ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Μένοντας πιστοί στα έθιμα του τόπου μας ,και τηρώντας τα μέτρα κατά  της πανδημίας , το σχολείο μας γιόρτασε  και φέτος την Τσικνοπέμτη. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού έψησε σουβλάκια σε χώρο εκτός του σχολείου , και οι εκπαιδευτικοί των τάξεων τα μοίρασαν  στους μαθητές τους.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Σύλλογο Γονέων ! Και του χρόνου με υγεία να γιορτάσουμε την Τσικνοπέμπτη χωρίς μέτρα!

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ (Α΄) ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Οι εγγραφές στην Πρώτη (Α΄) τάξη θα πραγματοποιούνται από 1 μέχρι και 20 Μαρτίου 2021.
Για το σχολικό έτος 2021-22 θα εγγραφούν στην Πρώτη (Α΄) τάξη τα παιδιά που γεννήθηκαν από 1-1-2015 μέχρι 31 -12-2015.

Απαραίτητα δικαιολογητικά για την εγγραφή:

1. Πιστοποιητικό Γέννησης από το Δήμο, για την εγγραφή του μαθητή στα οικεία Μητρώα ή Δημοτολόγια. ( Αναζητείται αυτεπάγγελτα ).
Οι αλλοδαποί μαθητές δύναται να προσκομίσουν Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης.

2. Ατομικό Δελτίο Υγείας. (Δίνεται από το Σχολείο και συμπληρώνεται από το γιατρό του παιδιού).

3. Βιβλιάριο Υγείας του παιδιού. Σ’ αυτό ελέγχονται οι απαραίτητες χορηγηθείσες δόσεις από τα υποχρεωτικά εμβόλια, τα οποία σύμφωνα με το πρόγραμμα του Εθνικού Εμβολιασμού είναι τα παρακάτω:
4-5 Δόσεις DI-TE-PER ή DI-TE.
4-5 Δόσεις SABIN (Πολυεμελίτιδας).
Έναρξη ή ολοκλήρωση Ηπατίτιδας Β’ (ENGERIX).
2 Δόσεις M.M.R.-Ιλαράς- Ερυθράς- Παρωτίτιδας.
Περισσότερες πληροφορίες για τα εμβόλια στον προσωπικό σας γιατρό.

4. Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου (μέχρι την έκδοση και προσκόμιση της Βεβαίωσης παρακολούθησης Νηπιαγωγείου στις 15-6-2021).

5. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή
( απόδειξη Δ.Ε.Η. ή Ο.Τ.Ε.).

Οι εγγραφές θα γίνονται κατόπιν επικοινωνίας με τον Δ/ντή του Σχολείου
(τηλ: 22650 – 28392 – 6978187346).

Ζωγραφίζω την Οδύσσεια.

Με αφορμή την ολοκλήρωση της ενότητας ” ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ” από το βιβλίο της Ιστορίας Γ’ τάξης, οι μαθητές της Τρίτης ζωγράφισαν τις σκηνές από τις περιπέτειες του ήρωα όπως αυτοί τις φαντάζονται δημιουργώντας ένα αυτοσχέδιο κόμικ!

Γλυκό Νεραντζάκι

Σήμερα, μια ηλιόλουστη μέρα μετά την κακοκαιρία Μήδεια,μαζέψαμε από τις νεραντζιές του σχολείου μας τους καρπούς για να γίνουν νόστιμο γλυκάκι από τα χρυσά χέρια των μαμάδων και γιαγιάδων.Όταν θα ετοιμαστεί, θα το γευτούμε και θα το απολαύσουμε όλοι μαζί.
Και του χρόνου με υγεία!

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ 1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΜΦΙΣΣΑΣ ΣΤΟ MAKE A WISH.


Λήψη αρχείου

Οι Μαθητές του 1ου Δημοτικού Σχολείου τιμούν τους Τρεις Ιεράρχες.


Λήψη αρχείου

Το Ουράνιο Τόξο πάνω από το Μαρκίδειο.

Σήμερα, Δευτέρα, 25-1-2021 , μετά από μια σύντομη βροχή, θαυμάσαμε το ουράνιο τόξο πάνω από το σχολείο μας!
Ένα μοναδικό κι εκπληκτικό φυσικό φαινόμενο που αγαπούν τα παιδιά αλλά και οι μεγάλοι!
Θέλετε να μάθετε μερικά πράγματα για το ουράνιο τόξο;Τότε δείτε το παρακάτω σύντομο βίντεο!
Τι χρώμα είναι το φως του ήλιου;

Λευκό; Κίτρινο; Διάφανο;

Κι αν σου λέγαμε ότι το φως είναι πολύχρωμο;

Ναι ναι, καλά διάβασες. Το φως αποτελείται από πολλά χρώματα ενωμένα όλα μαζί κι ας το βλέπουμε εμείς σαν να είναι άσπρο! Δες το βίντεο! https://video.link/w/8esKb ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-Το Ουράνιο Τόξο

ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ 2021


Λήψη αρχείου