ΔΩΡΕΑ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ 2025-2026
Ευχαριστούμε θερμά τον τον κ.Τσουρίδη Αλέξανδρο πατέρα του Παναγιώτη μας, ο οποίος στηρίζει έμπρακτα και διαχρονικά το έργο της σχολικής μας μονάδας. Κατά τη φετινή σχολική χρονιά, προσέφερε γενναιόδωρα στο σχολείο μας στόρια συσκότισης για μία από τις αίθουσες διδασκαλίας, δωρεά της επιχείρησής του, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη βελτίωση των συνθηκών του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος.
Παράλληλα, προσέφερε σπόρους, φυτά και δενδρύλλια, τα οποία αξιοποιήθηκαν τόσο για τον εξωραϊσμό της αυλής του σχολείου όσο και για την υλοποίηση των δράσεων του περιβαλλοντικού προγράμματος που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Η πολύτιμη αυτή προσφορά αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της συνεργασίας και της υποστήριξης των γονέων προς τη σχολική κοινότητα και συμβάλλει ουσιαστικά στην αναβάθμιση του σχολικού περιβάλλοντος προς όφελος των μαθητών και μαθητριών μας!







