Μην τα παρατάς! Ένα μήνυμα για κάθε αγώνα!

αντ1 αντ2

Καθημερινά ο καθένας σε μικρότερους και μεγαλύτερους αγώνες οφείλει να παλεύει ως τη δική του προσωπική νίκη!
Αυτό είναι το μήνυμα της εκδήλωσης της Αντικαρκινικής Εταιρείας – Παράρτημα Φωκίδας στη χθεσινή εκδήλωση κοπής πίτας στο Πνευματικό Κέντρο Άμφισσας με επίτιμη προσκεκλημένη την κορυφαία Ελληνίδα μαραθωνοδρόμο κ. Μαρία Πολύζου .
Στην εκδήλωση συμμετείχε η παιδική χορωδία του σχολείου μας “Οι Φωνές των Παιδιών” αφήνοντας στο κοινό τις καλύτερες εντυπώσεις! Μουσική Διεύθυνση Χορωδίας : Μαρία Κωσταγιαννακοπούλου.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Βουλευτής Ν. Φωκίδας και Υφυπουργός Δικαιοσύνης κ. Ι. Μπούγας , ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας κ. Φ. Σπανός, ο Αντιπεριφερειάρχης Φωκίδας κ. Γ. Δελμούζος, ο Γ. Γραμματέας Μετανάστευσης και Ασύλου κ Δ. Γλυμής ,ο Δήμαρχος Δελφών κ. Π. Ταγκαλής , ο Δήμαρχος Δωρίδας κ. Δ. Γιαννόπουλος,  η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας κ. Α. Παπαϊωάννου , καθώς και πολλοί άλλοι επίσημοι.
Ευχαριστούμε πολύ για την τιμητική πρόσκληση την Πρόεδρο της Αντικαρκινικής Εταιρείας Φωκίδας ,κ. Γ. Καπαρέλη και το μέλος της Αντικαρκινικής κ. Μ. Ποντίκη Καραχονδρού!

Το μήνυμα φίλαθλου πνεύματος, «Ευ Αγωνίζεσθαι», ως συμμετέχοντες σε αθλητικά δρώμενα και ως φίλαθλοι.

φι12 φι13 φι15

Συνεχίζοντας τις αθλητικές  δράσεις υπέρ του φίλαθλου πνεύματος με την ενεργό συμμετοχή όλων των μαθητών/τριών, οι τάξεις Α’, Β’, Γ’ και Δ’ έφτιαξαν πλακάτ με συνθήματα  και συμμετείχαν σε ομαδικά αθλήματα. Η Ε’ και ΣΤ’ τάξη παρακολούθησαν τα παιχνίδια ως φίλαθλοι!

φι14 φι16 φι17 φι18 φι19 φι20 φι21

29-01-25 Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου στην Ελλάδα 2025 – Σχολικές Αθλητικές Δράσεις

φι1 φι2

Με αφορμή τη μέρα αυτή και με κεντρικό σύνθημα «Η καρδιά του αθλητισμού είσαι ΕΣΥ, καμία φανέλα πάνω από τη ΖΩΗ» , το σχολείο μας συμμετείχε σε διασχολικές αθλητικές δράσεις με στόχο την αλλαγή της οπαδικής κουλτούρας και την προώθηση του γενικότερου φίλαθλου πνεύματος.

Οι  Ε’ και ΣΤ’ τάξεις , με συνοδό τον Γυμναστή Ν.Φουσέκη , συμμετείχαν σε αγώνες ομαδικών αθλημάτων με άλλα σχολεία της πόλης μας.

φι3 φι4 φι5 φι6 φι7 φι8 φι9 φι10φι11

Γιορτή Τριών Ιεραρχών

 Το σχολείο  μας  τίμησε σήμερα  τους Ιεράρχες και παρακολούθησε τη λειτουργία στον Μητροπολιτικό Ναό Άμφισσας . Η παιδική χορωδία του σχολείου μας ” Οι Φωνές των Παιδιών” έψαλε το Απολυτίκιο των Τριών Ιεραρχών. Την επιμέλεια της χορωδίας είχε η Μουσικός του σχολείου Μ. Κωσταγιαννακοπούλου.

Χρόνια Πολλά!

Επίσκεψη της Γ’ Δημοτικού στο Μουσείο του συλλέκτη Αντώνη Μόσχου.

20250129 110931 20250129 111111 20250129 111023

Την Τετάρτη, 29/1/2025 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Τρίτης τάξης επισκέφτηκαν το Μουσείο του συλλέκτη Αντώνη Μόσχου στην πόλη μας. Στο μουσείο υπάρχουν εκθέματα του 18ου, 19ου, 20ου αιώνα, από την Ελληνική Επανάσταση,
τον Μακεδονικό Αγώνα, τους Βαλκανικούς πολέμους, το Έπος της Εθνικής Αντίσασης.
Περιλαμβάνει λάφυρα πολέμου, στολές και ενδυμασίες, φωτογραφικό υλικό και αρκετή λαογραφία. Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στα εκθέματα του μουσείου από τον συλλέκτη και ιδιοκτήτη του θεματικού καφενείου, κ. Αντώνη Μόσχο. Συνοδοί εκπαιδευτικοί ήταν οι Ε. Μπάκα, Δ. Κυριοπούλου και Α. Δαλλοπούλου.

Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Μόσχο για την  υποδοχή ,την ξενάγηση ,αλλά και για τα κεράσματα !

20250129 111929 1 1 1 20250129 113206 1 1 1 20250129 113305 1 1 1 20250129 110625 1 1 1 1738143417657 1 1 1

 

Διαδραστικές Ομάδες με Μαθητές και Γονείς στην Α’ Δημοτικού!

grup1 gru2

Σε συνέχεια της εκπαιδευτικής εμπειρίας  στο σχολείο CEIP REPUBLICA DE VENEZUELA, που αποκτήσαμε στο πλαίσιο της μετακίνησης εκπαιδευτικών στη Μαδρίτη με το Πρόγραμμα Erasmus+, την Παρασκευή ,24/1/2025 , σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε τις διαδραστικές ομάδες με γονείς και μαθητές στην Α’ Δημοτικού!

Οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν καλλιεργούν διάφορες δεξιότητες, όπως κατάκτηση φωνολογικής ενημερότητας, αναγνωστική ικανότητα, επίλυση προβλημάτων,  συνεργασία, συντονισμός.

Τα γνωστικά αντικείμενα πάνω στα οποία σχεδιάστηκαν οι δραστηριότητες είναι : Γλώσσα, Μαθηματικά, Αγγλικά και Δεξιότητες.

Το υλικό των δραστηριοτήτων δημιουργήθηκε από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου , A. Πάγκου, Ε. Τσαπαρίδου, Ν. Σαββανή, Κ. Ψιλογιάννη, και περιλάμβανε διαδραστικά παιχνίδια για ομάδες μαθητών της Α’ Δημοτικού. Στις ομάδες συμμετείχαν γονείς της Α’ Δημοτικού και τον συντονισμό και την επίβλεψη/καθοδήγηση είχαν οι Κ. Ψιλογιάννη, Δασκάλα της Πρώτης, Α.Πάγκου και Ε. Τσαπαρίδου. 

Η συνεργασία και η συμμετοχή των γονέων στις Διαδραστικές Ομάδες επιφέρει αποτελέσματα όχι μόνο όσον αφορά τη σχολική πρόοδο εντός του σχολείου, αλλά μεταμορφώνει ακόμα και τις οικογένειες εκτός του σχολικού περιβάλλοντος. 

grup3 grup4 grup6 grup8 grup9 grup10 grup12 grup14 grup15 grup17 grup18 grup19

Τι είναι οι διαδραστικές ομάδες;
Οι διαδραστικές ομάδες είναι μια μέθοδος οργάνωσης της τάξης που περιλαμβάνει τη διαίρεση των μαθητών σε μικρές, ετερογενείς ομάδες και την οργάνωση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων σε τέσσερις δραστηριότητες διάρκειας 10-15 λεπτών, σχεδιασμένες να προάγουν τη συνεργατική μάθηση. Μετά από αυτό το διάστημα, οι μαθητές αλλάζουν δραστηριότητα (περιστρέφονται μεταξύ διαφορετικών σταθμών), ώστε μέχρι το τέλος της συνεδρίας των 90 λεπτών, όλοι να έχουν συμμετάσχει σε όλες τις δραστηριότητες. Αυτή η προσέγγιση προάγει την αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών.Στη δραστηριότητα συμμετέχουν και γονείς.

Οι Διαδραστικές Ομάδες είναι μέρος του προγράμματος ” Includ-ED-Μαθησιακές Κοινότητες “.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πεντάχρονης διαχρονικής έρευνας του Includ-ED, όταν τα μέλη της κοινότητας αισθάνονται ότι ανήκουν κάπου, δείχνουν περισσότερη κατανόηση ο ένας για τον άλλο, συνεπώς προωθείται η αλληλεγγύη και η συναδελφικότητα, αυξάνεται η ακαδημαϊκή και κοινωνική επίγνωση, η ικανότητα συνεργασίας, η ανεκτικότητα σε διάφορες κουλτούρες και θρησκείες, ενθαρρύνεται η έκφραση των απόψεών τους με τρόπο πολιτισμένο και ενημερώνονται καλύτερα για τις εκδηλώσεις και τα τεκταινόμενα της κοινότητας. Μέσα από την ενδυνάμωση που επιτυγχάνεται στις μαθησιακές κοινότητες στα σχολεία, έχουν παρατηρηθεί θετικές επιπτώσεις και σε άλλα κοινωνικά θέματα όπως στέγαση, υγεία, αλφαβητισμός, κοινωνική και πολιτική συμμετοχή. Οι μαθησιακές κοινότητες δημιουργούν κοινωνική συνοχή, ένταξη και στήριξη, μεταμορφώνοντας τις κοινότητες και προωθώντας την κοινωνική συνοχή και εκτός του σχολικού περιβάλλοντος.

Επιτυχημένες εκπαιδευτικές δράσεις στα πλαίσια των μαθησιακών κοινοτήτων στηρίζονται κυρίως στις εξής πρακτικές:

1. Ομάδες Αλληλεπίδρασης

2. Επέκταση του μαθησιακού χρόνου

3. Οικογενειακή Εκπαίδευση

4. Διαλογική Ανάγνωση

 

 

Σχολική Εκδρομή στο “Δέντρο των Ξωτικών”!

ξωτ1 ξωτ2 ξωτ9

 

Λίγες μέρες πριν κλείσουμε  για Χριστούγεννα, το σχολείο μας επισκέφτηκε το  “Δέντρο των Ξωτικών” στο Χριστουγεννιάτικο Χωριό  Πάτρας! Στην εκδρομή συμμετείχαν όλες οι τάξεις και όλοι οι εκπαιδευτικοί. Μικροί και μεγάλοι διασκέδασαν με το μαγικό τσίρκο, το κουκλοθέατρο,   τις γιορτινές μελωδίες, τα ξωτικά , το παραμυθένιο αρχοντικό του Αη Βασίλη! Μικροί και μεγάλοι έζησαν μια  μαγική εμπειρία!

ξωτ4 1 ξωτ5 ξωτ8 ξωτ6 ξωτ10

Σχολική Γιορτή ” Το Κλειδί των Χριστουγέννων”.

κλειδ2    κλειδ1

Μια ζεστή Χριστουγεννιάτικη γιορτή ετοίμασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ και Β’ τάξης με τις δασκάλες τους Κ. Ψιλογιάννη και Α. Πάγκου!

Στη μαγική παράσταση συμμετείχαν και οι μαθητές της Γ’ τάξης με χορωδία ,καθώς και η Ε’ τάξη στην αναπαράσταση της Γέννησης.

Γι’ αυτό το θαυμάσιο αποτέλεσμα , εκτός από τις Δασκάλες της Α’ και Β’ τάξης , εργάστηκαν οι : Μ. Κωσταγιαννακοπούλου, Μουσικός, Λ. Γαζή ,Γαλλικών, Ε. Τσαπαρίδου, Δασκάλα , Α. Γκαρίλα , Δασκάλα, Α. Δαλλοπούλου, Δασκάλα, Γ. Κυρίτσης, Δάσκαλος.

 

κλειδ7

Ευχαριστούμε τις κυρίες Αθηνά Δελάκη και Αναστασία Δαραδήμου για την πολύτιμη βοήθεια που προσέφεραν, τους  γονείς, καθώς και το προσωπικό του Πνευματικού Κέντρου Άμφισσας!

κλειδ3 κλειδ4 κλειδ5 κλειδ6 κλειδ8 κλειδ9 κλειδ10

3η Δεκεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία- Δράση Α’ Δημοτικού.

αναπ1 αναπ3 αναπ2

Την Τρίτη, 3η Δεκεμβρίου οι μαθητές της Α΄ τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Άμφισσας υποδέχτηκαν τους μαθητές της Α’ Δημοτικού Σχολείου Ιτέας και υλοποίησαν από κοινού δράσεις που σχεδίασαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου της Ιτέας , για να τιμήσουν την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία.

Στην τάξη τα παιδιά συζήτησαν με τις δασκάλες τους για την αναπηρία, τα είδη της, και για το πώς μπορούμε να κάνουμε καλύτερη και αξιοπρεπέστερη τη ζωή των ατόμων με αναπηρία. Στη συνέχεια προβλήθηκε το βίντεο «Η αληθινή ιστορία του Εμμάνουελ».https://xromatistitaxi.blogspot.com/2021/02/blog-post_87.html?m=1

Στο προαύλιο του σχολείου μας τα παιδιά έπαιξαν κινητικά παιχνίδια με μαντήλι στα μάτια για να καταλάβουν τις  καθημερινές δυσκολίες  που έχουν τα άτομα με αναπηρίες.

αναπ5 αναπ4

Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία θεσπίστηκε και τηρείται παγκόσμια από τα Ηνωμένα Έθνη το 1992. Εορτάζεται σε όλον τον Πλανήτη προωθώντας την κατανόηση σε θέματα αναπηρίας και την κινητοποίηση υπέρ των δικαιωμάτων αξιοπρέπειας και ευημερίας των ατόμων με αναπηρία

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων με την Ε’ τάξη.

σεβ2 1

Τα εργαστήρια δεξιοτήτων στην Ε’ τάξη , με τη Δασκάλα Κ. Ψιλογιάννη ασχολήθηκαν με το θέμα του σεβασμού.

Σκοπός του εργαστηρίου Δεξιοτήτων στην Ε’ τάξη είναι η κατανόηση από τα παιδιά των εννοιών του σεβασμού, της διαφορετικότητας και η έμπρακτη υιοθέτηση στάσεων
που αναπτύσσουν και εξελίσσουν τις έννοιες αυτές ως τρόπο ζωής και
καθημερινής συμπεριφοράς.

σεβ3 1