Τα "Απίθανα Νηπιάκια" 17ο Νηπιαγωγείο Γιαννιτσών

Την αγάπη των παιδιών την κερδίζεις με την γλυκύτητα κι όχι με την αυστηρότητα. ΦΩΚΥΛΙΔΗΣ

Σύνδρομο Asperger

Μαρ 20124

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑΣΠΕΡΓΚΕΡ

Το σύνδρομο Άσπεργκερ είναι μια ισόβια διαταραχή που επηρεάζει το πως το άτομο αντιλαμβάνεται τον κόσμο, επεξεργάζεται τις πληροφορίες που λαμβάνει και αλληλεπιδρά με άλλα άτομα. Αποτελεί όπως και ο κλασσικός αυτισμός μια «διαταραχή φάσματος» επειδή επηρεάζει τα άτομα με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και σε ποικίλο βαθμό.

Ενώ υπάρχουν πολλές ομοιότητες ανάμεσα στο σύνδρομο Άσπεργκερ και τον κλασσικό αυτισμό, τα άτομα με Άσπεργκερ έχουν λιγότερα προβλήματα με τη λεκτική επικοινωνία και έχουν συνήθως μέση ή και ανώτερη νοημοσύνη. Δεν υποφέρουν συνήθως από τις μαθησιακές δυσκολίες που συνδέονται με τον αυτισμό, αλλά ενδέχεται να παρουσιάσουν συγκεκριμένα μαθησιακά προβλήματα όπως δυσλεξία, δυσπραξία ή άλλες καταστάσεις όπως διαταραχή ελλειμματικής προσοχής – υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ).

Με την κατάλληλη υποστήριξη, τα άτομα με Άσπεργκερ είναι απόλυτα ικανά να ζήσουν μια ολοκληρωμένη και ανεξάρτητη ζωή.

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΡΟΜΟΥ ΑΣΠΕΡΓΚΕΡ

Άτομα από κάθε εθνικότητα, γεωγραφική περιοχή, κοινωνική τάξη, οικονομική κατάσταση και θρήσκευμα επηρεάζονται από το σύνδρομο Άσπεργκερ. Εντούτοις οι άντρες είναι πιο επιρρεπείς σε αυτό απ’ ότι οι γυναίκες. Ο λόγος γι αυτό είναι ακόμα άγνωστος.

Τα ακριβή αίτια του συνδρόμου Άσπεργκερ είναι ακόμα αντικείμενο έρευνας. Κλινικές μελέτες υποδεικνύουν ότι ένας συνδυασμός παραγόντων, γενετικών όσο και περιβαλλοντικών, μπορεί να ευθύνεται για τις αλλαγές στη νευροβιολογική εξέλιξη του εγκεφάλου που σχετίζονται με την εμφάνιση του συνδρόμου.

Το σίγουρο είναι πάντως ότι το σύνδρομο Άσπεργκερ δεν οφείλεται στην ανατροφή του ατόμου ή την κοινωνικοοικονομική του κατάσταση και οπωσδήποτε δεν προκαλείται από υπαιτιότητα του πάσχοντος.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ;

Προς το παρόν δεν υπάρχει θεραπεία ή συγκεκριμένος ιατρικός τρόπος αντιμετώπισης του συνδρόμου Άσπεργκερ. Τα παιδιά  με Άσπεργκερ μεγαλώνοντας γίνονται ενήλικες με Άσπεργκερ. Βέβαια καθώς η κατανόηση μας για το φαινόμενο αυξάνεται ποιοτικά και ποσοτικά και οι υποστηρικτικές υπηρεσίες βελτιώνονται τα άτομα με Άσπεργκερ έχουν αυξημένες ευκαιρίες να αναγνωρίσουν ακι να εκμεταλλευτούν το δυναμικό τους και τελικά να ζήσουν μια αξιοπρεπή και δημιουργική ζωή απολαμβάνοντας τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα.

Τώρα πια υπάρχουν αρκετές θεραπευτικές προσεγγίσεις και παρεμβάσεις οι οποίες μπορούν να βελτιώσουν τη ποιότητα ζωής ενός ατόμου με Άσπεργκερ. Σε αυτές περιλαμβάνονται παρεμβάσεις κοινωνικής αλληλεπίδρασης, συμπεριφορική θεραπεία και ακόμα και αλλαγές στη διατροφή.

ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΡΟΜΟΥ ΑΣΠΕΡΓΚΕΡ

Το σύνδρομο Άσπεργκερ πολλές φορές χαρακτηρίζεται ως «κρυφή διαταραχή». Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούμε να καταλάβουμε αν κάποιος έχει αυτό το σύνδρομο από την εξωτερική του εμφάνιση. Τα άτομα με Άσπεργκερ αντιμετωπίζουν δυσκολίες σε τρεις τομείς. Αυτή είναι η γνωστή «τριάδα των διαταραχών»:

  • Κοινωνική αλληλεπίδραση
  • Κοινωνική επικοινωνία
  • Κοινωνική φαντασία

Τα χαρακτηριστικά αυτά και ο βαθμός εμφάνισης τους διαφέρουν από άτομο σε άτομο. Παρακάτω εξηγούνται με περισσότερες λεπτομέρειες.

Δυσκολίες κατά την Κοινωνική Αλληλεπίδραση

Πολλά άτομα με Άσπεργκερ επιζητούν την κοινωνική συναναστροφή, αλλά δυσκολεύονται στο να αρχίσουν και να διατηρήσουν κοινωνικές σχέσεις. Αυτό τους προκαλεί μεγάλο άγχος. Τα άτομο με Άσπεργκερ μπορεί:

  • Να θέλει να κάνει φίλους, αλλά να μη διαθέτει τις απαιτούμενες δεξιότητες για να δημιουργήσει και να διατηρήσει φιλίες
  • Να μην καταλαβαίνει τα συμβατικά «κοινωνικά σήματα» ή τους άγραφους κοινωνικούς κανόνες συμπεριφοράς
  • Να συμπεριφέρεται με κοινωνικά ακατάλληλο τρόπο
  • Να είναι κοινωνικά απομονωμένο
  • Να βρίσκει τη συμπεριφορά των άλλων ανθρώπων απρόβλεπτη και αγχωτική

Δυσκολίες κατά την Κοινωνική Επικοινωνία

Τα άτομα με Άσπεργκερ δυσκολεύονται να εκφραστούν συναισθηματικά και   κοινωνικά. Ένα τέτοιο άτομο μπορεί:

  • Να δυσκολεύεται να αντιληφθεί τη σημασία της μη λεκτικής επικοινωνίας όπως χειρονομίες, εκφράσεις προσώπου και στάση σώματος
  • Να μη γνωρίζει πότε να αρχίσει ή να δώσει τέλος σε μια συζήτηση
  • Να μιλά με μονότονη μη εκφραστική φωνή και να μην κατανοεί τη σημασία της αλλαγής τόνου
  • Να αντιλαμβάνεται τα νοήματα πάντα κυριολεκτικά και να δυσκολεύεται στην αναγνώριση αστείων, μεταφορών και ειρωνείας
  • Να έχει επιφανειακά τέλειο λόγο που όμως τείνει να είναι τυπικός και σχολαστικός

Δυσκολίες με την Κοινωνική Φαντασία

Τα άτομα με Άσπεργκερ διαθέτουν φαντασία με τη συμβατική έννοια του όρου, αλλά αντιμετωπίζουν δυσκολίες με την κοινωνική φαντασία. Αυτό σημαίνει ότι ένα τέτοιο άτομο μπορεί:

  • Να δυσκολεύεται να φανταστεί εναλλακτικά κοινωνικά σενάρια και να προβλέψει τι θα συμβεί κατά την εξέλιξη μιας κοινωνικής επαφής
  • Να δυσκολεύεται να ερμηνεύσει τα λόγια, τις πράξεις και τα συναισθήματα  των άλλων
  • Να έχει περιορισμένα ενδιαφέροντα με τα οποία ασχολείται σχολαστικά και επαναλαμβανόμενα
  • Να επιμένει σε συγκεκριμένες ρουτίνες

ΑΛΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Εμμονή σε ρουτίνες

Τα άτομα με Άσπεργκερ ακολουθούν με εμμονή ρουτίνες (συγκεκριμένους τρόπους συμπεριφοράς) προσπαθώντας να καταστήσουν τον κόσμο γύρω τους λιγότερο μπερδεμένο και αγχωτικό. Ορισμένα παιδιά για παράδειγμα μπορεί να επιμένουν να ακολουθούν πάντοτε τον ίδιο δρόμο για το σχολείο ή να αναστατώνονται  όταν γίνεται κάποια ξαφνική αλλαγή στο σχολικό πρόγραμμα. Οι ενήλικες Άσπεργκερ συχνά προτιμούν να ακολουθούν ένα συγκεκριμένο και προκαθορισμένο πρόγραμμα για να οργανώσουν την ημέρα τους. Αναπάντεχες αλλαγές στο πρόγραμμα αυτό μπορούν να τους αγχώσουν ή να τους αναστατώσουν.

Ειδικά ενδιαφέροντα

Τα άτομα με Άσπεργκερ μπορεί να αναπτύξουν ένα έντονο, σχεδόν εμμονικό ενδιαφέρον  για κάποιο χόμπι ή απασχόληση (π.χ. συλλογές). Μερικές φορές αυτό το ενδιαφέρον είναι ισόβιο ενώ σε άλλες περιπτώσεις ο κάθε τομέας ενδιαφέροντος αντικαθίσταται από κάποιο άλλο συχνά ασύνδετο. Για παράδειγμα ένα άτομο με Άσπεργκερ μπορεί να αφοσιωθεί στο να μάθει τα πάντα γύρω από τα αυτοκίνητα ή τους υπολογιστές. Μερικοί γίνονται αυθεντίες στον τομέα με τον οποίο έχουν επιλέξει να ασχοληθούν. Γενικά με τη κατάλληλη ενθάρρυνση τέτοια ενδιαφέροντα και ικανότητες μπορούν να καλλιεργηθούν έτσι ώστε να αποτελέσουν πεδία σπουδής ή εργασίας για τα άτομα με Άσπεργκερ.

Αισθητηριακές δυσκολίες

Τα άτομα με Άσπεργκερ μπορεί να έχουν αισθητηριακές δυσκολίες σε σχέση με μία ή περισσότερες αισθήσεις (όραση, ακοή, όσφρηση, γεύση, αφή). Ο βαθμός δυσκολίας διαφέρει από το ένα άτομο στο άλλο. Συχνά όμως οι αισθήσεις ενός ατόμου με Άσπεργκερ είναι είτε ιδιαίτερα έντονες (υπερευαισθησία) είτε άτονες (υποευαισθησία). Ζωηρά φώτα, δυνατοί θόρυβοι, έντονες οσμές και ασυνήθιστες υφές υλικών μπορεί να δημιουργήσουν αισθήματα ανασφάλειας ή ταραχής ή και άγχος σε άτομα με Άσπεργκερ.

Άτομα με τέτοιου είδους αισθητηριακή ευαισθησία εμφανίζουν επίσης μειωμένη επίγνωση της σχετικής θέσης τους στο χώρο με αποτέλεσμα να δυσκολεύονται να αποφύγουν εμπόδια και να κρατούν αποστάσεις από άλλους ανθρώπους ή να εκτελούν λεπτούς χειρισμούς όπως να δένουν τα κορδόνια τους. Γι αυτό το λόγο μερικά άτομα με Άσπεργκερ καταφεύγουν σε επαναλαμβανόμενες κινήσεις που τους βοηθούν είτε να ρυθμίσουν την ισορροπία και τη στάση του σώματος είτε να αντιμετωπίσουν το στρες.

ΔΙΑΓΝΩΣΗ

Επειδή η εμφάνιση των χαρακτηριστικών του συνδρόμου Άσπεργκερ διαφέρει σημαντικά από άτομο σε άτομο η διάγνωση είναι δύσκολη. Το σύνδρομο Άσπεργκερ μπορεί να διαγνωσθεί αργότερα απ’ ότι ο αυτισμός στα παιδιά και κάποια χαρακτηριστικά του μπορεί να μην διαγνωσθούν παρά μετά την ενηλικίωση. Συνήθως επίσημη διάγνωση μπορεί να γίνει από ψυχιάτρους ή κλινικούς ψυχολόγους. Για μερικούς μια τέτοια διάγνωση συνδέεται με ισόβιο στίγμα, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις η διάγνωση βοηθάει το άτομο όπως και το ευρύτερο περιβάλλον του (οικογενειακό, σχολικό, εργασιακό) να καταλάβουν τις ιδιαιτερότητές του και να ανταποκριθούν στις ανάγκες του. Η διάγνωση επίσης εξασφαλίζει πρόσβαση στις απαιτούμενες υποστηρικτικές υπηρεσίες που μπορούν να βελτιώσουν τη ζωή ενός τέτοιου ατόμου δραματικά.

Το σύνδρομο εντάσσεται στην κατηγορία των αναπτυξιακών διαταραχών. Συχνά χαρακτηρίζεται ως αυτισμός υψηλής λειτουργικότητας και είναι νευροβιολογικής αιτιολογίας. Συναντάται περισσότερο στα αγόρια με πιθανή αναλογία 4 αγόρια σε κάθε κορίτσι (κατ’ άλλους η αναλογία είναι 10 προς 1).
Ανάμεσα στους ενήλικες μ’ αυτό το σύνδρομο, συναντάμε επιστήμονες, καθηγητές πανεπιστημίων, κατόχους Νόμπελ. Σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα, ο Νεύτων, ο Albert Einstein , ο Βill Gates και ο Steven Spielberg είναι κάποιοι από αυτούς.

Αφήστε μια απάντηση

Ακολουθήστε μας στο facebook…

Ακολουθήστε μας στο facebook…

Το ιστολόγιό μας στο Blogger

Το ιστολόγιό μας στο  Blogger

Πατήστε επάνω στην εικόνα για να το επισκεφτείτε...

Βραβειάκι

Βραβειάκι

Ευχαριστούμε μέσα από τα βάθη της καρδιάς μας, την κυρία Efi Barlou δασκάλα στο 1ο Ειδικό Δ.Σχ. Πάτρας.με μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή & Συμβουλ/κή και διαχειρίστρια του υπέροχου και αξιόλογου blog http://efibarlou.blogspot.gr/ για το βραβειάκι που απένειμε στο blog μας !!! Της ευχόμαστε καλή δύναμη στο πολύ σπουδαίο έργο της και πάντα δημιουργική

Για μένα…

http://picasion.com/gl/36uf/
http://picasion.com/gl/36uf/ ΣΤΕΛΛΑ ΜΠΑΡΜΠΑ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΟΥ 17ου 2/ΘΕΣΙΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΤΟΥ ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ & ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ Σε μια προσπάθεια επαφής με τον κόσμο των νέων τεχνολογιών, δημιούργησα με αγάπη και πολύ μεράκι, αυτό το Ιστολόγιο στο οποία θα προβάλλω με τη βοήθεια των μικρών μου μαθητών διάφορες δράσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Οι Νηπιαγωγοί του σχολείου μας:

http://picasion.com/gl/36ug/
http://picasion.com/gl/36ug/ ΠΑΡΘΕΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ - ΣΤΕΛΛΑ ΜΠΑΡΜΠΑ - ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΠΕΤΟΥ

Η ζωή μας στο Νηπιαγωγείο!!!

Η  ζωή μας στο Νηπιαγωγείο!!!

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ...
Το Νηπιαγωγείο είναι μία ξεχωριστή εμπειρία για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας, καθώς σηματοδοτεί μία μοναδική περίοδο ξεγνοιασιάς, δημιουργικού παιχνιδιού, καλλιέργειας πολλαπλών δεξιοτήτων, κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης.

Διαχείριση συγκρούσεων στη σχολική τάξη…

Ένα έξυπνο video που μπορούμε να προβάλουμε στην τάξη μας για τη διαχείριση των συγκρούσεων μεταξύ των μικρών μας μαθητών...  Προβληματισμός - Συζήτηση - Συμπεράσματα - Θετικές συμπεριφορές  Σύντομο αλλά ουσιαστικό!!!

Ένα έξυπνο video που μπορούμε να προβάλουμε στην τάξη μας για τη διαχείριση των συγκρούσεων μεταξύ των μικρών μας μαθητών...

Προβληματισμός - Συζήτηση - Συμπεράσματα - Θετικές συμπεριφορές

Σύντομο αλλά ουσιαστικό!!!

Τρόποι Διαπαιδαγώγησης: ένας οδηγός για γονείς (E-booklet)

Τρόποι Διαπαιδαγώγησης: ένας οδηγός για γονείς (E-booklet)

Ένα σύντομο και περιεκτικό e-booklet με θέμα την διαπαιδαγώγηση παιδιών. Σκοπός του είναι να παρουσιάσει σε γονείς παιδιών προσχολικής ή σχολικής ηλικίας κάποιες βασικές τεχνικές διαπαιδαγώγησης με όσο το δυνατόν πιο απλό και καθημερινό λόγο. Μέσα από το κείμενο αυτό προσπάθησα να απαντήσω σύντομα και κατανοητά σε κάποιες από τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που μου έχουν γίνει από γονείς κατά το διάστημα που εργάζομαι στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ως Ψυχολόγος.

ΕΧΩ, ΕΧΕΙΣ, ΕΧΕΙ, ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!!!

ΕΧΩ, ΕΧΕΙΣ, ΕΧΕΙ, ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!!!

Τα παιδιά πρέπει να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους και να μάθουν να σέβονται και να υποστηρίζουν τα δικαιώματα των άλλων...

Τα Δικαιώματα Του Παιδιού – Animation από παιδιά

Τα Δικαιώματα Του Παιδιού – Animation από παιδιά

Τα Απίθανα Νηπιάκια τραγουδούν…

Γιατροί χωρίς σύνορα

Γιατροί χωρίς σύνορα

Φτιάξε το παζλ

Φτιάξε το παζλ

Οδηγός Νηπιαγωγού

Οδηγός Νηπιαγωγού

Κατηγορίες

Αρχείο

Επιλέγω μουσική…

Ημερολόγιο Αναρτήσεων

Ιανουάριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ online

ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ online

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ online

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ online

Παιδικά παραμύθια και ιστορίες. Online βιβλιοθήκη free ebook

Παιδικά παραμύθια και ιστορίες. Online βιβλιοθήκη free ebook

ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ

ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ

ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΠΕΛΛΑ, ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ

ΠΕΛΛΑ, ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ

ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΕΛΛΑΣ e-book

ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΕΛΛΑΣ e-book

Ενημέρωση…

Πρόγραμμα TV

Δείτε όλο το πρόγραμμα


Δείτε όλες τις ταινίες


Ο καιρός στα Γιαννιτσά

Νομοθεσία για τη λειτουργία Σχολικών μονάδων σχ.ετους 2014-2015

Νομοθεσία για τη λειτουργία Σχολικών μονάδων σχ.ετους 2014-2015

Η σχετική νομοθεσία που αναφέρετε στην εγκύκλιο με τις βασικές κατευθύνσεις και οδηγίες για τη λειτουργία σχολικών μονάδων Π.Ε. για το σχολικό έτος 2014 - 2015 Φ.3/528/137969/Γ1/02-09-2014
Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου σχολικού έτους 2014 - 2015 Φ.12/390/92065/Γ1/13-6-2014 (AΔΑ:ΩΑΑ29-ΗΑΙ)

Μας Παρακολουθούν…

Η περιστροφή της γης & ο δορυφόρος της..

Ομάδες

Μουσικό χαλάκι!!!

Μια γρήγορη ματιά στην τάξη μας!!!


Robert Fulghum «Όσα πραγματικά θα έπρεπε να ξέρω τα έμαθα στο νηπιαγωγείο»

 Robert Fulghumα

Robert Fulghumα

Αυτά είναι τα πράγματα που έμαθα:

Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ

Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ

«Για μένα, ενώπιον του Θεού, το πιο υπεύθυνο επάγγελμα, που μπορεί να κάνει κάποιος, είναι νηπιαγωγός. Αλλά και το πιο δύσκολο, γιατί πλάθει ψυχές. Και πλάθοντας ψυχές, πλάθεις ανθρώπους, οι οποίοι είναι κατ’ εικόνα του Θεού πλασμένοι. Και έτσι γίνεσαι συνεργός του Θεού, όπως γίνονται και οι γονείς, όταν τεκνοποιούν». Και συνέχισε: «Αν δεν έχεις τα κότσια να γίνεις νηπιαγωγός, να γίνεις δάσκαλος. Είναι το ίδιο υπεύθυνο. Κι αν δεν μπορείς ούτε δάσκαλος, τότε να γίνεις καθηγητής»!

Το Σχολείο μας

Το Σχολείο μας

Λόγια Σοφά
«Μη δείχνεις ποτέ στα παιδιά σου ένα αυστηρό πρόσωπο. Η γλύκα σου κερδίζει την αγάπη τους. Αν κάνουν κάποιο λάθος μάθε τα να το διορθώνουν με τη βοήθεια της στοργικής τους μητέρας»
ΦΩΚΥΛΙΔΗΣ

Η Τάξη μας

Η Τάξη μας

Κάνω, κάνω ησυχία για να φτιάξω εργασία...

Η Παρεούλα μας

Η Παρεούλα μας

Είμαστε τα καλύτερα, τα πιο έξυπνα παιδάκια γι αυτό και μας φωνάζουνε ΑΠΙΘΑΝΑ ΝΗΠΙΑΚΙΑ!!!

Η Αυλή μας

Η Αυλή μας

Στην αυλή χαρούμενος τρέχω διάλλειμα όταν έχω...

ΕΠΑΙΝΟΣ

ΕΠΑΙΝΟΣ

Το Χαμόγελο του Παιδιού επαινεί το Νηπιαγωγείο μας!!!
Η Χριστουγεννιάτικη παράστασή μας που πραγματοποιήθηκε στις 19-12-13 - στα πλαίσια του εθελοντισμού - στην του Πνευματικού Κέντρου Γιαννιτσών έγινε για φιλανθρωπικό σκοπό και στέφθηκε με πολύ μεγάλη επιτυχία!!! Όλα τα έσοδα διατέθηκαν για Το Χαμόγελο του Παιδιού. Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων για την αμέριστη συμπαράστασή του αλλά και όλο τον εμπορικό κόσμο της πόλης μας που με τις χορηγίες του μας βοήθησε να κάνουμε το όνειρο πραγματικότητα.

ACTIONAID – ΒΡΑΒΕΙΟ

 ACTIONAID – ΒΡΑΒΕΙΟ

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε ενεργά στην Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση της Actionaid με θέμα «Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους». Χρειάζονται 1,7 εκατομμύρια δάσκαλοι ώστε όλα τα παιδιά του κόσμου να πάνε σχολείο.
«Τα Απίθανα Νηπιάκια» ενώνουν τις φωνούλες τους με τις υπόλοιπες παιδικές φωνούλες ανά την υφήλιο και συμφωνούμε όλοι σε μια κοινή αλήθεια πως δηλαδή \" όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους\"

Make-A-Wish Greece (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)

Make-A-Wish Greece (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)

Το Νηπιαγωγείο μας τα Χριστούγεννα του 2014 συμμετείχε ενεργά στο πρόγραμμα \"Αστέρι της Ευχής 2014\". Μέσω του προγράμματος τα \"Απίθανα Νηπιάκια\" μας συνέβαλαν στην εκπλήρωση της Ευχής του Γιώργου 12 ετών να αποκτήσει ένα πιάνο. ενισχύοντας τον αγώνα αυτού του παιδιού για ζωή με ΧΑΡΑ, ΔΥΝΑΜΗ & ΕΛΠΙΔΑ.

Ημερίδες για γονείς

Ημερίδες για γονείς

Κάθε χρόνο και στα πλαίσια εκπαιδευτικών προγραμμάτων διοργανώνουμε ημερίδες με προσκεκλημένους για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των γονέων.

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ

http://blogs.sch.gr/17nippell/archives/1781

Κάθε χρόνο διοργανώνουμε σεμινάρια για την ενημέρωση των γονέων πάνω σε θέματα που τους απασχολούν σχετικά με τα παιδιά τους. Είμαστε πάντα δίπλα τους με έναν και μοναδικό κοινό σκοπό: την ψυχική υγεία των παιδιών και το ηθικοπλαστικό άνθισμά τους σε συνδυασμό με την γνωστική ωρίμανσή τους αλλά και τις υγιείς διατροφικές βάσεις και την οικολογική ευαισθητοποίησή τους

Δενδροφύτευση στο αύλειο χώρο των Νηπιαγωγείων μας

 Δενδροφύτευση στο αύλειο χώρο των Νηπιαγωγείων μας

Τη Φετινή χρονιά πραγματοποιήθηκε δενδροφύτευση στον αύλειο χώρο των Νηπιαγωγείων μας από τους μικρούς μας μαθητές, τις δασκάλες τους, τους υπαλλήλους του δήμου και τον Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος του Δήμου Πέλλας κύριο Γιώργο Ανδρεάδη. Τα παιδιά μας με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό συμμετείχαν σε όλη τη διαδικασία...

ΜΟΝΙΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ

ΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

ΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

Πρόκειται για μια δράση που δεν χρειάζεται να ξοδεύετε χρήμα, χρόνο και κόπο. Συγκεντρώνετε τα καπάκια και τα φέρνετε στο νηπιαγωγείο μας κι εμείς τα μεταφέρουμε στο Σύλλογο στην προσπάθεια υποστήριξης των ανθρώπων που έκαναν τον μύθο πραγματικότητα.

ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ

ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ

Συγκεντρώνουμε ρούχα, φάρμακα αλλά και τρόφιμα για τις ευπαθείς ομάδες των συμπολιτών μας σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας και την εθελοντική ομάδα ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ του Δ. Πέλλας πιστεύοντας ότι το να να κάνεις έναν άνθρωπο να χαμογελάσει, μπορεί να αλλάξει τον κόσμο – ίσως όχι όλο τον κόσμο, αλλά τον δικό του σίγουρα.

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ

Ο σωλήνας ανακύκλωσης μπαταριών ΑΦΗΣ είναι εδώ και χρόνια τοποθετημένος στο Νηπιαγωγείο μας και περιμένει πάντα τη δική σας συμβολή στην προστασία του περιβάλλοντος αλλά και τη δική μας στην ευαισθητοποίηση των μικρών μαθητών μας

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΧΑΡΤΙΟΥ

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΧΑΡΤΙΟΥ

Ανακυκλώνουμε χαρτί και ανακαλύπτουμε με τα παιδιά μας τα χρήσιμα σκουπίδια . Σε όλες τις τάξεις υπάρχουν μικρογραφίες μπλε κάδων ανακύκλωσης έτσι ώστε τα Απίθανα Νηπιάκια μας να εξοικειώνονται από νωρίς στο βαθμό ευθύνης που τους αναλογεί στην προστασία του πλανήτη

Το Ιστολόγιό μας!!!

Σαν σήμερα

ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ μιά μέρα

Ένα Ταξίδι στα Γιαννιτσά του Περασμένου Αιώνα

Γιαννιτσά – Μια ανάμνηση από παλιά

Στρατιωτικό Μουσείο Γιαννιτσών

“Ο πόλεμος δεν είναι παιχνίδι”.

Μέτρηση Ημερών

μέτρηση ημερών από συμβάν>

Μετρητής επισκεψιμότητας

μετρητής επισκεψιμότητας



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων