ΣΚΈΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ

Το σχολείο μας συμμετείχε στην κλήρωση δωρεάς  βιβλίου σε σχολεία από τον ιστότοπο /Εργαστήρι”Σκέφτομαι και Γράφω ” της φιλολόγου Ματίνας Ψωμά. Όπως θα δείτε παρακάτω, το 1ο Δημοτικό Σχολείο Άμφισσας κέρδισε 1 βιβλίο- βοήθημα δημιουργικής γραφής  στην κλήρωση!

Screenshot 20240123 083017 Viber

Εδώ μπορείτε να επισκεφτείτε τον παιδαγωγικό ιστότοπο. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02Ja1BwCAnv2ZvB6hafFpYhuPEgWfkTiiEV2SVeEk9ysH3yM5uRm7UefwCvRc7tjgkl&id=61552078591390