12ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού

12ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού

Καλλιτεχνικές δημιουργίες

Ο Φαμπιάν, μαθητής της Ε΄τάξης, μας στέλνει τις ζωγραφιές τις οποίες και δημοσιεύουμε.

ΛΙΓΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Β1′

Πού μπορούν, άραγε, να συναντηθούν ένας μανάβης, ένας φούρναρης, ένας βιβλιοπώλης, ένας ράφτης, ένας μαθητής, ένας γκιόνης, ένας τραγουδιστής, ένας αστροναύτης, ένας επιβάτης και ο Φλεβάρης;  Τα παιδια του Β1′  έβαλαν τη φαντασία τους να δουλέψει και ορίστε τα αποτελάσματα:

Ο τραγουδιστής

Μια φορά και έναν καιρό, ήταν ένας τραγουδιστής που του άρεσε να γράφει τραγούδια. Είχε και έναν γκιόνη να του κρατάει συντροφιά, όταν εκείνος έγραφε τα τραγούδια του.

Κάποτε, έγραψε ένα τραγούδι για έναν αστροναύτη. Το τραγούδι έγινε διάσημο. Έτσι απέκτησε πολλούς θαυμαστές.

Οι θαυμαστές του έκαναν συνέχεια πράγματα για να του δείξουν πόσο τον θαυμάζουν.

Ένας μαθητής τού πρότεινε να γράψει ένα βιβλίο για τη ζωή του και μόλις βγήκε το βιβλίο, πήγε κατευθείαν στον βιβλιοπώλη να το αγοράσει.

Ένας μανάβης, κάθε Φλεβάρη, του έφερνε τρόφιμα.

Ένας φούρναρης του υποσχέθηκε να του φέρνει κάθε μέρα ένα κιλό ψωμί.

Ακόμα και τότε που ο τραγουδιστής είχε πάει ένα ταξίδι με το αεροπλάνο, οι άλλοι επιβάτες του ζήτησαν να τους πει ένα τραγούδι.

Του άρεσε πολύ που οι θαυμαστές του τον αγαπούσαν τοσό. Κι έτσι, συνέχισε να γράφει ωραία τραγούδια.

Μαριτίνα Κώστογλου, Έλενα Θωμαλλάρη, Νίκος Βέκιος, Ανδρέας Δαρζέντας

Ο μαθητής

Μια φορά, σε ένα σχολείο, ήταν ένας πολύ καλός μαθητής , που ήθελε να γίνει αστροναύτης. Όταν μεγάλωσε, έγινε αστροναύτης.

Μια μέρα, του ανακοίνωσαν ότι θα πήγαινε ταξίδι στον Άρη. Στην αποστολή θα ήταν μαζί του και τρεις επιβάτες. Επίσης, θα έπαιρναν μαζί τους και έναν γκιόνη για συντροφιά.

Σκέφτηκε να ξεκινήσει τις προετοιμασίες. Πήγε σε έναν ράφτη να του ράψει μια στολή. Μετά, πήγε στον φούρναρη να πάρει μισό κιλό αλεύρι. Ύστερα, πήγε στον βιβλιοπώλη να αγοράσει το σι-ντι του αγαπημένου του τραγουδιστή. Έπειτα, πήγε στον μανάβη, επειδή δεν είχε αρκετά φρούτα για το ταξίδι.

Τελικά, τον Φλεβάρη εφυγε με το διαστημόπλοιό του.

Σπύρος Βέκιος, Μαρία Γερολυμάτου, Άννα Καπελέρη, Κωνσταντίνος Γκιουμές

Ο ράφτης

Το περασμένο Φλεβάρη, ένας ράφτης άνοιξε το ραφτάδικό του. Αποφάσισε να ράβει στολές για διάφορα επαγγέλματα.

Μάλιστα, επειδή του άρεσε η δουλειά αυτή, πήγε στον βιβλιοπώλη, για να αγοράσει βιβλία μόδας για καλύτερες στολές. Πήρε και έναν γκιόνη για συντροφιά, για τις ώρες που έραβε.

Μετά από πολλές μέρες έγινε διάσημος και είχε πολλούς πελάτες. Ήρθαν τραγουδιστές, για να τους ράψει κοστούμια για τις εμφανίσεις τους. Επίσης, ήρθαν και φουρνάρηδες και μανάβηδες, για να τους ράψει ποδιές. Ακόμα, έραψε στολές για μαθητές του πανεπιστημίου.

Μετά από μερικές μέρες, που κουράστηκε πολύ, πήγε ταξίδι με το αεροπλάνο, για να χαλαρώσει. Εκεί, υπήρχαν και άλλοι επιβάτες που πήγαιναν να χαλαρώσουν κι αυτοί.

Ελευθερία Κυλάφη, Βασίλης Γιαννέλης, Κωνσταντίνος Ιωάννου

Ο γκιόνης

Ένας γκιόνης ήθελε να βρει ένα φίλο. Αποφάσισε να ψάξει στη γειτονιά του να βρει έναν.

Πήγε στον βιβλιοπώλη, μα αυτός δεν τον ήθελε, γιατί έκανε πολλή φασαρία.

Πήγε στον τραγουδιστή, αλλά ούτε αυτός τον ήθελε, γιατί δεν μπορούσε να τραγουδήσει.

Έπειτα, επισκέφθηκε τον ράφτη. Αυτός δεν τον ήθελε, γιατί θα του έσκιζε τις στολές με το ράμφος του.

Ύστερα, βρήκε τον μαθητή. Αυτός δεν τον ήθελε, γιατί φοβόταν ότι θα του κουτσουλίσει τα βιβλία.

Πήγε και στον φούρναρη, αλλά δεν τον ήθελε γιατί δεν του αρέσουν τα πουλιά.

Ο τελευταίος που επισκέφθηκε ήταν ο αστροναύτης. Αυτός δεν τον ήθελε, γιατί δεν μπορούσε να φορέσει τη μάσκα του.

Έτσι, πίστεψε πως θα μείνει μόνος του, χωρίς φίλους, για πάντα.

Έναν κρύο Φλεβάρη σταμάτησε μπροστά του ένα λεωφορείο. Ένας επιβάτης κατέβηκε από το λεωφορείο και τον πήρε για φίλο, επειδή τον λυπήθηκε. Ήταν ο μανάβης της γειτονιάς του.

Ειρήνη Ζαντιώτη, Βασίλης Δρακουλόγκωνας, Θέμης Ακριτίδης

25η Μαρτίου 2013

Την Παρασκευή, 22.03.13, πραγματοποιήθεκε στο σχολείο μας η γιορτή για την 25η Μαρτίου. Η εκδήλωση  περιελάμβανε θεατρικά, παραδοσιακούς χορούς, τραγούδια και ποιήματα. Την παρουσίασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ Τάξης του σχολείου μας με τη συμβολή του δασκάλου τους Καπέτη Ελευθέριου, τον εκπαιδευτικό Μουσικής Μπρουτζάκη Θεόδωρο και τον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής Παπαδόπουλο Αθανάσιο.

Απόκριες 2013

Την Παρασκευή, 15.03.2013, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας αποκριάτικη γιορτή σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.

Το πρόγραμμα της ημέρας θα διαμορφώθηκε ως εξής:

  Μετά το 1ο διάλειμμα όλα τα παιδιά, ντυμένα αποκριάτικα, κατέβηκαν στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου.

  Εκεί ο Σύλλογος γονέων και Κηδεμόνων προσέφερε σε όλα τα παιδιά εδέσματα και αναψυκτικά.

 Στη συνέχεια ομάδες παιδιών θα παρουσίασαν διάφορα μουσικοχορευτικά δρώμενα τα οποία έχουν ετοιμάσει ειδικά για την περίσταση.

Απονεμήθηκαν βραβεία στους τρεις πρώτους νικητές και έπαινος συμμετοχής σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν.

Η γιορτή συνεχίστηκε με παραδοσιακούς και μοντέρνους χορούς, σε ένα διασκεδαστικό και κεφάτο πρόγραμμα στους ρυθμούς της Αποκριάς.

.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ Ε΄2 Τμήμα

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ

 Εμείς, οι μαθητές της Ε΄τάξης, ως  ενεργοί πολίτες, αποφασίσαμε να επισκεφτούμε το Δημαρχείο της πόλης μας, να δούμε από κοντά πώς λειτουργεί  ο θεσμός της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και να πάρουμε μια μικρή συνέντευξη από τον Δήμαρχο.

    Αφορμή για αυτή μας την επιθυμία αποτέλεσε το μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής , που μας παρότρυνε να διερευνήσουμε το ρόλο μας ως μέλη των ομάδων που ανήκουμε, της οικογένειας,  του σχολείου και του Δήμου που ζούμε.

     Φτάνοντας στο Δημαρχείο μας υποδέχτηκαν με ευγένεια και μας πρόσφεραν χυμό και κουλουράκια. Ο Δήμαρχος μάς οδήγησε στην αίθουσα του  γραφείου του, είπε πως είναι μεγάλη  χαρά να συνομιλεί με τους μικρούς μαθητές της πόλης  και θα απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις που θα του υποβάλουμε.

Έτσι αρχίζει η πρώτη μας συνέντευξη

ΕΡΩΤΗΣΗ: Πώς μπορεί να γίνει κάποιος Δήμαρχος:

ΔΗΜΑΡΧΟΣ:  Το δημοκρατικό μας πολίτευμα προβλέπει τη διαδικασία των εκλογών και χρειάζεται η απόλυτη πλειοψηφία για να εκλεγείς.  Αν δεν επιτευχθεί, οι εκλογές επαναλαμβάνονται την επόμενη Κυριακή. 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Είναι ενδιαφέρουσα η δουλειά του Δημάρχου;

ΔΗΜΑΡΧΟΣ:   Είναι πολύ ενδιαφέρουσα, γιατί ο θεσμός της τοπικής αυτοδιοίκησης είναι πολύ σημαντικός. Παρόλο που  οι επιχορηγήσεις της  πολιτείας είναι μειωμένες σημαντικά, με την προσπάθεια των εργαζομένων και την εύρεση νέων πόρων, προσπαθούμε να λύσουμε τα προβλήματα των κατοίκων και της πόλης γενικότερα. Θα έλεγα πως είναι επιτυχία για τη δημοτική αρχή αν καταφέρει να βάλει ένα λιθαράκι στην πρόοδο της πόλης. 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι δεν σας αρέσει στην πόλη και θα θέλατε να το αλλάξετε;

ΔΗΜΑΡΧΟΣ: Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι η απομάκρυνση των φυλακών. Ο αριθμός των κρατούμενων είναι πολύ μεγαλύτερος από τη χωρητικότητα των κτηρίων, συμβαίνουν αρκετά περιστατικά και για λόγους ασφαλείας αναγκαζόμαστε να κλείνουμε σχολεία και παιδικούς σταθμούς, που βρίσκονται κοντά στις φυλακές. Στο χώρο των γυναικείων φυλακών, θα γίνει ένας μεγάλος χώρος πρασίνου με τεχνητή λίμνη, παιδική χαρά, γήπεδο 5χ5, και όλα αυτά θα κατασκευαστούν με σύγχρονα υλικά  και θα τροφοδοτούνται με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

                     Προτεραιότητά μας είναι επίσης να κατασκευάσουμε σύγχρονα διδακτικά κτήρια στις περιπτώσεις που δημοτικά και νηπιαγωγεία είναι παλιάς ή προκάτ κατασκευής, καθώς και ένα κλειστό γυμναστήριο.

                       Δρομολογείται επίσης η κατασκευή αγωγού όμβριων υδάτων  στη Γρηγορίου Λαμπράκη, γιατί πλημμυρίζει, καθώς και η ανακατασκευή της Δημητρακοπούλου και της πλατείας Μέμου.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Σε ποιες δραστηριότητες του Δήμου μπορούμε να συμμετέχουμε εμείς οι μικροί μαθητές;

ΔΗΜΑΡΧΟΣ: Ο Δήμος διοργανώνει αρκετά αθλητικά και πολιτιστικά προγράμματα  για τους μαθητές, όπως επίσης και το μαθητικό δημοτικό συμβούλιο, που απευθύνεται στους μαθητές της έκτης δημοτικού, για να εκφράσουν τα ενδιαφέροντα και τους προβληματισμούς τους.

                                     . . .

   Οι ερωτήσεις έπεφταν βροχή από τους μαθητές, για την καθαριότητα, τα αδέσποτα σκυλιά, τις παιδικές χαρές, τους άνεργους, τους φτωχούς ανθρώπους, τους τόπους αναψυχής … .

   Ολόκληρη η συνέντευξη με τις ερωτήσεις των μαθητών και τις απαντήσεις του Δημάρχου θα δημοσιευτεί στο περιοδιό της τάξης που θα κυκλοφορήσει σύντομα.

“Τα δικά μας κάλαντα” από το Γ΄1

“Τα δικά μας κάλαντα” από το Γ΄1

Καθώς πλησίαζαν τα Χριστούγεννα του 2012, εμείς τα τριτάκια του Γ΄1, παίρνοντας αφορμή από μια εργασία του μαθήματος της Γλώσσας, προσπαθήσαμε να φτιάξουμε τα “δικά μας” πρωτοχρονιάτικα κάλαντα. Κάποια κάλαντα που -όπως μας έδειχνε και το παράδειγμα του βιβλίου μας- να μιλούν για τις δικές μας σκέψεις για τον κόσμο, τα παιδικά μας όνειρα και επιθυμίες, κάλαντα με τις δικές μας ευχές.

Κατά τη διάρκεια των διακοπών τα δουλέψαμε στο μυαλό μας, γίναμε “μικροί ποιητές” και … να το αποτέλεσματης δουλειάς μας. Κάποιοι πιο τολμηροί από εμάς θέλουν να πουν και σ’ εσάς τις ευχές τους…

 

Τα κάλαντά μου

Θέλω όλα τα παιδάκια

να έχουνε χαρά

ειρήνη στις καρδιές τους

και μια ζεστή ΑΓΚΑΛΙΑ

Η αγάπη να γεμίζει

τα σπίτια, τις καρδιές

και απλόχερα να προσφέρουν

βοήθεια στις κουρασμένες ψυχές

Μα πάνω απ’ όλα θέλω ΥΓΕΙΑ

να έχουν τα ΠΑΙΔΙΑ

και οι μεγάλοι να φροντίζουν

να είναι πάντα ΚΑΛΑ

Οι μπαμπάδες, οι μαμάδες,

οι παππούδες και οι γιαγιάδες

έχουν δουλέψει σκληρά με υπομονή

και με χαμόγελα ΠΟΛΛΑ!

Τους αξίζει ένα ΜΠΡΑΒΟ

πείτε το όλοι δυνατά

και να είστε ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ!

ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ!       ΒΛΑΧΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ

 

Τα δικά μου πρωτοχρονιάτικα κάλαντα

Μαζί με τις πολλές ευχές

και με αγάπη που ‘χω

σας στέλνω την καλησπέρα μου

και άς φοράω μικρό ρούχο.

Είμαι ένα μικρό παιδί,

που όνειρο έχω να γίνω γιατρός

να γλιτώνω όλο τον κόσμο

να βοηθάω αφιλικερδώς.

Να γιατρεύω τους ανθρώπους

να μην πονούν και υποφέρουν

να μην είναι στεναχωρημένοι

να τους φύγει η πληγή την ελπίδα τους να φέρουν.

Να πηγαίνω όπου έχουνε ανάγκη

να βγάλω φάρμακα σωστά,

να πάρω άνθρωπο στην πλάτη

αρκεί να τον κάνω εγώ καλά.

Θα γίνω επιστήμονας και άνθρωπος σωστός

και κάποτε όλες οι δασκάλες μου

υπερήφανες θα λένε

“μαθητής μου ήταν αυτός!”

Και του χρόνου με υγεία

με τύχη με χαρά

σας χαρίζω ένα ρόδι

και με ευτυχία οι νοικοκυραίοι

να φτάσουν και να κάνουν κάτασπρα μαλλιά.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ                           ΕΥΤΥΧΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΚΗΣ

 

Τα δικά μου πρωτοχρονιάτικα κάλαντα

Είμαι ένα μικρό αγοράκι

που λέω “καλησπέρα” και “χρόνια πολλά”

μα όπως μεγαλώνω

δε βλέπω τη ζωή καλά.

Βλέπω ανθρώπους φτωχούς,

βλέπω ανθρώπους πεινασμένους,

βλέπω ανθρώπους πονηρούς,

βλέπω κλέφτες κακούς και κλέφτες απελπισμένους.

Η ζωή κυλά

μα δε μοιάζει παιδική χαρά

και ο κόσμος ααγρυπνά

με κομμένη την ανάσα, με χαμένη τη μιλιά.

Θα ΄θελα να γίνω κάτι

να βοηθήσω την κατάσταση αυτή.

Πρώτα αστυνόμος για να πιάσω

όλους του κακούς ανθρώπους

και ύστερα να ξυπνήσω

την κανονική ζωή.

Εύχομαι σ’ όλο τον κόσμο

να έχει τις καλές ευχές αγκαλιά

και σ’ όποιον λέω τα κάλαντα

χαρίζω ένα πέταλο για τύχη και χαρά.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!  ΜΑΝΟΣ ΠΕΝΤΑΡΑΚΗΣ

Εσπερίδα – “Αντιμετώπιση σύγχρονων μαθητικών προβλημάτων”

Εσπερίδα – “Αντιμετώπιση σύγχρονων μαθητικών προβλημάτων”

Στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης και της συνεχούς αναζήτησης, ο Σύλλογος Διδασκόντων του 12ου Δημοτικού Σχολείου Κορυδαλλού διοργανώνει συνάντηση – συζήτηση, την Παρασκευή 15.02.2013 και ώρα 19:00, με τον οικογενειακό ψυχοθεραπευτή Παναγιώτη Βουγιούκα και θέμα: “Αντιμετώπιση σύγχρονων μαθητικών προβλημάτων”.

Τα βότανα και οι ιδιότητές τους, Τάξη Δ΄1

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα: “Τα βότανα και οι ιδιότητές τους” Τάξη Δ΄1

Στα πλαίσια της Εεύλικτης Ζώνης, για το σχολικό έτος 2012-13, οι μαθητές της Δ΄1 τάξης με τις δασκάλες κ. Ζαρκάδα Ζωή (δασκάλα του Τμήματος) και κ. Κουφοπούλου Ευαγγελία (δασκάλα του Τμήματος Ένταξης) ανέλαβαν να εκπονήσουν ένα πρόγραμμα με θέμα: “Τα βότανα και οι ιδιότητες τους”.

Το θέμα το επέλεξαν επειδή είναι γνωστό σε όλους, από την αρχαιότητα ήδη, πως τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ίδιότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, δια μέσου των αιώνων, ανάπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους.

Οι μαθητές από την πρώτη συζήτηση που έγινε σχετικά με τα βότανα, αφορμή δόθηκε από τις ιώσεις που μας ταλαιπωρούν κάθε χρόνο, έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και περιέργεια και έτσι καταλήξαμε στην επιλογή αυτού του θέματος.

Ενδεικτικές χρήσεις βοτάνων και αρωματικών φυτών

Αλόη βέρα: για έκζεμα, ζάχαρο, δυνάμωμα μαλλιών.
Αρχαγγελική: τονωτική αναιμία, ευστόμαχη, συκώτι, εντερίτιδα, ρευματισμούς, αρθριτικά.
Αγριάδα: πέτρες νεφρών, προστάτη, χολή, πολύ διουρητική.
Άγριο τριαντάφυλλο: χοληστερίνη, ζάχαρο, άμυνα οργανισμού, περιέχει βιταμίνη C.
Αγριμόνιο: ζαχαροδιαβήτη, φαρυγγίτιδα, πόνοι λαιμού, διάρροια.
Αλεξανδρινά φύλλα: δυσκοιλιότητα.
Αλθαία: μαλακτική, λαρυγγίτιδα, βήχα, φαρυγγίτιδα.
Αχιλλέα: Αιμορροΐδες, κιρσούς, γρίπη, άσθμα, λιποδιάλυση, κυτταρίτιδα.
Αψιθιά: ζάχαρο, διαταραχές έμμηνων, χωνευτική, εμετούς.
Βασιλικός: για καλή μνήμη, πονoκεφάλους, στομαχόπονους.
Βαλεριάνα: ηρεμιστική, νεύρα, αϋπνίες, υστερία.
Βάτος: ζαχαροδιαβήτη, διάρροια, πέτρες στα νεφρά, αρθριτικά, ρευματισμούς.
Γλυκάνισο: κολικούς, αεροφαγία, χώνεψη, λιποδιάλυση, κοιλόπονους.
Γλυκόριζα: αντιφλεγμονώδης, βήχα, κρυολόγημα, άσθμα, γαστρικά έλκη.
Γκίνσενγκ: αφροδισιακό, τονωτικό, δίνει μακροζωία.
Δάφνη: διαλύει τα άλατα του σώματος, για πυρετό.
Δενδρολίβανο: Ελιξίριο νεότητας, τριχόπτωση, πιτυρίδα, καρδιά, συκώτι.
Δίκταμο Κρήτης: στομαχοπαθήσεις, αφροδισιακό, τονωτικό, ζάχαρο.
Εκουιζέτο: προστάτης, κυστίτιδα, πέτρες στα νεφρά, ρευματικά.
Ευκάλυπτος: βήχα, άσθμα, καλή λειτουργία αναπνευστικού, βακτηριοκτόνο.
Εχινάτσεα: άμυνα οργανισμού, διεγερτικό του ανοσοποιητικού, αντιαλλεργικό.
Θυμάρι: Συκώτι, τονωτικό, χωνευ-τικό, στομάχι, καρδιά, ρευματισμούς.
Καλαμπόκι (φούντα): πέτρες νεφρών, κύστη χολής, ουρικό οξύ, προστάτη.
Καλέντουλα: εμμηναγωγική, κατά εκζέματος και ακμής.
Κάρδαμο/κακουλέ: αφαιρεί φακίδες και πανάδες, καρδιοτονωτικό, περιέχει βιταμίνη C.
Κύμινο: αεροφαγία, ορχίτιδα, χιονίστρες, δυσπεψία.
Κυπαρισσάκι: προστάτη, κυστίτιδα, πέτρες νεφρών, ζάχαρο, διουρητικό.
Λεβάντα: γενικό παυσίπονο, καρδιά, πονοκέφαλο, ιλίγγους, αϋπνία, σκόρο.
Λιναρόσπορος: βήχα, δυσκοιλιότητα, αιμορροΐδες, πέτρες χολής.
Λουΐζα: αδυνάτισμα, αέρια εντέρου, δυσκοιλιότητα, τυμπανισμούς, καλή διάθεση.
Λυκίσκος: ζάχαρο, χοληστερίνη, ηρεμιστικό, αναφροδισιακό.
Μάραθο: πέτρες νεφρών, αδυνάτισμα, λιποδιαλύτης.
Μαντζουράνα: στομαχόπονους, αέρια, αϋπνίες, κοιλόπονο.
Μαστίχα Χίου: ζάχαρο, χοληστερίνη, διουρητική, χρησιμοποιείται στη ζαχαροπλαστική.
Μελισσόχορτο: ηρεμιστικό, αϋπνίες, διαλύει ουρικό οξύ, ταχυκαρδίες, υπέρταση.
Μέντα: Στομαχικές διαταραχές, γρίπη, ξηρόβηχα.
Μολόχα: μαλακτική για το λαιμό, βήχα, λαρυγγίτιδα, φαρυγγίτιδα, γαστρίτιδα, άσθμα.
Πράσινο τσάι Κίνας: χοληστερίνη, τριγλυκερίδια, συκώτι, χολή, καρκίνο στομάχου.
Πικρόξυλο: ζάχαρο, χοληστερίνη.
Πασιφλώρα: ηρεμιστική, αϋπνίες, στρες, νεύρα.
Πιπερόριζα: τονωτική, αφροδισιακή.
Πολυκόμπι: πέτρες νεφρών, προστάτη, κύστη, ζάχαρο, αιμορροΐδες, σκώλικες εντέρου.
Πολυτρίχι: βρογχίτιδες, τραχειίτιδες, κρυολόγημα, φλεγμονές ουρικών οδών, άσθμα.
Σαπουνόχορτο: χολαγωγικό, καθαρτικό, έκζεμα, δερματίτιδα, νεφρά.
Σαλέπι: πονόλαιμο, γρίπη.
Σιναμική: δυσκοιλιότητα.
Σινάπι: βρογχίτιδα, ρευματισμούς, πλευρίτιδα, νευραλγίες, καρδιά.
Σπαθόχορτο: στομαχόπονους, ρευματισμούς, πληγές και κρεατοελιές (λάδι με σπαθόχορτο).
Σαμπούκο: γρίπη, φαρυγγίτιδα, κρυολόγημα, βρογχικά, αλλεργικό άσθμα, βήχα.
Σκορπιδόχορτο: πέτρες νεφρών, προστάτη, κυστίτιδα.
Τανατσέτο: παράσιτα, χαλαρώνει αιμοφόρα αγγεία, ανακουφίζει πόνους περιόδου.
Ταραξάκο: ίκτερο, ρευματισμούς, αιμορροΐδες, ζαχαροδιαβήτη.
Τσάι βουνού: θερμαντικό, γρίπη, βήχα, ηρεμιστικό, αϋπνίες, αναιμία.
Τσουκνίδα: αιμοκαθαρτικό, συκώτι, πέτρες νεφρών, διαλύει ουρικό οξύ, αφροδισιακό, περιέχει βιταμίνες A, B, C και μέταλλα.
Ύσσωπος: ζάχαρο, άσθμα, χοληστερίνη, βρογχικά, υπέρταση.
Φασκόμηλο: ζάχαρο, υπόταση, αναιμία, δυναμωτικό, στομάχι, μυϊκούς πόνους, γρίπη.
Χαμομήλι: Ηρεμιστικό, αϋπνίες, χωνευτικό, διουρητικό, ρευματισμούς.

2012 – 2013

2012-2013

Εκπαιδευτικοί 2012 – 2013

Πουρνάρας Γεώργιος           Διευθυντής

Παππάς Αναστάσιος            Υποδιευθυντής – Υπεύθυνος Ολοημέρου

Αντύπα Μαίρη                    Τμήμα Α΄

Κουτσαντώνη Γεωργία  Τμήμα Β΄1

Πετρέλλη Μαρία                Τμήμα Β΄2

Πετουσάκη Σοφία              Τμήμα Γ΄1

Μυλωνάκη Άννα                Τμήμα Γ΄2

Ζαρκάδα Ζωή                       Τμήμα Δ΄1

Χαρτοφύλαξ Βέρρα           Τμήμα Δ΄2

Ελευθερίου Βαρβάρα        Τμήμα Ε΄1 

Παππάς Ιωάννης               Τμήμα Ε΄2

Καπέτης Ελευθέριος          Τμήμα ΣΤ΄

Κουφοπούλου Ευαγγελία           Τμήμα Ένταξης

Τζοτζόκου Μαρία                             Αγγλική Γλώσσα

Παπαδόπουλος Αθανάσιος         Φυσική Αγωγή

Μπρουτζάκης Θεόδωρος               Μουσική

Μωραΐτου Αναστασία                    Γαλλική Γλώσσα

Γιορτή Χριστουγέννων 2012

Δώρα και ευχές από το Σύλλογο Γονέων

Δώρα και ευχές μοίρασε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες του σχολείου

 

Χριστουγεννιάτικο παζάρι

Χριστουγεννιάτικο παζάρια από τη ΣΤ΄ τάξη

   

Η ΣΤ΄τάξη του σχολείου διοργανώνουμε Χριστουγεννιάτικο παζάρι από την Τρίτη, 18.11.2012 μέχρι και την Παρασκευή, 21.12.2012.

Με τα χρήματα που θα μαζέψουμε θα ενισχύσουμε τους “γιατρούς χωρίς σύνορα” στο έργο τους. Η ομάδα αυτή παρουσιάζει σοβαρό οιμονομικό πρόβλημα. Έτσι μαζευτήκαμε όλα τα παιδιά της ΣΤ΄ τάξης, βάλαμε όσες ιδέες είχαμε και φτιάξαμε χειροτεχνίες και κατασκευές που τις εκθέτουμε στο χώρο έξω από το αμφιθέατρο του σχολείου.

   

Με τη δικιά σας βοήθεια και αγοράζοντας τις χειροτεχνίες μας, ελπίζουμε ότι θα συνεισφέρουμε στην προσπάθεια που κάνουν οι “γιατροί χωρίς σύνορα” ώστε να βοηθηθούν περισσότεροι άνθρωποι με προβλήματα υγείας.

 

Ευχαριστούμε για τη βοήθειά σας!!!

Οι μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του 12ου Δημοτικού Σχολείου Κορυδαλλού


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων