Γλυκό Νεραντζάκι

Σήμερα, μια ηλιόλουστη μέρα μετά την κακοκαιρία Μήδεια,μαζέψαμε από τις νεραντζιές του σχολείου μας τους καρπούς για να γίνουν νόστιμο γλυκάκι από τα χρυσά χέρια των μαμάδων και γιαγιάδων.Όταν θα ετοιμαστεί, θα το γευτούμε και θα το απολαύσουμε όλοι μαζί.
Και του χρόνου με υγεία!