητάριο, το Ίδρυμα Σταύρου Νιάρχου και παρακολούθησαν την καταπληκτική θεατρική παράσταση  “Η Λωξάνδρα”  στο θέατρο Βεάκη.

Στην πύλη της  Ακρόπολης, στα Προπύλαια, παρακολουθούμε την ξεναγό μας!

Μπροστά από το ναό του Παρθενώνα !

Μία ομαδική φωτογραφία με φόντο τον Ναό του Παρθενώνα.

 

 

Στο Μουσείο Ψευδαισθήσεων

Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους γονείς που μας εμπιστεύτηκαν τα παιδιά τους !

Η ευθύνη που αναλαμβάνουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί σε κάθε ταξίδι, κάθε φορά που ξεπερνούμε τα όρια του σχολείου και του τόπου μας είναι μεγάλη,  αξίζει όμως , γιατί μας αποζημιώνει όλους η χαρά των παιδιών, οι εμπειρίες που αποκομίζουν,  η αυτοπεποίθηση και η υπευθυνότητα που αποκτούν. Όλα τα παιδιά μας είχαν άψογη συμπεριφορά και όπου πήγαμε μας έδωσαν πολλά συγχαρητήρια!

 

Δημοσιεύθηκε στη ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ - ΕΚΔΡΟΜΕΣ | Σχολιάστε

Συμμετέχοντας στην Εβδομάδα Καθαριότητας.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομαΔεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Σήμερα συμμετείχαμε εκπαιδευτικοί και μαθητές στο Πρόγραμμα Εθελοντισμού για το Περιβάλλον “Όλοι μαζί Σκιάθος καθαρή”, που υλοποιείται αυτή την εβδομάδα στο νησί μας,με πρωτοβουλία του Πολιτιστικού Συλλόγου «Η Σκιάθος», και τη συμμετοχή της εκπαιδευτικής κοινότητας, των εθελοντικών συλλόγων, των τοπικών Αρχών και του Δήμου.

Αφού μιλήσαμε με τους μαθητές μας για το σκοπό της δράσης αυτής και φορέσαμε τα γάντια μας καθώς και τα μπλουζάκια και τα καπελάκια που μας δώρισαν ο Σύλλογος “Η Σκιάθος” και ο Δήμος Σκιάθου, πήραμε τις σακούλες μας και ξεκινήσαμε να μαζέψουμε σκουπίδια ελπίζοντας να γεμίσουμε όσο το δυνατόν λιγότερες σακούλες.

Οι μαθητές της Α΄και Β΄τάξης με τις δασκάλες και τους δασκάλους τους καθάρισαν την αυλή και το χώρο έξω και περιμετρικά του σχολείου μας.

 

 

 

Οι μαθητές της Γ΄και της Δ΄τάξης με τις δασκάλες και τους δασκάλους τους καθάρισαν την περιοχή παραλιακά από το σχολείο μέχρι το Μύλο.

Οι μαθητές της Ε΄και  Στ΄τάξης  καθάρισαν την περιοχή γύρω από τη λίμνη του Αγίου Γεωργίου.

Κοινή διαπίστωση είναι  ότι φέτος τα σκουπίδια σε αυτήν την περιοχή ήταν λιγότερα από πέρυσι.Οι κατηγορίες των σκουπιδιών που μαζεύτηκαν ήταν μπουκάλια,σακούλες ,αποτσίγαρα, χαρτιά και πλαστικές συσκευασίες προϊόντων.

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ | Σχολιάστε

“Τα παιδιά σώζουν ζωές”

Την Πέμπτη 21 Μαρτίου στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε ένα “μάθημα ζωής” για τους μαθητές της Ε΄και Στ΄τάξης  του σχολείου μας και του 2ου Δημοτικού Σχολείου Σκιάθου.

Οι μαθητές μας εκπαιδεύτηκαν από τους εθελοντές της οργάνωσης KIDS SAVE LIVES – ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΩΖΟΥΝ ΖΩΕΣ στην καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση.

Το KIDS SAVE LIVES – ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΩΖΟΥΝ ΖΩΕΣ, είναι ένας Ανθρωπιστικός Οργανισμός, του οποίου τα μέλη εκπαιδεύουν μαθητές σχολικής ηλικίας , εκπαιδευτικούς και πολίτες από το 2010. Η ονομασία πάρθηκε από την σύσταση του Π.Ο.Υ. [WHO] ο οποίος συστήνει ανεπιφύλακτα από το 2016 την εκπαίδευση μαθητών σχολικής ηλικίας στην Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση. Το KIDS SAVE LIVES προσφέρει πάντοτε τις υπηρεσίες του δωρεάν, μέσω των δεκάδων εθελοντών Εκπαιδευτών.

Η εκπαιδεύτρια διδάσκει στους μαθητές τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν όταν δουν κάποιον άνθρωπο να χάνει τις αισθήσεις του.

Τα προπλάσματα έχουν ετοιμαστεί για να εκπαιδευτούν οι μικροί “διασώστες”

Οι δύο εκπαιδευτές δείχνουν παραστατικά τις κινήσεις που πρέπει να γίνουν όταν κάποιος άνθρωπος χάνει τις αισθήσεις του.

“Είσαι καλά; Είσαι καλά;”

“Ακούω,βλέπω,αισθάνομαι!”

Όταν διαπιστωθεί ότι ο άνθρωπος δεν αναπνέει ειδοποιώ το ΕΚΑΒ , (δίνοντας τα στοιχεία μου,σαφή περιγραφή του περιστατικού και τη διεύθυνση που βρίσκομαι) και μέχρι να έρθει δίνω τις πρώτες βοήθειες.

“Έκταση του κεφαλιού προς τα πίσω και ανύψωση του πηγουνιού, για απελευθέρωση του αεραγωγού!”

Τα χέρια πρέπει να είναι τεντωμένα και η πίεση να εξασκείται  από τις παλάμες προς το στέρνο.

“30 θωρακικές συμπιέσεις στο στέρνο “

“2 εμφυσήσεις διάσωσης-το στόμα μας εφαρμόζει καλά στο στόμα του θύματος.”

Οι μαθητές διδάχθηκαν πώς να αντιμετωπίσουν ένα περιστατικό πνιγμoνής από φαγητό ή ξένο σώμα .

Επίδειξη θέση ανάνηψης για προστασία αεραγωγού.

Στο τέλος τα μέλη της οργάνωσης έδειξαν στους μαθητές τρόπους αντιμετώπισης ενός τραύματος .

Με αυτό το μάθημα των πρώτων βοηθειών,ελπίζουμε οι μαθητές να αναπτύξουν το ενδιαφέρον και τη θέληση για βοήθεια προς τον συνάνθρωπό τους.

Ευχαριστούμε όλη την ομάδα του KIDS SAVE LIVES

το Κέντρο Υγείας Σκιάθου και τον κύριο Ευγενικό Αθανάσιο καθώς και τον πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Σκιάθου κύριο Αναγνώστου Νικόλαο γι αυτό το μάθημα ζωής που πρόσφεραν στους μαθητές μας.

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ | Σχολιάστε

Οι μαθητές της Α΄2 τάξης στο ταχυδρομείο στέλνουν γράμμα σε συγγενείς τους!

 

Σήμερα οι μαθητές της Α΄2 τάξης με τη δασκάλα τους κ. Τσιτόγλου Μιρέλα, επισκέφτηκαν το Ταχυδρομείο για να αγοράσουν γραμματόσημο και να στείλουν ένα γράμμα.

Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του γλωσσικού μαθήματος στο οποίο οι μικροί μαθητές έγραψαν γράμμα σε συγγενικό τους πρόσωπο, το έβαλαν σε φάκελο ,έγραψαν τη διεύθυνση το αποστολέα και του παραλήπτη και πήγαν στο ταχυδρομείο να το ταχυδρομήσουν.

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΑΞΕΩΝ | Σχολιάστε

“Οι μαθητές της Δ΄τάξης, γευματίζουν με τα προϊόντα της ελιάς”

Εικόνα

Είμαι του ήλιου θυγατέρα*
η πιο απ’ όλες χαϊδευτή,
χρόνια η αγάπη του πατέρα
σ’ αυτόν τον κόσμο με κρατεί.
Όσο να γείρω νεκρωμένη,
αυτόν το μάτι μου ζητεί.
Είμαι η ελιά η τιμημένη!

 

Στα πλαίσια του μαθήματος Γλώσσας που διδάχθηκαν οι μαθητές  της Δ΄τάξης “Η ελιά” και αφού έμαθαν τις πολύτιμες ιδιότητες και τις ωφέλειες της ελιάς και του λαδιού στη διατροφή και στην υγεία μας, οργάνωσαν μαζί με τους δασκάλους τους κ Γουδετσίδη Ιωάννη και Τριχιά Αποστολία ένα πρωινό γεύμα .Οι μαθητές γεύτηκαν νόστιμα προϊόντα με βάση το ελαιόλαδο και τις ελιές, όπως ελιόψωμα, ψωμί με ελαιόλαδο και ρίγανη, κουλουράκια λαδιού, ελιές ξιδάτες και θρούμπες.

 

Η παραπάνω δραστηριότητα είχε σκοπό οι μαθητές σύμφωνα και με όσα διδάχθηκαν να καταλάβουν την θρεπτική αξία της ελιάς και του ελαιόλαδου και να τα εντάξουν στην διατροφή τους.

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΑΞΕΩΝ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ | Σχολιάστε

Η εκπαιδευτική εκδρομή των μαθητών της Ε΄και Στ΄τάξης στο ΚΠΕ Περτουλίου Τρικάλων

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκπ/κή εκδρομή του σχολείου μας στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο Περτούλι Τρικάλων. Στην εκδρομή συμμετείχαν 41 μαθητές από την Ε΄και Στ΄τάξη με τις εκπαιδευτικούς κ. Καλτσούνη Ξένη, κ. Λυρίτση Χάιδω,κ. Σαμαρά Μαρινέλα και κ. Χρυσάγη Μαρία.

Οι μικροί εκδρομείς ξεκίνησαν το μεσημέρι της Τρίτης 11 Δεκεμβρίου από τη Σκιάθο γεμάτοι προσδοκίες  και όνειρα και επέστρεψαν την Πέμπτη το πρωί ενθουσιασμένοι και γεμάτοι με όμορφες  εμπειρίες, εικόνες και καινούργιες γνώσεις.

Στο  Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περτουλίου Τρικκαίων

υλοποίησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Αειφόρο ελατόδασος Περτουλίου» .

Το ενδιαφέρον των μαθητών να ακούσουν, να δουν ,να μυρίσουν ,να αισθανθούν και να μάθουν για το δάσος ήταν μεγάλο.

Οι παιδαγωγικοί στόχοι του προγράμματος ήταν οι μαθητές :

  • Να εισαχθούν στην έννοια δάσος.
  • Να επισημάνουν τις ωφέλειες, αξίες και κινδύνους του δάσους
  • Να ενημερωθούν για το ελατόδασος Περτουλίου και τους παραδασόβιους οικισμούς.
  • Να έρθουν σε επαφή με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της περιοχής (γεωγραφική θέση, προσανατολισμός, κλιματολογικές συνθήκες).
  • Να αντιληφθούν την μοναδικότητα του εν λόγω δάσους (χλωρίδα, πανίδα, βιότοπος, μορφολογία)
  • Να αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με την συστηματική εκμετάλλευση του δάσους από τους ανθρώπους. (επιστημονική ομάδα του ΑΠΘ).
  • Να κατανοήσουν τους λόγους που οι άνθρωποι εκμεταλλεύονται το δάσος (πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα).
  • Να εντοπίσουν στο πεδίο στοιχεία που μαρτυρούν ανθρώπινη παρέμβαση στο δάσος.
  • Να επισημάνουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της ανθρώπινης παρέμβασης στο δάσος.
  • Να συνειδητοποιήσουν την ανάγκη προστασίας των δασών και να προτείνουν ιδέες για την αρμονική συμβίωση ανθρώπου και φύσης.
  • Να καλλιεργήσουν θετικές στάσεις και συμπεριφορές ως προς την φυσική κληρονομιά.
  • Να αναπτύξουν περιβαλλοντική συνείδηση μέσω των αισθήσεων.

                 

Η παιδαγωγική ομάδα του ΚΠΕ υποδέχθηκε τα παιδιά στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Κέντρου, όπου μετά τις απαραίτητες συστάσεις, έλαβε χώρα παιχνίδι γνωριμίας. Ακολούθησε σύντομη αναφορά  και προσανατολισμός των παιδιών στο Πρόγραμμα που θα ακολουθούσε.

Εν συνεχεία ακολούθησε στην αίθουσα του Κέντρου διαδραστική προβολή με συμμετοχή κι ενδιάμεση εμπλοκή των μαθητών/τριών συνολικής διάρκειας μιας ώρας όπου αναλύθηκε και παρουσιάστηκε το θεωρητικό τμήμα του Προγράμματος.

Έπειτα έγινε χωρισμός σε 3 ομάδες με τυχαίο τρόπο (παιχνίδι)και προετοιμασία για τις δραστηριότητες που θα υλοποιούνταν στο πεδίο.

Κάθε ομάδα συνοδευόμενη από ένα μέλος της Π.Ο. ακολούθησε διαφορετικό   μονοπάτι του δάσους, με κριτήριο την υλοποίηση των στόχων που τέθηκαν και την εμπέδωση κι εφαρμογή των εννοιών που εισήχθηκαν κατά το θεωρητικό μέρος του Προγράμματος. Κατά την διάρκεια της περιήγησης, για την περαιτέρω κατανόηση και εμβάθυνση, εκπονήθηκαν δραστηριότητες από τα φύλλα εργασίας, με την ανάλογη υλικοτεχνική υποστήριξη. Τα τρία μονοπάτια συναντήθηκαν σε ξέφωτο του δάσους. Εκεί τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά  σε δραστηριότητες .

 

Εκτός από το ΚΠΕ Περτουλίου οι μαθητές επισκέφτηκαν στην πόλη των Τρικάλων το Μύλο των Ξωτικών ,όπου διασκέδασαν με την ψυχή τους.

Επίσης επισκέφτηκαν το Βράχο των Μετεώρων και έφαγαν στο Καστράκι.

Στο Βόλο επισκέφτηκαν το “Πάρκο των παγετώνων” στην παραλία.

                 

Ευχαριστούμε θερμά τα μέλη της περιβαλλοντικής ομάδας του ΚΠΕ  Περτουλίου για την εκπληκτική φιλοξενία και την παρουσίαση του προγράμματος που έκανε τους μικρούς μας μαθητές να το παρακολουθήσουν με μεγάλο ενδιαφέρον!

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές για την άψογη συμπεριφορά που έδειξαν σε όλη τη διάρκεια της εκδρομής και στις δασκάλες τους που με αγάπη και αφοσίωση φρόντισαν για την ασφάλεια και την ψυχαγωγία τους.

Ευχαριστούμε όλους τους γονείς των μαθητών για την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν για ακόμα μία φορά!

Δημοσιεύθηκε στη ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ - ΕΚΔΡΟΜΕΣ | Σχολιάστε

Θεατρική Παράσταση “Ο Φιλάργυρος”

Μία όμορφη θεατρική παράσταση με τίτλο “Ο φιλάργυρος ” του Μολιέρου ,παρακολούθησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας σήμερα το πρωί στην αίθουσα εκδηλώσεων του Γυμνασίου από τη θεατρική ομάδα “Ονειροπόληση”

«Ο Φιλάργυρος» του Μολιέρου είναι μία εκπληκτική κωμωδία με σαφές μήνυμα κατά της φιλαργυρίας, που βγαίνει αβίαστα μέσα από απρόοπτες κωμικές καταστάσεις. Ένα έργο πάντα επίκαιρο και ιδιαίτερα στη σημερινή εποχή της οικονομικής κρίσης, ένα έργο με χιούμορ, γεμάτο περιπέτεια, δράση, έντονα αληθινές καταστάσεις, κωμικές σκηνές, τραγούδια και χορό.

Το έργο ήταν πλούσιο σε συναισθήματα, συνάρπασε τα παιδιά, τα έκανε να διασκεδάσουν, να συγκινηθούν, να γελάσουν, να περάσουν όμορφα…

 

 

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ | Σχολιάστε

Η αφηγήτρια Σάσα Βούλγαρη στο 1ο και 2ο Δημοτικό Σχολείο Σκιάθου

Με μεγάλη χαρά οι μαθητές και οι εκπ/κοί του 1ου και 2ου Δημοτικού Σχολείου Σκιάθου θα υποδεχθούν την Πέμπτη και την Παρασκευή 27 και 28  Σεπτεμβρίου τη γνωστή αφηγήτρια -παραμυθού κ. Σάσα Βούλγαρη, η οποία θα πραγματοποιήσει προγράμματα αφήγησης παραμυθιού για τους μαθητές και των δύο σχολείων.

Την Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου θα βρίσκεται στο 1ο Δημοτικό Σχολείο όπου θα πραγματοποιήσει τρία προγράμματα ανάλογα με την ηλικία των μαθητών και την Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου θα βρίσκεται στο 2ο δημοτικό Σχολείο.

Το απόγευμα της Πέμπτης 27 Σεπτεμβρίου στις 7μ.μ., θα πραγματοποιήσει βιωματικό σεμινάριο για ενήλικες στο χώρο του 1ου Δημοτικού Σχολείου.

Η κ.Σάσα Βούλγαρη έχει σχεδιάσει προγράμματα και έχει αφηγηθεί παραμύθια σε μαθητές όλων των ηλικιών από την προσχολική ηλικία έως και το Λύκειο, σε όλη την Ελλάδα.

Στην Αθήνα ήταν η πρώτη που καθιέρωσε την επαγγελματική αφήγηση στο χώρο του σχολείου, ήδη από το 1996. Ειδικά σχεδιασμένα ρούχα και αυτοσχέδια σκηνικά ανάλογα με το θέμα, πρωτότυπα μουσικά όργανα από όλο τον κόσμο, φωνητικά και τραγούδια, μια μεγάλη ποικιλία ειδών του παραδοσιακού προφορικού λόγου – ντοπιολαλιές, γλωσσοδέτες, νανουρίσματα, έπη, και άλλα πολλά, αποτελούν τον πρωτότυπο αφηγηματικό τρόπο της Σάσας Βούλγαρη.

Η αφήγησή της είναι διαδραστική και μεταμορφώνεται σε σχέση με την κάθε ομάδα, οξύνοντας την επικοινωνιακή διάσταση, βοηθώντας τα παιδιά να συγκεντρωθούν, να επικοινωνήσουν, να παρατηρήσουν, να ακούσουν προσεκτικά, να φανταστούν, να γνωρίσουν πολιτισμούς και ανθρώπινες καταστάσεις, να κρίνουν και πάνω απ΄ όλα να χαρούν.

Η ψυχοπαιδαγωγός και επαγγελματίας αφηγήτρια Σάσα Βούλγαρη

Είναι ψυχοπαιδαγωγός – απόφοιτος του Πανεπιστημίου Αθηνών – με μεγάλη εμπειρία στον σχεδιασμό και την εκπόνηση  εκπαιδευτικών προγραμμάτων και με συμμετοχή σε προγράμματα ειδικής αγωγής.

Ανήκει στους πρωτεργάτες της νεο-αφήγησης στην Ελλάδα για ενήλικο και παιδικό κοινό. Είναι αυτοδίδακτη με βιωματικές αφηγηματικές καταβολές από την πλευρά της οικογένειας της μητέρας της (μεγάλωσε στην Καρδίτσα) και αφηγείται επαγγελματικά από το 1993. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα φωνητικής αγωγής και τραγουδιού για παραπάνω από 10 χρόνια με την αείμνηστη Μίρκα Γεμεντζάκη, το σύστημα της οποίας έχει ενσωματώσει και στην διδασκαλία της.

Έχοντας διαμορφώσει τη δική της μέθοδο, διδάσκει για την τέχνη της αφήγησης και συμμετέχει σε συνέδρια και ημερίδες από το 1995. Αρκετοί από τους μαθητές της έχουν ακολουθήσει το δρόμο της αφήγησης ή της συγγραφής.

Είναι πρωτοπόρος, στην Ελλάδα, στο θέμα της αφήγησης μέσα σε μουσειακούς χώρους, με τη μεγαλύτερη παρουσία σε αυτόν τον τομέα, και σημαντική συμβολή, ώστε να γνωστοποιηθούν και να καθιερωθούν τα προγράμματα αφήγησης μέσα στα μουσεία. Έχει δημιουργήσει και συντονίσει προγράμματα σε συνεργασία με τα Μουσεία: Λαϊκής Τέχνης, Κυκλαδικής Τέχνης, Παιδικής Τέχνης,  Γουλανδρή – Φυσικής Ιστορίας, Μπενάκη – Ισλαμικής Τέχνης, Παιδικό Μουσείο, Μουσείο Μετάξης Π.Ι.Ο.Π., το Φιλοτελικό Μουσείο κ.α.

Ήταν η πρώτη επαγγελματίας αφηγήτρια που καθιέρωσε προγράμματα αφήγησης σε βιβλιοθήκη σε σταθερή εβδομαδιαία βάση, με πενταετή συνεργασία στις Δημοτικές βιβλιοθήκες της Αγίας Παρασκευής.

Υπήρξε η μοναδική αφηγήτρια που αφηγήθηκε 13 ελληνικά παραμύθια, 1η προβολή το 1998,  στην ΕΤ1  – ένα πρόγραμμα που αγαπήθηκε πολύ και προβλήθηκε επανειλλημένα έως την αλλαγή της  κρατικής τηλεόρασης.

Μεταξύ άλλων έχει συνεργαστεί με το Διεθνές Πολιτιστικό κέντρο Δελφών, το Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών Θεοχαράκη, το Θέατρο Φούρνος. Οι συνεργασίες της χαρακτηρίζονται από πολυετή σταθερότητα.

Η επίσκεψή της στα σχολεία της Σκιάθου είναι μία πρωτοβουλία της κ. Αθηνάς Παπαγεωργίου, Δ/ντριας του Δήμου Σκιάθου και θα πραγματοποιηθεί με τη συμβολή της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης του Δήμου Σκιάθου.

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ | Σχολιάστε