Ωράριο Λειτουργίας-Σχολικό Έτος 2020-2021

Από τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου θα λειτουργήσει η Σχολική μας Βιβλιοθήκη.

Κανονισμός Λειτουργίας της Σχολικής Βιβλιοθήκης

 

  1. Μέλη της βιβλιοθήκης είναι όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας, το διδακτικό και βοηθητικό προσωπικό.
  2. Μέσα στους χώρους της βιβλιοθήκης ,τηρείται ησυχία και δεν επιτρέπεται η κατανάλωση φαγητών ή ροφημάτων. Σεβόμαστε το χώρο και το υλικό της.
  3. Επιλέγουμε το βιβλίο που θα δανειστούμε διαβάζοντας την περίληψη στο οπισθόφυλλο ή ζητάμε τη βοήθεια των υπεύθυνων μαθητών της βιβλιοθήκης που είναι οι μαθητές της Στ΄τάξης.
  4. Το βιβλίο που επιλέγουμε να δανειστούμε το δείχνουμε στους υπεύθυνους μαθητές για να μας γράψουν τα στοιχεία μας.
  5. Τα βιβλία που επιστρέφονται παραδίδονται αυτοπροσώπως στους υπεύθυνους της βιβλιοθήκης .
  6. Οι μαθητές /τριες είναι υπεύθυνοι για τα βιβλία που χρησιμοποιούν. Υπογραμμίσεις ή σημειώσεις στα βιβλία δεν επιτρέπονται. Το μέλος που χάνει ή καταστρέφει ένα βιβλίο, υποχρεούται να το αντικαταστήσει αγοράζοντάς το από το εμπόριο ή καταβάλλοντας το αντίτιμο της αξίας του.
  7. Όλοι οι χρήστες που είναι χρεωμένοι με ληξιπρόθεσμα βιβλία δεν έχουν το δικαίωμα άλλου δανεισμού.

 

Ειδικές προφυλάξεις

 

  1. Τη φετινή σχολική χρονιά και όσο διαρκέσει η προφύλαξη για τη διασπορά του covid-19, τηρούμε τους παρακάτω κανόνες υγιεινής:

 

  1. Όταν μπαίνουμε στο χώρο της βιβλιοθήκης , βάζουμε αντισηπτικό στα χέρια μας .(Υπάρχει έξω από την είσοδο της βιβλιοθήκης).

 

  1. Φοράμε πάντα τη μάσκα.

 

  1. Δεν συνωστιζόμαστε και υπακούμε στις οδηγίες των υπεύθυνων μαθητών.

 

  1. Τα βιβλία που επιστρέφουμε τα τοποθετούμε σε ειδικό χώρο που μας υποδεικνύουν οι υπεύθυνοι. Εκεί θα παραμείνουν έως 2 εβδομάδες και μετά θα τοποθετηθούν στα ράφια.

Ωράριο Σχολικής Βιβλιοθήκης

Ωράριο Δευτέρα Τρίτη
11:25-11:40 Α΄1 και Α΄2 Β΄1
11:45-12:00 Α΄3 Β΄2
Ωράριο Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή
10:45-11:00 Γ΄1 Δ΄1-Δ΄2 Ε΄1
11:45-12:00 Γ΄2 Στ΄1-Στ΄2 Ε΄2

Οι μαθητές κάθε τμήματος μπορούν να επισκέπτονται τη βιβλιοθήκη με τους δασκάλους τους, αφού πρώτα συνεννοηθούν με την υπεύθυνη εκπ/κό.

Βοηθοί  οι μαθητές της Στ΄1 και Στ΄2 τάξης με τους δασκάλους τους κ.Πίκλα Ιωάννη και Τζαβέλλα Ευαγγελία.

Η Υπεύθυνη εκπ/κός

Συκιώτου Δήμητρα

Δημοσιεύθηκε στη ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ | Σχολιάστε

Αφίσα και λογότυπο για τη σχολική βιβλιοθήκη-Νοέμβριος 2020

1ο Δημοτικό Σχολείο Σκιάθου

“Αφίσα και λογότυπο για τη σχολική βιβλιοθήκη .”

Αγαπητοί μαθητές

Σας καλούμε να σκεφτείτε ένα όνομα για τη βιβλιοθήκη του σχολείου μας και να ζωγραφίσετε μία αφίσα με θέμα τη βιβλιοθήκη μας.

Η παραπάνω εργασία μπορεί να γίνει ομαδικά. Δηλαδή  να κάνετε μία ομάδα με συμμαθητές σας , να συζητήσετε και να σκεφτείτε ένα όνομα που θα αποτελέσει το λογότυπο της βιβλιοθήκης μας. Έπειτα να δημιουργήσετε μία αφίσα με θέμα τη βιβλιοθήκη μας.

Η αφίσα θα πρέπει να έχει τα εξής χαρακτηριστικά:

1.Την ονομασία του σχολείου (π.χ 1ο  Δημοτικό Σχολείο Σκιάθου) και το όνομα που θα επιλεγεί για τη βιβλιοθήκη του. 

  1. Η δημιουργία θα πρέπει να είναι πρωτότυπη.
  2. Η τεχνική της δημιουργίας είναι ελεύθερη: εικόνες, σκίτσα, ζωγραφική, κολάζ, τεχνική graffiti κ.ά.
  3. Μπορεί να δημιουργηθεί με χρήση λογισμικού επεξεργασίας εικόνας και να σχεδιαστεί στον υπολογιστή ή στο χέρι.
  4. Τα γραφικά των αφισών σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να είναι ή να περιέχουν εικόνες, φωτογραφίες, πρόσωπα, διακριτικά γνωρίσματα, φραστικά μηνύματα ή άλλα στοιχεία από το διαδίκτυο.

 

Τα έργα πρέπει να παραδοθούν στο/στη  δάσκαλο /δασκάλα της τάξης σας μέχρι στις  30 Νοεμβρίου.

Δημοσιεύθηκε στη ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αφίσα και λογότυπο για τη σχολική βιβλιοθήκη-Νοέμβριος 2020

Λογότυπο και αφίσα για τη σχολική βιβλιοθήκη

1ο Δημοτικό Σχολείο Σκιάθου

“Όνομα και λογότυπο για τη σχολική βιβλιοθήκη .”

Αγαπητοί μαθητές

Σας καλούμε να σκεφτείτε ένα όνομα για τη βιβλιοθήκη του σχολείου μας και να ζωγραφίσετε μία αφίσα με θέμα τη βιβλιοθήκη μας.

Η παραπάνω εργασία μπορεί να γίνει ομαδικά. Δηλαδή  να κάνετε μία ομάδα με συμμαθητές σας , να συζητήσετε και να σκεφτείτε ένα όνομα που θα αποτελέσει το λογότυπο της βιβλιοθήκης μας. Έπειτα να δημιουργήσετε μία αφίσα με θέμα τη βιβλιοθήκη μας.

Η αφίσα θα πρέπει να έχει τα εξής χαρακτηριστικά:

1.Την ονομασία του σχολείου (π.χ 1ο  Δημοτικό Σχολείο Σκιάθου) και το όνομα που θα επιλεγεί για τη βιβλιοθήκη του. 

  1. Η δημιουργία θα πρέπει να είναι πρωτότυπη.
  2. Η τεχνική της δημιουργίας είναι ελεύθερη: εικόνες, σκίτσα, ζωγραφική, κολάζ, τεχνική graffiti κ.ά.
  3. Μπορεί να δημιουργηθεί με χρήση λογισμικού επεξεργασίας εικόνας και να σχεδιαστεί στον υπολογιστή ή στο χέρι.
  4. Τα γραφικά των αφισών σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να είναι ή να περιέχουν εικόνες, φωτογραφίες, πρόσωπα, διακριτικά γνωρίσματα, φραστικά μηνύματα ή άλλα στοιχεία από το διαδίκτυο.

 

Τα έργα πρέπει να παραδοθούν στο/στη  δάσκαλο /δασκάλα της τάξης σας μέχρι στις  30 Νοεμβρίου.

Δημοσιεύθηκε στη ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ | Σχολιάστε

Οδηγίες προς τους γονείς-Τήρηση κανόνων υγιεινής

1ο Δημοτικό Σχολείο Σκιάθου

Αγαπητοί γονείς

Επειδή τα κρούσματα από τον ιό covid 19 αυξάνονται, πρέπει να είμαστε περισσότερο προσεχτικοί και να τηρούμε τους κανόνες υγιεινής.

Τα συχνότερα συμπτώματα της λοίμωξης COVID-19 στα παιδιά είναι ο βήχας και ο πυρετός.

Άλλα συμπτώματα που μπορεί να εμφανιστούν είναι:

Δυσκολία στην αναπνοή

Πόνος στους μύες

Ρίγος

Πονοκέφαλος

Δυσκολία στην κατάποση

Ρινική καταρροή/συμφόρηση

Ναυτία/εμετός

Πόνος στην κοιλιά ,διάρροια

Απώλεια γεύσης και οσμής

Παρακαλούμε ελέγχετε τα παιδιά σας καθημερινά και αν εμφανίσουν κάποιο από τα παραπάνω συμπτώματα, κρατήστε τα στο σπίτι. Παρακολουθείτε την υγεία τους  και ειδικά αν παρουσιάσουν πυρετό ή βήχα επισκεφτείτε τον παιδίατρο και ενημερώστε το σχολείο.

Πρέπει να είμαστε προσεχτικοί και να εφαρμόζουμε τους κανόνες υγιεινής σχολαστικά.Γι αυτό παρακαλούμε να έχουν οι μαθητές μαζί τους και σε ξεχωριστό σακουλάκι, 3 καθαρές μάσκες, μία για κάθε διάλειμμα.( Τα διαλείμματα είναι τρία)

Οι μάσκες πρέπει να πλένονται και να αποστειρώνονται καθημερινά.

Κάτι επίσης σημαντικό είναι να μη συνωστίζεστε έξω από την αυλόπορτα όταν έρχεστε το μεσημέρι να πάρετε τα παιδιά σας .Μείνετε μακριά και αραιωμένα. Τα παιδιά θα σας εντοπίσουν καλύτερα.

Η Δ/ντρια του Σχολείου

Συκιώτου Δήμητρα

Δημοσιεύθηκε στη ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Σχολιάστε

Η βιβλιοθήκη του σχολείου μας άλλαξε!Σχ Έτος 2020-2021

Αγαπητοί μαθητές και γονείς

Εδώ και πολλά χρόνια λειτουργεί στο σχολείο μας η σχολική βιβλιοθήκη, ως δανειστική. Κάθε χρόνο μία δασκάλα ή ένας δάσκαλος αναλαμβάνει υπεύθυνη/ος για τη λειτουργία της. Επίσης έχει καθιερωθεί οι μαθητές της Στ΄τάξης να προσφέρουν εθελοντικά την εργασία τους και να συμμετέχουν ενεργά στη λειτουργία της.

Σκοπός της σχολικής βιβλιοθήκης είναι: Α)Η παροχή σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου ενός χώρου που επιτρέπει τη φυσική και διανοητική πρόσβαση στην πληροφόρηση και στον κόσμο των ιδεών. Β) Η καλλιέργεια μίας μακρόχρονης σχέσης των μαθητών/τριών με τον κόσμο του έντυπου λόγου και της εικόνας, μέσα από την απόλαυση του διαβάσματος.

Η βιβλιοθήκη του σχολείου μας φέτος ανακαινίσθηκε και επεκτάθηκε με την ουσιαστική παρέμβαση και το ενδιαφέρον του Δήμου Σκιάθου και ιδιαίτερα του αντιδημάρχου κ. Τσανάκα Ιωάννη, ο οποίος ικανοποίησε το αίτημά μας με μεγάλη χαρά .

Από το 2018-2019 ανήκει στο δίκτυο Σχολικών Βιβλιοθηκών του Υπουργείου Παιδείας, περιέχει ένα μεγάλο αριθμό βιβλίων, διαφόρων κατηγοριών για παιδιά και ενήλικες και λειτουργεί ως δανειστική. Ένα μεγάλο μέρος των βιβλίων αποκτήθηκε από ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης που εκπόνησαν εκπαιδευτικοί του σχολείου μας τη σχολική χρονιά 1999-2000.Τα υπόλοιπα αποκτήθηκαν είτε από τη συμμετοχή του σχολείου σε εκπαιδευτικά προγράμματα είτε από αγορές μέσω της Σχολικής Επιτροπής είτε από δωρεές ιδρυμάτων ,οργανώσεων και ιδιωτών.

Τη φετινή σχολική χρονιά, μετά την ανακαίνισή της, μας δόθηκε η ευκαιρία να την οργανώσουμε καλύτερα ώστε να γίνει περισσότερο λειτουργική και ωφέλιμη για τα παιδιά.

Έχουμε ακόμα αρκετή δουλειά για την οργάνωσή της αλλά σύντομα , θα είμαστε έτοιμοι να την ανοίξουμε για όλα τα μέλη της σχολικής μας κοινότητας.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε, για την αμέριστη βοήθεια και τη στήριξη στο εκπαιδευτικό μας έργο , το Δήμαρχο Σκιάθου, κ Τζούμα Θεόδωρο , τον αντιδήμαρχο έργων κ. Τσανάκα Ιωάννη και την Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής κ. Χονδρονικολή Σταματίνα .

 

Ευχαριστούμε θερμά, τον εκπαιδευτικό Εικαστικών του σχολείου μας κ. Μιτζέλο Ιωάννη για τη δωρεά τριών βιβλιοθηκών  για τις ανάγκες τοποθέτησης των βιβλίων   καθώς και 10 κορνιζών  για την τοποθέτηση έργων μαθητών που κοσμούν τη βιβλιοθήκη.Επίσης,ευχαριστούμε θερμά την οικογένεια Κουμιώτη για τη δωρεά των πλακιδίων και των υλικών που χρειάστηκαν για το δάπεδο της βιβλιοθήκης και των γραφείων του Υπ/ντή και της Δ/ντριας.

Ευχαριστούμε θερμά και τον  κ. Bengaj Aλέκο, που έκανε δωρεάν τις εργασίες τοποθέτησης των πλακιδίων.

Η Δ/ντρια του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σκιάθου

Συκιώτου Δήμητρα

Δημοσιεύθηκε στη ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ | Σχολιάστε

Οδηγίες προς γονείς

Αγαπητοί γονείς

Καλή και ασφαλή σχολική χρονιά!

Μία νέα σχολική χρονιά ξεκινά, με διαφορετικές συνθήκες όμως που χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής από όλους μας στην τήρηση των αναγκαίων μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του COVID 19 στο σχολικό περιβάλλον.

Πιστεύουμε ότι με δεδομένη τη συνεργασία όλων μας  εκπαιδευτικών, γονέων και δημοτικής αρχής, η σχολική χρονιά θα κυλήσει με ασφάλεια και ομαλότητα.

Η καθολική χρήση της μάσκας στο σχολείο ,η τήρηση αποστάσεων , η υγιεινή των χεριών, ο επαρκής αερισμός των κλειστών χώρων και η συχνή απολύμανση των επιφανειών είναι τα κυριότερα μέτρα που θα λάβουμε στο σχολείο και πρέπει να γνωρίζετε.

Έτσι σύμφωνα με την  ΚΥΑ με αρ.3780/8-9-2020

Για τη χρήση μάσκας:

Η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων, σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία εξωτερικού χώρου.

Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού  και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής και στα διαλείμματα στην αυλή. Για τους παραπάνω λόγους θα πρέπει να έχουν σακουλάκια ή θήκες να τοποθετούν τη μάσκα τους όταν τρώνε ή όταν είναι έξω στα διαλείμματα.

Οι μαθητές καλό θα είναι να έχουν μαζί τους δύο μάσκες και δύο σακουλάκια για να τις τοποθετούν.

Σε περίπτωση που μαθητής δεν τηρεί τις υποχρεώσεις του ως προς την υποχρεωτική χρήση μάσκας (μη ιατρικής ή ιατρικής/χειρουργικής), δεν του επιτρέπεται η είσοδος στη σχολική τάξη και λαμβάνει απουσία, ενώ, εφόσον είναι ανήλικος, παραμένει σε ειδικό χώρο, με τήρηση όσο το δυνατόν επαρκούς απόστασης και των λοιπών μέτρων προστασίας, μέχρι την παραλαβή του από τους γονείς/κηδεμόνες του.

Πρωινή προσέλευση και αποχώρηση:

Δεν θα πραγματοποιείται η καθιερωμένη συγκέντρωση στον προαύλιο χώρο πριν την έναρξη του προγράμματος. Οι μαθητές θα εισέρχονται το πρωί από την αυλόπορτα του σχολείου μόνοι τους ,κρατώντας τις αποστάσεις μεταξύ τους, και φορώντας τη μάσκα τους,  θα συγκεντρώνονται σε καθορισμένους  για κάθε τμήμα χώρους στο προαύλιο , όπου θα υπάρχουν οι εφημερεύοντες εκπαιδευτικοί και έπειτα θα εισέρχονται στις αίθουσες διδασκαλίας.

Το μεσημέρι στο σχόλασμα οι μαθητές της Α ΄και Δ΄τάξης θα εξέρχονται από την πίσω έξοδο και οι μαθητές της  Β΄, Γ΄, Ε΄και Στ΄τάξης από την μπροστινή έξοδο  στην καθορισμένη ώρα που θα οριστεί .

Λειτουργία Κυλικείου:

Τα κυλικεία λειτουργούν σύμφωνα με τις οδηγίες της από 3.9.2020 εισήγησης της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοϊού COVID-19.

Το κυλικείο του σχολείου θα διαθέτει μόνο τρόφιμα και υγρά που είναι συσκευασμένα ή έχουν ετοιμαστεί από το κυλικείο, πριν την ώρα διάθεσής τους σε ατομικές συσκευασίες που προστατεύονται από κατάλληλο υλικό. Οι μαθητές πρέπει να τηρούν αποστάσεις τουλάχιστον ενάμισι (1,5) μέτρου κατά την αναμονή για εξυπηρέτηση από το κυλικείο  φορώντας τη μάσκα τους (θα υπάρχει σήμανση στο έδαφος με τις προβλεπόμενες αποστάσεις).

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΟΔΥ

·         Προστατέψτε το παιδί σας, την οικογένειά σας και το σχολείο. Ενθαρρύνετε τα παιδιά να ακολουθούν τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και να εφαρμόζουν τα μέτρα υγιεινής, κυρίως τη χρήση μάσκας…

·         Να αποφεύγουν τη στενή επαφή με άτομα που παρουσιάζουν συμπτώματα του ιού και να κρατούν αποστάσεις από τους ηλικιωμένους ή τα ευάλωτα άτομα της οικογένειας.

·         Να βήχουν και να φτερνίζονται στον αγκώνα τους ή σε ένα χαρτομάντιλο το οποίο θα πετούν αμέσως σε κάδο απορριμμάτων.

·         Να πλένουν συχνά τα χέρια τους με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα ειδικά πριν τη λήψη φαγητού και μετά τη χρήση της τουαλέτας.

·         Κρατήστε τα παιδιά στο σπίτι αν νιώθουν άρρωστα, επικοινωνήστε άμεσα με γιατρό της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, κατά προτίμηση με γιατρό που παρακολουθεί συστηματικά τα παιδιά, και ενημερώστε το σχολείο.

·         Αποθαρρύνετε τα παιδιά να συνωστίζονται σε κλειστούς χώρους με πολλά άτομα.

Για περισσότερες πληροφορίες, υποστήριξη ή παρέμβαση μπορείτε να απευθυνθείτε στην ειδική ομάδα επιστημόνων του ΕΟΔΥ : Για ιατρική υποστήριξη και παρέμβαση: 210 5212054, 210 5212056, 210 5212058. Για ψυχολογική υποστήριξη και παρέμβαση: 215 215 6060

Μπορείτε να ενημερώνεστε και από το ιστολόγιο του σχολείου 1dimskiath`s blog.Για οποιαδήποτε απορία ή πληροφορία τηλεφωνήστε στο τηλέφωνο του σχολείου 2427022227.

Η Δ/ντρια του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Σχολιάστε

Ο Αγιασμός στο σχολείο μας!

Αγαπητοί μαθητές και αγαπητοί γονείς!

Καλή Σχολική Χρονιά!!!2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ » ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου,στις 11:00π.μ.

Οι μαθητές θα εισέλθουν στην αυλή μόνοι τους , από τις 10:50,φορώντας τη μάσκα τους υποχρεωτικά. 

Μόνο οι μαθητές της Πρώτης τάξης θα συνοδεύονται από τον έναν γονέα.

Για να μην υπάρξει συνωστισμός και να κρατάμε τις προβλεπόμενες αποστάσεις,οι μαθητές κάθε τμήματος θα συγκεντρωθούν σε συγκεκριμένο χώρο της αυλής.που θα τους υποδεικνύουν οι εκπ/κοί που θα βρίσκονται στην αυλόπορτα.

Μετά τον Αγιασμό οι μαθητές θα εισέλθουν στις τάξεις τους για να πάρουν τα βιβλία,μάσκες και οδηγίες για τη λειτουργία του σχολείου και θα σχολάσουν.Θα πρέπει να έχουν μαζί τις σάκες τους.

Η Δ/ντρια του Σχολείου

 

 

 

Δημοσιεύθηκε στη ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Σχολιάστε

Οδηγίες για τους γονείς για την προστασία από τον COVID-19

Αγαπητοί γονείς

Η νέα σχολική χρονιά που αρχίζει φέτος μας φέρνει όλους μπροστά σε μία δύσκολη πραγματικότητα.Η συνεργασία όλων μας είναι απαραίτητη για να πετύχουμε μία ευχάριστη σχολική ζωή για τους μαθητές μας.

Αυτό που θα κυριαρχήσει  στη σχολική καθημερινότητα είναι η μάσκα γι αυτό καλό είναι να συμβουλεύετε και να  εκπαιδεύσετε τα παιδιά σας στη χρήση της ,εφόσον θα γίνει για όσο διάστημα απαιτείται  μόνιμος σύντροφός μας.

Παρακάτω παραθέτω τις οδηγίες του ΕΟΔΥ τις οποίες μπορείτε να διαβάσετε κι ΕΔΩ


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στη ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Σχολιάστε