Ενημερωτική απογευματινή συνάντηση γονέων απο την Ψυχολόγο του σχολείου μας! Μάρτιος 2026
Φέτος είναι η πρώτη χρονιά λειτουργίας της ΕΔΥ (Επιτροπής Διεπιστημονικής Υποστήριξης) στο σχολείο μας. Κάθε Τετάρτη επισκέπτεται τη σχολική μας μονάδα η ψυχολόγος κ. Δέσποινα Παπαδοπούλου, η οποία συνεργάζεται με τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές στο πλαίσιο των δράσεων και των αρμοδιοτήτων της ΕΔΥ.
Σε αυτό το πλαίσιο διοργανώθηκε απογευματινή ενημερωτική συνάντηση γονέων τον Μάρτιο του 2026. Το θέμα ήταν: “Συζήτηση πρακτικών που προάγουν και ενθαρρύνουν τη δημιουργία και διαμόρφωση ενός θετικού πλαισίου συνεργασίας με τα παιδιά μας. Δεξιότητες επικοινωνίας, η σημασία της θετικής προσοχής και του παιχνιδιού με επίκεντρο το παιδί”.
Η ανταπόκριση των γονέων του νηπιαγωγείου μας ήταν ιδιαίτερα μεγάλη, γεγονός που ανέδειξε το ενδιαφέρον τους για θέματα που αφορούν την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη και ευημερία των παιδιών. Η συγκεκριμένη δράση συνέβαλε ουσιαστικά στην ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ σχολείου και οικογένειας, καθώς και στη διαμόρφωση κοινών θετικών πρακτικών που προάγουν την ψυχική ευεξία, την ανθεκτικότητα και την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών.
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Δέσποινα Παπαδοπούλου για την πολύτιμη επιστημονική καθοδήγηση, τη συνεχή υποστήριξη και την άριστη συνεργασία καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς! Η συμβολή της υπήρξε ιδιαίτερα σημαντική για την εκπαιδευτική μας κοινότητα!






































