Το Ε1 τμήμα μαζί με την εκπαιδευτικό Χρύσα Τσαλγίνη ασχολήθηκε με την κατασκευή του παιχνιδιού FLORES, κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων δεξιοτήτων.
Το παιχνίδι FLORES
Το χρηματοδοτούμενο από την ΕΕ έργο Forward Looking at the Offshore Renewables (FLORES) στοχεύει στην ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σταδιοδρομία στις υπεράκτιες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Για να κάνει αυτά τα επαγγέλματα ορατά και ελκυστικά στα παιδιά, κυκλοφόρησε ένα παιχνίδι καρτών όπου μπορούν να ανακαλύψουν 18 ενδιαφέροντα και δυνητικά ασυνήθιστα προφίλ εργασίας που συμβάλλουν στις υπεράκτιες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Οι παίκτες θα πρέπει να καταλάβουν τα προφίλ εργασίας μιμούμενοι, ζωγραφίζοντας και θέτοντας ερωτήσεις για να κατανοήσουν βαθύτερα τις εργασίες.
https://oreskills.eu/flores-card-game-released/
Μέσα από το παιχνίδι, οι μαθητές/τριες του Ε1 τμήματος ανακάλυψαν 18 διαφορετικά και ενδιαφέροντα επαγγέλματα, εμβαθύνοντας έτσι στις δεξιότητες και τις απαιτήσεις αυτών των επαγγελμάτων. Με αυτόν τον διαδραστικό τρόπο, εξοικειώθηκαν με τον κόσμο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και τη σημασία τους για το μέλλον. Το παιχνίδι αποτέλεσε μια διασκεδαστική και εκπαιδευτική εμπειρία, που ενίσχυσε τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και τη φαντασία των μαθητών. Για περισσότερη μελέτη πάνω στα συγκεκριμένα επαγγέλματα, οι μαθητές/τριες βρήκαν πληροφορίες και τις ανέρτησαν σε ενα συνεργατικό padlet: https://padlet.com/chrisatheteacher/flores-erasmus-63l59t5fwqunij5k
Κατόπιν, οι κάρτες και οι πληροφορίες των επαγγελμάτων παρουσιάστηκαν στους μαθητές/τριες του Ε2. Τέλος, το παιχνίδι εντάχθηκε στα παιχνίδια, όπου μπορούν οι μαθητές/τριες να παίζουν στο διάλειμμα.
Η δραστηριότητα έγινε στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος SHORE ‘’BeBlueActive’’ , το οποίο πραγματοποιείται στο σχολείο μας.
Instagram: Instagram (@shore.school.community)
Facebook: SHORE Community
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/shore-community
Bluesky: https://bsky.app/profile/shore-community.bsky.social
Χρύσα Τσαλγίνη
Μέλος Π.Ο. ERASMUS+
1ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Νικολάου