Περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Του σχολείου ο λαχανόκηπος καρπίζει και τροφή στα παιδιά χαρίζει» 2025-2026
Το νηπιαγωγείο μας φέτος συμμετείχε στο Περιφερειακό Δίκτυο Κεντρικής Μακεδονίας Δ/νσης Π.Ε.Δυτ. Θεσ/νίκης «Σχολικοί Λαχανόκηποι-Καλλιεργούμε αξίες, Φυτεύουμε το μέλλον» 2025-2026 με το περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Του σχολείου ο λαχανόκηπος καρπίζει και τροφή στα παιδιά χαρίζει»!
Σπείραμε, φυτέψαμε, ποτίσαμε, φροντίσαμε, παρατηρήσαμε, θαυμάσαμε την ανάπτυξη των φυτών μας και νιώσαμε πολύ μεγάλη χαρά και περηφάνια με τους πρώτους μας καρπούς!!