Κι έφτασε ξανά η στιγμή να επισκεφθούμε το 13 Δ.Σ.Σταυρούπολης για να βοηθήσουμε τα νηπιάκια μας στη μετάβασή τους απο το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο!!
Ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη φιλοξενία το 13 Δ.Σ.Σταυρούπολης!!και για τα όμορφα λουλούδια που χαρίσατε στα παιδιά μας!!
Καλό Καλοκαίρι!!!
