Χρόνια πολλά ΜΑΜΑ!!!
Καλό μήνα!
Με το bee bot μου οδηγό μαθαίνω την πόλη που ζω
Ο Π2 και τα δικά μας Ρομπότ
Τα δικά μας Ρομπότ και ο Μιάου bot
Μεγάλη Πέμπτη
Αινίγματα του Πάσχα
Καλή Ανάσταση και Χρόνια πολλά!
Κυριακή των Βαΐων
Βάγια βάγια των βαγιών
τρώμε ψάρι και κολιό
και την άλλη Κυριακή
τρώμε το παχύ αρνί.
Και του χρόνου!






























































































