• ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Στα πλαίσια του 2ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με θεματική “Φροντίζω το περιβάλλον”, πραγματοποιήθηκε μια δράση με την υπεύθυνη της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής κ. Αλεξάνδρα Τσίγκου. Οι μαθητές της Ε΄ τάξης είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν και να δημιουργήσουν τον δικό τους χάρτη της κλιματικής αλλαγής. Ευχαριστούμε θερμά την κ. Τσίγκου που πραγματοποίησε άλλη μια δράση ,με τους μαθητές του σχολείου μας!

 

IMG 1459 IMG 1458 IMG 1457 IMG 1456 IMG 1455

  • ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ

Ήταν μεγάλη η τιμή για το σχολείο μας η επίσκεψη της κας Παπαποστόλου Κατερίνας, υπεύθυνης για το Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Δες τη ζωή μέσα από τα μάτια ενός ακηδεμόνευτου σκύλου.

Η κα. Παπαποστόλου με την πολύτιμη βοήθεια των τριών σκύλων της, δίδαξε στους μαθητές της Β’ τάξης το αίσθημα της  φροντίδας και της υπευθυνότητας για τα αδέσποτα ζώα, αλλά και για την αξία της υπεύθυνης κηδεμονίας. Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας ενθουσιάστηκαν και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τους υπέροχους σκύλους Άξελ, Πόθο και Διώνη!

IMG 5704 1 IMG 20230512 092307 IMG 20230512 092549 IMG 20230512 095618 IMG 20230512 101204 IMG 20230512 101330 IMG 20230512 101401 IMG 20230512 101643

 

 

  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΛΙΤΣΑ 2030

Στα πλαίσια της θεματικής “Φροντίζω το Περιβάλλον” των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων οι μαθητές του Γ1 με τη δασκάλα τους, κυρία Άννα Μονέ υποδέχθηκαν την εκπαιδευτική βαλίτσα ΓΗ 2030 με τους 17 βιώσιμους στόχους ανάπτυξης του ΟΗΕ σε συνεργασία με τον φορέα Άγονη Γραμμή Γόνιμη – HELLENiQ ENERGY!

Αφού προηγήθηκε διαλογική συζήτηση και ενημέρωση του αντικειμένου (εξηγήσαμε τι είναι οι 17 βιώσιμοι στόχοι που αφορούν όλο τον πλανήτη, είδαμε σχετικά  εκπαιδευτικά βίντεο, ονειρευτήκαμε το μέλλον μας και σχεδιάσαμε το δικό μας βιώσιμο σπίτι με τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας ) μιλήσαμε και επεξεργαστήκαμε την υδρόγειο σφαίρα που δημιουργήθηκε με τους 17 στόχους καθώς και τα αντικείμενα που τη συνόδευαν.

Τα παιδιά μελέτησαν το υλικό που περιείχε η βαλίτσα, εξέφρασαν τις απόψεις τους σχετικά με την ανάληψη προσωπικής ευθύνης για έναν πιο μινιμαλιστικό- ολιστικό  τρόπο ζωής με χρήση λιγότερων αντικειμένων μίας χρήσης, χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, με δράσεις ανακύκλωσης, εθελοντισμού και δημιουργήσαμε τελικά μία μακέτα με το δικό μας βιώσιμο σπίτι όπως το ονειρεύονται τα παιδιά, μέσα στη φύση, με δικό του βιολογικό λαχανόκηπο που ποτίζεται μέσω γεώτρησης, με ηλεκτρικό ρεύμα που θα προμηθεύεται από φωτοβολταϊκά πάνελ και ανεμογεννήτριες.

Τα παιδιά μέσω του προγράμματος καλλιέργησαν δεξιότητες κριτικής σκέψης, συνεργασίας, δημιουργικότητας, πολιτειότητας, υπευθυνότητας, προγραμματισμού και αποτελεσματικότητας καθώς και πλάγιας σκέψης μέσω κατασκευών ενώ εξοικειώθηκαν σε δεξιότητες οικολογικής σκέψης.

Το εκπαιδευτικό υλικό της Βαλίτσας ΓΗ 2030 δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή να αναστοχαστεί και να συνειδητοποιήσει την ευθύνη του για ζητήματα που αφορούν το ανθρώπινο και το φυσικό περιβάλλον, καλλιεργεί το σεβασμό και την ενεργοποίηση των μαθητών και προτρέπει στην αλλαγή στάσης με στόχο τη προστασία του ανθρώπινου και φυσικού περιβάλλοντος.

Τα κύρια σημεία στα οποία δόθηκε έμφαση ήταν ο Στόχος 7: Φθηνή και Καθαρή Ενέργεια, ο Στόχος 11: Βιώσιμες Πόλεις και Κοινότητες, ο Στόχος 12: Υπεύθυνη Κατανάλωση και Παραγωγή και ο Στόχος 13: Δράση για το Κλίμα.

 

IMG 20230328 124436    IMG 20230328 124443   IMG 20230328 130356

IMG 20230329 131837    IMG 20230331 101923

  • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΟΛΑΖ

Οι μαθητές του Δ1, του σχολείου μας, έγραψαν για τον ήρωα του ‘21 που τους εντύπωση περισσότερο. Με αυτόν τον τρόπο τιμούν τους αγωνιστές, που θυσιάστηκαν υπέρ της ελευθερίας της Ελλάδας.

Μετάβαση στο padlet.com

 

  • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ

Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων  με θέμα την οδική ασφάλεια των μαθητών, οι μαθητές του Δ1 τμήματος δημιούργησαν ένα ηλεκτρονικό βιβλίο με τίτλο: Μια μέρα ενός ποδηλάτη και μιας ποδηλάτισσας. Επίσης, δημιουργήθηκε και ένα κουίζ με ερωτήσεις κατανόησης.

Για να μπορέσετε να το διαβάσετε πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://read.bookcreator.com/GycO5PemWZMdeFHqQRCC1QlHUGF2/vhXsAhjnQSyxX4yO3Na5kw

Και για να μπορέσετε να παίξετε το κουίζ πατήστε εδώ:

https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=d8f28bcf-4f80-4214-8f94-355f19316317&single-player=true