12ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού

12ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού

Δενδροφύτευση

Ο Βοτανικός Κήπος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών προμήθευσε το σχολείο μας με 4ο φυτά και διάφορα σπέρματα φυτών.

Το φύτεμα μέρος των φυτών ανέλαβαν οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης.

Και ως συνήθως δέκα κοιτούν και ένας δουλεύει!!!

Οι φωτογραφίες όμως δεν δείχνουν πάντα όλη την αλήθεια. Αποτυπώνουν μόνο μια στιγμή της όλης διαδικασίας. Αν μπορούσαμε να δημοσιεύσουμε όλες τις φωτογραφίες θα βλέπαμε ότι όλοι συμμετείχαν στις εργασίες του φυτέματος.

 

Επί τη ευκαιρία μιας και τα παρτέρια θέλανε καθάρισμα “οι σκουπιδιάρηδες” ανέλαβαν δουλειά και απομάκρυναν τα σκουπίδια.

Δεν ασχοληθήκαμε μόνο με τη φυτολογία, αλλά και με τη ζωολογία γνωρίζοντας τη σαρανταποδαρούσα της γειτονιάς μας.

Η χαρά και η ικανοποίηση αποτυπωμένη στα πρόσωπα των μαθητών/τριών.

Διδακτικές Επισκέψεις 2012-13

 

Α1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ  
 Α’ ΤΡΙΜΗΝΟ                ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2012-13  
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΤΑΞΕΙΣ / ΤΜΗΜΑΤΑ ΩΡΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ  (ΘΕΜΑ & ΤΟΠΟΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ) I.ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ II.ΣΥΝΟΔΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΣ  ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΓΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ  
17.10.2012 Β΄1, Β΄2, Γ΄1, Γ΄2, Δ΄1, Δ΄2, Ε΄2 08:15-13:15 «Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου» Εθνικό ΘέατροΑθήνα 1. Χαρτοφύλαξ Βέρρα                        2. Κουτσαντώνη Γεωργία, Πετρέλλη Μαρία, Πετουσάκη Σοφία, Μυλωνάκη Άννα, Ζαρκάδα Ζωή, Χαρτοφύλαξ Βέρρα, Παππάς Ιωάννης    
23.10.2012 ΣΤ΄ 08:30-13:15 «Διατροφότοπος» Διατροφικό πρόγραμμαΑργυρούπολη 1.Καπέτης Ελευθέριος2. Καπέτης Ελευθέριος    
23.11.2012 ΣΤ΄ 09:00-13:15 Μουσείο ΑυτοκινήτωνΑθήνα 1.Καπέτης Ελευθέριος2. Καπέτης Ελευθέριος    
 19.11.2012

26.11.2012

Ε΄1, Ε΄2Α΄1, Β΄1, Β΄2 Γ΄1, Γ΄2,  09:00-13:15

08:30-12:25

 Αρχαία Ρωμαϊκή Αγορά, Αθήνα

Σινέ Παράδεισος

«Ο κηπουρός του ουρανού»

Κορυδαλλός

 1. Ελευθερίου Βαρβάρα

2. Ελευθερίου Βαρβάρα

Παππάς Ιωάννης

1. Μυλωνάκη Άννα

2. Αντύπα Μαίρη Κουτσαντώνη Γεωργία, Πετρέλλη Μαρία, Πετουσάκη Σοφία, Μυλωνάκη Άννα,

 Το έργο παρακολούθησαν και συνέστησαν 3 εκπαιδευτικοί του Σχολείου  
Β1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ  
                                                      Β’ ΤΡΙΜΗΝΟ              ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2012-13  
             
18.12.2012 Ε΄1,  Ε΄2 09:00 – 12:30 ΕΥΔΑΠ 1.Ελευθερίου Βαρβάρα        2.Ελευθερίου Βαρβάρα, Παππάς Ιωάννης    
15.01.2013 Όλα τα Τμήματα του Σχολείου 08:15-13:15 Θέατρο Ακροπόλ«Ο Τρελαντώνης»

Αθήνα

1. Χαρτοφύλαξ Βάρρα 2. Όλοι οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου  Τη θεατρική παράσταση παρακολούθησαν και συνέστησαν 4 εκπαιδευτικοί του Σχολείου  
01.02.2013 Όλα τα Τμήματα του Σχολείου 08:10-13:15 Μουσικοχορευτική Παράσταση «Το νησί των θησαυρών»Μέγαρο Μουσικής, Αθήνα 1. Χαρτοφύλαξ Βέρρα 2. Όλοι οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου    
                       
Γ1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ  
 Γ’ ΤΡΙΜΗΝΟ                ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2012-13  
             
13.03.2013 Ε΄1, Ε΄2 08:15-13:15 ΜουσείοΒυζαντινό Ψηφιδωτό Ελλάδος

Αθήνα

1.Ελευθερίου Βαρβάρα        2.Ελευθερίου Βαρβάρα, Παππάς Ιωάννης    
29.03.2013 Α΄1, Β΄1, Β΄2 08:30-13:15 Μουσείο Ελληνικής Παιδικής ΤέχνηςΑθήνα 1. Πετρέλλη Μαρία2. Αντύπα Μαίρη Κουτσαντώνη Γεωργία, Πετρέλλη Μαρία,    
23.04.2013 Όλο το Σχολείο 08:10-13:15 Αττικό Ζωολογικό ΠάρκοΣπάτα 1.Παππάς Αναστάσιος2. Όλοι οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου    
15.05.2013 Α΄1, Β΄1, Β΄2 08:30-12:25 Πρόγραμμα διάσωσης θαλασσίων χελωνών «Αρχέλων» Γλυφάδα 1. Αντύπα Μαίρη2. Αντύπα Μαίρη Κουτσαντώνη Γεωργία, Πετρέλλη Μαρία    
27.05.2013 Γ΄1, Γ΄2 08:15-12:25 Διαδραστικό Πρόγραμμα «Ήρωες- Θεοί-Μύθοι»Ένεκα Παιδείας, Αργυρούπολη 1. Πετουσάκη Σοφία2. Μυλωνάκη Άννα, Πετουσάκκη Σοφία    

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ 2012

Την προηγούμενη Παρασκευή μαζευτήκαμε στο σχολείο μας για να γιορτάσουμε την επέτειο του Πολυτεχνείου.

Μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς παρακολουθήσαμε τη γιορτή που ετοίμασαν οι μαθητές της Ε’ τάξης, με την επιμέλεια των δασκάλων, Βέρας Ελευθερίου, Γιάννη Παππά και Θοδωρή Μπρουτζάκη.

Τα θεατρικά, τα ποιήματα και τα τραγούδια που είδαμε και ακούσαμε, μας θύμησαν τα γεγονότα  της 17ης  Νοέμβρη 1973 και μας μετέφεραν το μήνυμα της εξέγερσης, που στις μέρες μας είναι τόσο επίκαιρο όσο ποτέ.

Γιορτή 28ης Οκτωβρίου

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα γιορτάστηκε και φέτος η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου, από τους μαθητές των Τμημάτων Δ΄1 και Δ΄2 και τη συμβολή των δασκάλων τους, Ζαρκάδα Ζωής και Χαρτοφύλαξ Βέρρας και του εκπαιδευτικού μουσικής Μπρουτζάκη Θεόδωρου.

 

Παράδοση σημαίας από το Διευθυντή του Σχολείου στους αριστούχους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης

Επετειακή ομιλία από τη δασκάλα του τμήματος Γ΄1.

Ποιήματα

Θεατρικά

 

Χορωδία

Πάμε θέατρο

ΣΥΛΛΟΓΟΣ  ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

12ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ  ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ         ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ 29/10/2012

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες

Η πρώτη θεατρική εξόρμηση  για φέτος θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 18 Νοεμβρίου στο μιούζικαλ  «ΣΙΚΑΓΟ»  στο θέατρο Παλλάς. Η σκηνοθεσία είναι του Σταμάτη Φασουλή. Παίζουν οι ηθοποιοί:  Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, Σμαράγδα Καρύδη, Τάνια Τρύπη, Αντώνης Λουδάρος, Μαρινέλλα και πολλοί άλλοι .

Η μεταφορά θα γίνει με πούλμαν,  με αφετηρία τη διασταύρωση των οδών Παπαδιαμάντη και Κερκύρας , στις 18:45. Η τιμή του εισιτηρίου (μαζί με τη μεταφορά με το πούλμαν) είναι 25 ευρώ.

          Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή μέχρι τις 5 Νοεμβρίου. Θα σας παρακαλούσαμε μαζί με τη δήλωση των στοιχείων σας να καταβάλλετε και το χρηματικό ποσό, έτσι ώστε να αγοραστούν τα εισιτήρια .

                                                                     ΦΙΛΙΚΑ ΤΟ Δ.Σ.

“…………………………………………………………………………………………………………………………………….

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ………………………………………………………..

ΑΤΟΜΑ : …………       ΤΗΛΕΦΩΝΟ :……………………

Σύλλογος Γονέων – επικοινωνία, συνδρομή, φωτογράφιση

ΣΥΛΛΟΓΟΣ  ΓΟΝΕΩΝ  ΚΑΙ  ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ                             ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ  12/10/2012

12ΟΥ  ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ  ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ 2ο

 

Αγαπητοί  γονείς,

  • Σας  ενημερώνουμε  ότι  τη  Δευτέρα  22/10/2012   θα  γίνει  η  φωτογράφιση  των  μαθητών   στο  χώρο  του  σχολείου  μας.
  • Την Κυριακή 18/11/2012 έχουμε προγραμματίσει θεατρική ‘εξόρμηση’ στη θεατρική παράσταση  ‘ΣΙΚΑΓΟ’  στο θέατρο ΠΑΛΛΑΣ. Για περισσότερες λεπτομέρειες θα σας ενημερώσουμε στις αρχές Νοεμβρίου.
  • Σας υπενθυμίζουμε ότι τα τηλέφωνα των μελών του συλλόγου είναι :

 

  • Ενημερώνουμε τους φίλους γονείς, ότι κάθε χρόνο καταβάλουμε την ετήσια συνδρομή των 6 ευρώ ανά οικογένεια. Με τα χρήματα αυτά, ο σύλλογος πραγματοποιεί κάθε χρόνο τις εξής εκδηλώσεις για τα παιδιά μας :

α. Κοπή πίτας ανά τάξη και δώρα για τα παιδιά, β. αποκριάτικη εκδήλωση και catering στο χώρο του σχολείου και γ. γιορτή αποφοίτησης της ΣΤ΄ τάξης, χωρίς καμία περαιτέρω επιβάρυνση από εσάς σε όλες μας τις εκδηλώσεις.

Παρακαλούμε, όπως φροντίσετε για την συνδρομή σας το αργότερο μέχρι και τις    31  ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ  2012 .Σε περίπτωση που δε συγκεντρωθούν οι συνδρομές, θα είμαστε στη δυσάρεστη θέση να μη μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε καμία από  τις εκδηλώσεις.

                                                                                                                   Σας ευχαριστούμε                                                                                                                                                                   

                                                                                                                             Το  Δ. Σ.

Εργασίες καλλωπισμού και συντήρησης

Τέσσερα αναρριχώμενα φυτά προστέθηκαν στα παρτέρια του σχολείου. Στόχος μας σε μερικά χρόνια να δημιουργήσουν ένα πράσινο φράχτη γύρω από το προαύλιο του σχολείου.

  DSCI0348

Επίσης τοποθετήθηκε σίτα στα παράθυρα της αίθουσας σίτισης των Ο.Τ. και στις τουαλέτες των μαθητών.

   

Ευχαριστούμε τους γονείς που διέθεσαν το πρωινό του Σαββάτου και για την προσφορά των ξύλινων τελάρων.

Πρόγραμμα τακτικών μηνιαίων ενημερώσεων γονέων και κηδεμόνων από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου

12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ

ΤΗΛ.: 2105612010                                 Κορυδαλλός, 28.09.2012

   Ιστολόγιο:    https://blogs.sch.gr/12dimkoryd

Πρόγραμμα τακτικών μηνιαίων ενημερώσεων  γονέων και κηδεμόνων από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου.

Σεπτέμβριος: (η ημερομηνία θα ορισθεί από κάθε εκπαιδευτικό ανάλογα με    

                        τις ανάγκες του Τμήματος)

Οκτώβριος:   Πέμπτη, 11.10.2012

Νοέμβριος:    Πέμπτη: 15.11.2012

Δεκέμβριος:   Δευτέρα: 17.12.2012 (επίδοση Ελέγχων Α΄ Τριμήνου)

Φεβρουάριος:Παρασκευή, 08.02.2013

Μάρτιος:        Πέμπτη, 14.03.2013 (επίδοση Ελέγχων Β΄ Τριμήνου)

Απρίλιος:        Δευτέρα, 15.04.2013

Ιούνιος:          Παρασεκυή, 14.06.2013 (Επίδοση Τίτλων Προόδου–Απολυτηρίων)

Παρατηρήσεις:

 

  • Οι γονείς μπορούν να επικοινωνούν ενδιάμεσα με τους εκπαιδευτικούς κάθε φορά που το κρίνουν απαραίτητο.

 

  • Η ενημέρωση θα γίνεται πάντα στις 13:15.

 

  • Θα παρακαλούσαμε τα παιδιά που έχουν σχολάσει να μην βρίσκονται στο χώρο του σχολείου, για την αποφυγή κάποιου ατυχήματος.  Όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι απασχολημένοι με την ενημέρωση και δεν μπορούν να προσέχουν τα παιδιά. Επίσης λειτουργεί το Ολοήμερο Τμήμα και όταν            περιφέρονται παιδιά άσκοπα ενοχλούν στο μάθημα.                Αν δεν υπάρχει η  δυνατότητα να παραμείνει το παιδί στο σπίτι να βρίσκεται μαζί με τους γονείς του κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης.

                          

                                                                          Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Αγιασμός στο Σχολείο

12ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ        Κορ/λός, 05.09.2012

ΤΗΛ.: 2105612010

                 Α  Ν  Α  Κ  Ο  Ι  Ν  Ω  Σ  Η

 

      Αγαπητοί γονείς – κηδεμόνες,

      Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός στο Σχολείο μας θα γίνει την Τρίτη, 11.09.12 στις  9:00 π.μ.

      Στη συνέχεια οι μαθητές-τριες θα πάνε στις αίθουσές τους για μια πρώτη γνωριμία με τους καινούριους δασκάλους-ες τους, όπου θα γίνει και η διανομή των βιβλίων.

      Οι μαθητές θα πρέπει να έχουν μαζί τους τις σχολικές τσάντες για τη μεταφορά των βιβλίων.

            Το σχόλασμα των μαθητών θα γίνει στις 10:30.

      Ο Δ/ντής και το διδακτικό προσωπικό του Σχολείου, σας εύχονται καλή και αποδοτική σχολική χρονιά.

                      Από τη Δ/νση του  Σχολείου

Πάμε θέατρο

 

Θεατρικές παραστάσεις από τα Τμήματα ΣΤ΄2 και Γ΄1

Πρόγραμμα γιορτής λήξης

12ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ            Κορυδαλλός, 01-06-2012

τηλ.: 2105612010                              Ιστολόγιο:    https://blogs.sch.gr/12dimkoryd

                                   Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η 

      

1. Πρόγραμμα γιορτής λήξης 2011-12, Τετάρτη,13 Ιουνίου 2012

Α΄ μέρος, αίθουσα εκδηλώσεων   (18:30-19:15)

¨       «Γενέθλια»,θεατρικό από το τμήμα ΣΤ΄2,  διασκευασμένο από τα παιδιά

¨      «Εξοικονομώ ενέργεια», «Κυκλοφορώ σωστά», Τραγούδια από το Τμήμα Γ΄2

¨      «Λυσιστράτη», θεατρικό από το Τμήμα Γ΄1

 Β΄ μέρος, προαύλιο του Σχολείου (19:30-21:10)

¨      Αθλητικές δραστηριότητες και δρώμενα από όλα τα τμήματα του  σχολείου μας

¨      Μοντέρνοι χοροί, από το χορευτικό των απογευματινών δραστηριοτήτων του Συλλόγου

¨      Τελικός επιτραπέζιας αντισφαίρισης

¨      Χορευτικά από τα Τμήματα Δ΄1 και ΣΤ΄1.

            Σας περιμένουμε όλους να παρακολουθήσετε την προσπάθεια των  παιδιών και να τα ενθαρρύνουμε να συνεχίσουν αυτές τις τόσο εποικοδομητικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες.

2. Διαμόρφωση προγράμματος δύο τελευταίων εβδομάδων

 

¨     Τη Δευτέρα, 04.06.2012 και την Πέμπτη, 07.06.12 το σχολείο δε θα λειτουργήσει λόγω της αργίας του Αγίου Πνεύματος και της συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην εκλογοαπολογιστική συνέλευση του Συλλόγου Εκπ/κών Κορυδαλλολύ – Αγ.Βαρβάρας αντίστοιχα.

¨     Λόγω της γιορτής λήξης, την Τετάρτη, 13.06.12 το Σχολείο δε θα λειτουργήσει το πρωί. Τα παιδιά θα έρθουν στο σχολείο στις 18:20.

¨     Την Πέμπτη, 14.06.12 θα δοθούν οι Τίτλοι Προόδου και Σπουδών για όλες τις τάξεις από τις 8:30 μέχρι 10:00. Το βράδυ της ίδιας μέρας θα πραγματοποιηθεί στο χώρο του σχολείου αποχαιρετιστήριο πάρτυ για τους μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης, σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.

¨     Και τις δυο μέρες δε θα υπάρχουν λεωφορεία. Τα παιδιά θα έρθουν στο Σχολείο με τη συνοδεία των γονέων τους.

3.   Καλό καλοκαίρι. Το διδακτικό προσωπικό του Σχολείου σας ευχαριστεί όλους, μαθητές και γονείς, για την άψογη συνεργασία που είχαμε κατά τη διάρκεια της χρονιάς και σας εύχεται να περάσετε ένα ευχάριστο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι.

          Στους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης ευχόμαστε καλή πρόοδο στο καινούριο τους Σχολείο και να συνεχίσουν τις προσπάθειές τους για εξέλιξη και ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους. Είμαστε σίγουροι για την επιτυχία τους. Θα τους θυμόμαστε πάντα με αγάπη. Όποτε βρίσκουν χρόνο θα είναι χαρά μας να μας επισκέπτονται.

          Σας περιμένουμε όλους γερούς και ανανεωμένους το Σεπτέμβρη.

                                                                            Από το Εκπαιδευτικό προσωπικό του Σχολείου          

ΤΟ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟ ΨΩΜΙ ΑΠΟ ΤΟ Γ΄2

Τελικά το βιβλίο της Γλώσσας έχει δίκιο.Το πιο γλυκό ψωμί είναι αυτό που φτιάχνεις με τα χεράκια σου! Και για του λόγου το αληθές, παρακολουθείστε καρέ-καρέ την παρασκευή  του δικού μας ψωμιού!
Πρώτα ρίχνουμε στο σκεύος μας το αλεύρι και ανοίγουμε μια λακουβίτσα στο κέντρο.

Έπειτα σε ένα φλυτζανάκι χλιαρό νερό διαλύουμε τη μαγιά και το αλάτι και τα ρίχνουμε στη λακουβίτσα αρχίζοντας το ζύμωμα.

Ζυμώνουμε φροντίζοντας η ζύμη μας να μη γίνει ούτε σκληρή (ρίχνοντας χλιαρό νερό), ούτε μαλακή (ρίχνοντας αλεύρι).

Τοποθετούμε το ζυμάρι μας σε λαδωμένη φόρμα και το σκεπάζουμε για να ανέβει.

Μετά από αρκετή ώρα του ρίχνουμε σουσάμι και το βάζουμε σε προθερμασμένο φούρνο να ψηθεί.

Το ψωμάκι μας είναι έτοιμο!Μοσχοβολάει!Ανυπομονούμε να το δοκιμάσουμε!

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Κα Κατερίνα του κυλικείου για την πολύτιμη
βοήθειά της. Μας έψησε τέλεια τα ψωμάκια μας!


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων