Η κυρά Διατροφή

Η κυρά Διατροφή θέλει

να βάλει τα φαγητά σε μια σειρά

για να μην μαλώνουν άλλο πια!

Ζήτησε βοήθεια από τα παιδιά

να τα ξεχωρίσουν

και στο φουστάνι της να τα κολλήσουν.

Όσα είναι στα χαμηλά

τα τρώμε πιο συχνά

κι όσο ανεβαίνουμε ψηλά

σπάνια τα τρώμε αυτά παιδιά !

2

3

4

8

10

11

12

13

14

15

16

 

Εδώ Πολυτεχνείο!

ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο

και μαθαίνουν μέσω της μουσικής,

της δραματοποίησης και της λογοτεχνίας,

την έννοια της δημοκρατίας.

Κάνουν εκλογές,

μαθαίνουν τα προσόντα ενός σωστού ηγέτη-αρχηγού,

συναποφασίζουν και αποδέχονται τις αποφάσεις της ομάδας.

Γιατί το σύνθημα είναι διαχρονικό:

<<όλοι μαζί, όλοι μαζί είμαστε πάντα πιο δυνατοί>>.

1 1

2 1

3 1

4 1

5

6

8 1

7

Έχω δικαίωμα (20 Νοεμβρίου)

Ημέρα αφιερωμένη στα παιδιά,

καθώς σαν σήμερα στις 20 Νοεμβρίου 1989

υπογράφηκε η σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού

από τη γενική συνέλευση του ΟΗΕ. 

IMG 20211119 120759 3 2

IMG 20211119 120759 4 2

τίτλο 1

IMG 20211119 120810 2

Χρόνια πολλά!

 

Κρόκος

Κρόκος

IMG 20211028 100237 2

Ο κρόκος,

το χρυσάφι της ελληνικής γης όπως αποκαλείται,

συγκαταλέγεται στα πιο πολύτιμα μπαχαρικά των αρχαίων πολιτισμών,

για το άρωμα, το χρώμα

και τις φαρμακευτικές του ιδιότητες.

Οι κάτοικοι της περιοχής φυτεύουν τον κρόκο κάθε καλοκαίρι

και όταν φθάσει το φθινόπωρο αφαιρούν με το χέρι τα πολύτιμα στίγματα του πανέμορφου λουλουδιού

και τα αποξηραίνουν προσεκτικά για να γίνουν τα βαθυκόκκινα λεπτά νήματα.

IMG 20211104 084211 2

IMG 20211104 084242 2

IMG 20211104 084434 2

IMG 20211104 084932 2

IMG 20211104 085458 2

IMG 20211104 085501 2

IMG 20211028 100242 2

IMG 20211104 085744 2

Μικρό κροκοχώραφο στην αυλή του 17ου Νηπιαγωγείου

Οι πληροφορίες είναι από την σελίδα του Αναγκαστικού Συνεταιρισμού Κροκοπαραγωγών Κοζάνης

Αγιασμός

Αγιασμός

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

σύμφωνα με τα οριζόμενα στο με αρ. πρωτ.: Φ7/111145/Δ1/09-09-2021 έγγραφο του ΥΠΑΙΘ:

  • Την πρώτη ημέρα έναρξης των μαθημάτων, Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου, τα νήπια θα προσέλθουν στο Νηπιαγωγείο μας από τις 08:15’πμ έως 08:30’πμ. και από την είσοδο που αντιστοιχεί στο τμήμα που ανήκουν (Π1 και Π2 κάτω είσοδος – Π3 και Π4Ο4 επάνω είσοδος).
  • Κατά την προσέλευση στο σχολείο:
  • παρακαλείσθε το νήπιο να συνοδεύεται από ένα μόνο άτομο
  • παιδιά και συνοδοί υποχρεωτικά φορούν μάσκα προστασίας
  • τα παιδιά θα φέρουν μαζί τους την δήλωση αρνητικού self test σε έντυπη μορφή (Σχολική κάρτα για COVID-19) από την πλατφόρμα self-testing.gov.gr
  • Ο Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί στις 08:45’πμ στον αύλειο χώρο του σχολείου μας. Για την αποφυγή συνωστισμού έχει προβλεφθεί συγκεκριμένος χώρος στην αυλή για κάθε Τμήμα, που θα υποδεικνύεται από τις εκπαιδευτικούς.
  • Στον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου, πριν τον Αγιασμό, στις 08:30’πμ θα πραγματοποιηθεί μια σύντομη ενημέρωση από την Διεύθυνση για την λειτουργία του Νηπιαγωγείου.
  • Παρακαλείστε καθ΄ όλη την διάρκεια της παραμονής σας στον αύλειο χώρο να τηρείτε τις απαραίτητες αποστάσεις.
  • Η αποχώρηση των νηπίων, κατά την πρώτη ημέρα στο σχολείο, θα γίνει αμέσως μετά την ολοκλήρωση του Αγιασμού.

Σας ευχόμαστε Καλή – Ασφαλή & Δημιουργική Σχολική Χρονιά!

Ο Σύλλογος Διδασκόντων

του 17ου Νηπιαγωγείου Κοζάνης

Θα σ’ αγαπώ ό,τι κι αν γίνει

Χρόνια πολλά μάνα, μητέρα, μαμά!

Θα σ’ αγαπώ ό,τι κι αν γίνει     

O Μικρός ήταν πολύ κακόκεφος.

Κλείστηκε στο δωμάτιο κι άρχισε να στριφογυρίζει κι όλα τα πράγματα ν΄ αναποδογυρίζει.

Τις ζωγραφιές από τον τοίχο τις ξεκολλούσε κι όλα τα παιχνίδια του χαλούσε.

  • «Θεέ μου!» είπε η Μαμά «τι έχεις πάθει;»
  • «Είμαι ένας ανάποδος και γκρινιάρης Μικρός και κανείς δε μ’ αγαπάει» είπε ο Μικρός.
  • «Μικρέ μου» είπε η Μαμά «όπως και να’ σαι εγώ πάντα θα σ’ αγαπώ».
  • «Κι αν ήμουνα αρκούδος, πάλι θα με φρόντιζες και θα μ’ αγαπούσες;» ρώτησε ο Μικρός.
  • «Φυσικά» είπε η Μαμά. «Εγώ θα σ’ αγαπώ ό,τι κι αν γίνει».
  • «Ό,τι κι αν γίνει;» είπε ο Μικρός και χαμογέλασε. «Κι αν ήμουνα κροκόδειλος;»
  • «Θα σε αγκάλιαζα και θα σε αγαπούσα και τη νύχτα θα σου τραγουδούσα» είπε η Μαμά.
  • «Χαλάει ποτέ η αγάπη;» ρώτησε ο Μικρός. «Λυγίζει άραγε ποτέ και σπάει; Κι αν ναι, μπορείς άραγε να την κολλήσεις, και να τη φτιάξεις και να τη χτίσεις;»
  • «Α, δεν ξέρω» είπε η Μαμά «το μόνο που ξέρω είναι ότι θα σ’ αγαπώ για πάντα».
  • «Κι όταν πεθάνουμε και χαθούμε, θα μ’ αγαπάς ακόμη;» είπε ο Μικρός. «Θα υπάρχει ακόμα η αγάπη;»

Η μαμά πήρε στην αγκαλιά της το Μικρό και κοίταξαν μαζί από το παράθυρο τον ουρανό.

Το φεγγάρι έφεγγε ψηλά και τ’ αστεράκια ήταν φωτεινά.

– «Κοίτα, Μικρέ, τ’ αστεράκια πώς λάμπουνε στον ουρανό. Ξέρεις πως πολλά απ΄ αυτά έχουν πεθάνει εδώ και χρόνια πια;
Τα βλέπεις όμως πώς φωτίζουν ακόμα στον ουρανό; Η αγάπη είναι σαν τ’ αστέρια: ποτέ δεν πεθαίνει και πάντα φωτίζει».
                                                                                                                                                                                                           
                                                                                                                                                                                              Ντέμπι Γκλιόρι
 Το κείμενο είναι από το  Aνθολόγιο Λογοτεχνικών Kειµένων A΄& B΄ ∆ηµοτικού

Ενημέρωση για τον αυτοδιαγνωστικό έλεγχο COVID-19 (self-test)

Αγαπητοί γονείς

Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!

Σύμφωνα με την απόφαση της Πολιτείας την Δευτέρα 10 Μαΐου 2021 ξεκινάει η δια ζώσης διδασκαλία και των Νηπιαγωγείων.

Στο συνημμένο σας αποστέλλουμε την ενημερωτική εφαρμοστέα εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ, στην οποία περιγράφεται αναλυτικά ο τρόπος λειτουργίας του σχολείου και η διενέργεια των διαγνωστικών ελέγχων (self-tests), τα οποία απαιτούνται ως προϋπόθεση για την δια ζώσης παρακολούθηση των μαθημάτων.

Στο κείμενο της εγκυκλίου είναι υπογραμμισμένα τα εδάφια που σας αφορούν άμεσα.

Επιγραμματικά:

  • Διενέργεια αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) δύο (2) φορές την εβδομάδα.
  • Χωρίς διαγνωστικό έλεγχο (self-test) τα παιδιά δεν γίνονται δεκτά στην δια ζώσης διδασκαλία.
  • Εάν ο διαγνωστικός έλεγχος είναι θετικός, τα παιδιά δεν προσέρχονται στο σχολείο και ακολουθείται η διαδικασία που περιγράφεται στην εγκύκλιο.
  • Ακολουθούνται όλα τα μέτρα, που ισχύουν (μάσκες, αντισηπτικά, αποστάσεις κατά την προσέλευση και αποχώρηση κλπ)

Παρακαλείσθε να διευκολύνετε τους εκπαιδευτικούς και να ακολουθείτε τις υποδείξεις τους.

Εφαρμογή Αυτοδιαγνωστικού Ελέγχου – Ενημέρωση Γονέων

Καλή αρχή με υγεία σε όλους!

Η Διευθύντρια και

Ο Σύλλογος Διδασκόντων