Στα πλαίσια του μαθήματος της Γεωγραφίας οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης εργάστηκαν ομαδικά και δημιούργησαν όμορφα κολάζ για τις Ηπείρους της Γης.
Κατηγορία: Στ’ τάξη Σελίδα 7 από 14
Νέα και ανακοινώσεις της Στ’ τάξης.
Βραβεύτηκαν σήμερα οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας για τις άριστες επιδόσεις τους στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Φυσικών < Αριστοτέλης >
Συνολικά βραβεύτηκαν 25 μαθητές από την Ε και την ΣΤ τάξη, ενώ δόθηκαν βεβαιώσεις συμμετοχής σε όλα τα παιδιά που πήραν μέρος…
Συγχαρητήρια σε όλους και εις ανώτερα!!!!
Το σχολείο μας συμμετείχε στις εορταστικές εκδηλώσεις για την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου στη δοξολογία που εψάλη στον Ιερό Ναό της Φανερωμένης στο Βανάτο και στην κατάθεση στεφάνων στο ηρώο του χωριού. Σημαιοφόρος, παραστάτες και παραστάτριες καθώς και αντιπροσωπεία παιδιών του σχολείου μας μαζί με τις δασκάλες και τους δασκάλους εκπροσώπησαν και φέτος επάξια το σχολείο μας. Χρόνια πολλά σε όλες και όλους! Χρόνια πολλά, Ελλάδα!
Επιτύμβιο
Στο μάθημα των Γερμανικών μιλήσαμε για τα ήθη και τα έθιμα της Γερμανίας την περίοδο των εορτών και εστιάσαμε στα δημοφιλή φαγητά της χώρας..
Τα παιδιά πρότειναν να φάμε γερμανικό πρωινό ,έφεραν τα απαιτούμενα καλούδια και η μέρα μας ξεκίνησε αλά γερμανικά!!!
Γνωρίζοντας τους δυο γνωστούς χαράκτες ,τον Τάσσο και τη Βάσω Κατράκη, οι μαθητές της Ε και της ΣΤ τάξης δημιούργησαν τα δικά τους εντυπωσιακά έργα ,φυσικά με την καθοδήγηση της καθηγήτριας των Εικαστικών κ, Νικόλ
Στα έργα παρατηρήσαμε το έντονο βλέμμα και τις έντονες γραμμές σε μαύρο χρώμα. Μιλήσαμε για τα συναισθήματα που διαγράφονται ξεκάθαρα στα πρόσωπα , όπως ο φόβος ,η απόγνωση αλλά και η ελπίδα.
Η ζωγραφική μας ήταν με άσπρο λαδοπαστέλ, ακρυλικό και χοντρούς μαύρους μαρκαδόρους πάνω σε μαύρο κανσόν.
Η Στ΄τάξη του σχολείου μας εκπροσώπησε το σχολείο μας στις εορταστικές εκδηλώσεις για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940. Σημαιοφόρος και παραστάτες καθώς και αντιπροσωπεία παιδιών και εκπαιδευτικών παρακολούθησαν τη δοξολογία στην Παναγούλα του Βανάτου και παρέστησαν στην επιμνημόσυνη δέηση και στην κατάθεση στεφάνων στο ηρώο του χωριού.
Χρόνια πολλά, Ελλάδα!
Με μεγάλη χαρά και περηφάνεια υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας τη μαθήτρια της ΣΤ΄ τάξης Αρσέλα Μέρκα, που που κατέλαβε την πρώτη θέση στα 600μ. στο διασυλλογικό πρωτάθλημα Κ14 και Κ12 , την Κυριακή 6 Οκτωβρίου στο Δημοτικό Στάδιο Ζακύνθου και στο οποίο συμμετείχαν 180 αθλητές/τριες από Ηλεία,Αχαΐα,Ζάκυνθο και Λευκάδα. Η Αρσέλα αν και αγωνίστηκε με βροχή, δεν πτοήθηκε καθόλου και τερμάτισε πρώτη με χρόνο 1.51.60! Ένα ζεστό χειροκρότημα από όλους και όλες μας.
Την Πέμπτη 13/6 πραγματοποιήθηκε στον χώρο του σχολείου μας η γιορτή αποφοίτησης της ΣΤ τάξης που φέτος είχε σαν θέμα ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ.
Τα παιδιά μας τραγούδησαν ,χόρεψαν ,έπαιξαν σκηνές από παλιές ελληνικές ταινίες και ξεσήκωσαν τον κόσμο με τις μελωδικές φωνούλες τους και το αστείρευτο κέφι τους..
Στη συνέχεια έγινε απονομή των ενθυμίων από τους δασκάλους τους και από τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου.
Πέταξαν ψηλά τα καπέλα και τα μπαλόνια τους και ενθουσιάστηκαν με τα εντυπωσιακά πυροτεχνήματα που φώτισαν τον ουρανό.
Ακολούθησαν στιγμές συγκίνησης με τα αναμνηστικά βίντεο γεμάτα από όμορφες στιγμές τους στο Δημοτικό σχολείο. .Για το τέλος υπήρχε μπουφές με γλυκίσματα και αναψυκτικά από τον σύλλογο γονέων…
Ευχόμαστε στους τελειόφοιτους καλή πρόοδο και καλή συνέχεια στο ταξίδι της ζωής τους.
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!
Την Παρασκευή 24 Μαίου ,πραγματοποιήθηκαν στον χώρο του σχολείου μας ,αγώνες πετοσφαίρισης ανάμεσα στα κορίτσια των μεγαλύτερων τάξεων…Η χαρά τους ήταν διπλή γιατί οι αγώνες διεξήχθησαν στο ολοκαίνουριο γήπεδο βόλευ ,το οποίο τοποθετήθηκε μέσα στις διακοπές του Πάσχα ,ώστε να το βρουν έτοιμο και να ενθουσιαστούν οι μαθητές μας.



















































































