Περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Του σχολείου ο λαχανόκηπος καρπίζει και τροφή στα παιδιά χαρίζει» 2025-2026

Το νηπιαγωγείο μας φέτος συμμετείχε στο Περιφερειακό Δίκτυο Κεντρικής Μακεδονίας Δ/νσης Π.Ε.Δυτ. Θεσ/νίκης «Σχολικοί Λαχανόκηποι-Καλλιεργούμε αξίες, Φυτεύουμε το μέλλον» 2025-2026 με το περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Του σχολείου ο λαχανόκηπος καρπίζει και τροφή στα παιδιά χαρίζει»!

Σπείραμε, φυτέψαμε, ποτίσαμε, φροντίσαμε, παρατηρήσαμε, θαυμάσαμε την ανάπτυξη των φυτών μας και νιώσαμε πολύ μεγάλη χαρά και περηφάνια με τους πρώτους μας καρπούς!!

 

Μετάβαση στο padlet.com