1η Ενημερωτική Συνάντηση Γονέων για τη νέα σχολική χρονιά 2025-2026
Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε!! η πρώτη πρόσληση προς τους γονείς των μαθητών μας για απογευματινή συνάντηση-ενημέρωση για να γνωριστούμε και να τους ενημερώσουμε για τον τρόπο λειτουργίας αλλά και τον προγραμματισμό του παιδαγωγικού μας έργου!
Και πριν φύγουμε….οπως και κάθε χρονιά ζητήσαμε απο τον κάθε γονέα να κάνει μια ζωγραφία και να γράψει μια ευχή για το παιδί του! Βάλαμε τις ζωγραφιές στα συρτάρια των παιδιών και την επόμενη μέρα μια ευχάριστη έκπληξη τα περίμενε!
Και φυσικά δεν θα μπορούσαν να μην απαντήσουν στις ζωγραφιές των γονέων τους!!
Καλή Σχολική Χρονιά να έχουμε!!









