Την Παρασκευή 22 Μα’ί’ου 2026 επισκεφτήκαμε το 7ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς , μιας και από τον Σεπτέμβριο πολλοί από εμάς θα είμαστε εκεί μαθητές !
Όλοι μαζί ετοιμάσαμε μία μεγάλη αφίσα για να την κάνουμε δώρο στους μαθητές του δημοτικού, με το μαθητή που πηγαίνει στο σχολείο της αγάπης , μιας και έτσι φανταζόμαστε ότι θα είναι το δημοτικό σχολείο!
Αφού καθίσαμε στην Ά τάξη μαζί με τους υπόλοιπους μαθητές τους δώσαμε τις καρδιές που είχαμε φτιάξει γι’ αυτούς.
Στη συνέχεια μας ξενάγησαν στους χώρους του σχολείου . 
Και έπειτα βγήκαμε να παίξουμε όλοι μαζί οργανωμένα υπαίθρια παιχνίδια.
Τέλος μας έδωσαν και αυτοί στον καθένα μας ένα ζωγραφισμένο από τους ίδιους αστέρι μαζί με ένα μολύβι!
Τους ευχαριστούμε πολύ και μετά από αυτήν την επίσκεψη είμαστε έτοιμοι /ες για το ……… Δ Η Μ Ο Τ Ι Κ Ο !!!!!



