Και φτάσαμε στο τέλος της σχολικής χρονιάς 2025-2026!
Μια χρονιά γεμάτη αναμνήσεις και όμορφες στιγμές!!
Ευχόμαστε σε όλους τους μικρούς μας μαθητές και στους γονείς τους Καλό και Ξεκούραστο Καλοκαίρι!!
Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τον Σεπτέμβριο!!!

