12ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού

12ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού

Ομελέτα … με αυγά, ΣΤ΄ Τάξη

DSCN0196 DSCI0656

Ο Μίμης και η Άννα … ξανάρχονται στο σχολείο

 DSCI0665 DSCI0674DSCI0695

 

Δυο ποδιές από τα περασμένα μαθητικά χρόνια
έγιναν η αφορμή να ζωντανέψουν οι φιγούρες 
του Μίμη και της Άννας απ' το αναγνωστικό 
Τ'ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ,σ'έναν τοίχο του Σχολείου μας.

Από την πρώτη στιγμή που δημιουργήθηκαν οι 
φιγούρες αυτές, έγιναν αγαπητές από τους 
μαθητές μας, οι οποίοι στέκονταν και τις 
χάζευαν ρωτώντας μας ποιοι είναι.

Οι γονείς, στέκονται μπροστά στην τριδιάστατη 
ζωγραφιά, έργο δασκάλων του Σχολείου μας 
-Κουφοπούλου Ευαγγελίας και Τζοτζόκου Μαρίας-
και ταξιδεύουν στα περασμένα,όμορφα χρόνια...

Οι ποδιές αυτές είναι προσφορά της 
κ.Μπιρμπίλα, μητέρας μαθητή του Σχολείου.
Είναι η δική της ποδιά και του συζύγου της.
Την ευχαριστούμε θερμά για την τόσο ευγενική 
χειρονομία της.

Το κυνήγι των αυγών – La chasse aux oeufs

DSCI0810

DSCI0824 DSCI0810 DSCI0811 DSCI0816 DSCI0821Τα παιδιά της Ε΄ τάξης του Τμήματος των Γαλλικών παίζουν στην αυλή το κυνήγι των αυγών, ένα Γαλλικό έθιμο για το Πάσχα.

 

Οι μαθητέ/τριες της Β΄ Τάξης πλάθουν κουλουράκια

 

Αθλητισμός σημαίνει Δ΄2

Αθλητισμός σημαίνει συνεργασία, θέληση, ευθύνη, πειθαρχία, επιμονή, υπομονή, πίστη, υγεία, αγωνιστικότητα, αξίες, πολιστιμός.

Προστατεύουμε τον αθλητισμό

προστατεύουμε τον εαυτό μας

ωφελούμε την κοινωνία μας!!

 DSC02666 DSC02665 DSC02664 DSC02663 DSC02662 DSC02667

Αποχαιρετιστήρια εκδήλωση για τους μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης

12ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ

ΤΗΛ.: 2105612010                                             Κορυδαλλός, 29.05.2013

 

Αγαπητοί γονείς – κηδεμόνες, μαθητών/τριών της ΣΤ΄ τάξης

 

 1. Αποχαιρετιστήρια εκδήλωση για τους μαθητές/τριες της ΣΤ΄

Την Τετάρτη, 12.06.2013 θα γίνει η καθιερωμένη αποχαιρετιστήρια γιορτή για τους μαθητές/τριες της ΣΤ ΄ τάξης του σχολείου μας.  

1ο μέρος: 19:00 μέχρι 20:30. Φαγητό, μουσική και χορός με τη συμμετοχή μόνο των παιδιών της ΣΤ΄ τάξης.

2ο μέρος: 20:30 μέχρι 23:30. Η εκδήλωση θα συνεχιστεί με τη συμμετοχή των γονέων των παιδιών που αποφοιτούν, των μελών του Συλλόγου Γονέων και των εκπαιδευτικών του σχολείου και θα περιλαμβάνει: 

  • Προβολή του DVD των παιδιών της ΣΤ΄ τάξης.
  • Αναμνηστικό αντίγραφο του DVD και δώρα που θα δοθούν στα παιδιά από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.
  • Γλέντι με μουσική και φαγητό για όλους.

Το φαγητό και τα αναψυκτικά για τα παιδιά θα τα προσφέρει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων. Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα να γίνει αυτό και για τους μεγάλους, παρακαλούνται οι γονείς που επιθυμούν, να φέρουν μαζί τους ένα φαγητό ή σαλάτα ή γλυκό που θα έχουν ετοιμάσει από το σπίτι τους και κάποιο ποτό (μπύρα, κρασί).

Τα παιδιά που δεν θα συνοδεύονται από γονείς θα πρέπει να αποχωρήσουν από το σχολείο στις 21:30. Η προσέλευση και αποχώρηση των παιδιών θα γίνει με ευθύνη των γονέων τους.

 

2. Προετοιμασίες για τη γιορτή λήξης

Την Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2013, και από ώρα 09:00 μέχρι 10:15, εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης θα προετοιμάσουμε την αυλή του σχολείου (στολισμός, καρέκλες, μικροφωνική κ.λ.π.) για τη γιορτή λήξης που θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της ίδιας μέρας.

Όποια παιδιά της ΣΤ΄ τάξης έχουν το χρόνο και τη διάθεση να βοηθήσουν, να βρίσκονται στο χώρο του σχολείου τη συγκεκριμένη ώρα. Η αποχώρηση και η προσέλευση στο σχολείο θα γίνει με ευθύνη των γονέων (δεν θα υπάρχει λεωφορείο).

 

“—————————————————————————————————-

Ο / Η  υπογραφόμενος/η …………………………………………………………… ,

 γονέας τ…  μαθητ…   ………………………….……………………… της ΣΤ΄ τάξης,

 δηλώνω ότι επιτρέπω στο παιδί μου:

α) Να βοηθήσει στην προετοιμασία της γιορτής λήξης το πρωί της 13ης Ιουνίου

 

 

ΝΑΙ                                ΟΧΙ  

 

β) Να πάρει μέρος στην αποχαιρετιστήρια εκδήλωση της 12ης Ιουνίου

ΝΑΙ                                 ΟΧΙ  

 

                                                                        Ο/Η δηλών/ούσα (υπογραφή)

Γιορτή λήξης

12ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ            Κορυδαλλός, 29-05-2013

τηλ.: 2105612010                        

Ιστολόγιο:    https://blogs.sch.gr/12dimkoryd

 

                                

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

 

  1. 1.    Διαμόρφωση προγράμματος δύο τελευταίων εβδομάδων

 

¨      Την Πέμπτη, 06 Ιουνίου 2013, το σχολείο δε θα λειτουργήσει λόγω της συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην εκλογοαπολογιστική συνέλευση του Συλλόγου Εκπ/κών Κορυδαλλολύ – Αγ.Βαρβάρας.

¨      Την Πέμπτη, 13.06.2013,  λόγω της γιορτής λήξης, το Σχολείο δε θα λειτουργήσει το πρωί. Τα παιδιά θα έρθουν στο σχολείο στις 19:10.

¨      Την Παρασκευή, 14 Ιουνίου 2013, θα δοθούν οι Τίτλοι Προόδου και Σπουδών για όλες τις τάξεις από τις 8:30 μέχρι 10:00.

Και τις δυο μέρες δε θα υπάρχουν λεωφορεία. Τα παιδιά θα έρθουν στο Σχολείο με τη συνοδεία των γονέων τους.

 

  1. 2.    Πρόγραμμα  Γιορτής λήξης,  Πέμπτη13 Ιουνίου 2013  (19:20-21:20)

 

¨      Αθλητικές δραστηριότητες και δρώμενα από όλα τα τμήματα του  σχολείου μας

¨      Παραδοσιακοί χοροί, από τα χορευτικά τμήματα των απογευματινών δραστηριοτήτων του Συλλόγου Γονέων

¨      Τελικός επιτραπέζιας αντισφαίρισης.

¨      Μουσικοχορευτική αναπαράσταση τραγουδιών του Ελληνικού κινηματογράφου από τα Τμήματα Γ΄1 και Γ΄2. «Ο γλάρος», «Ο άντρας που θα παντρευτώ», «Τα παλιομισοφόρια», «Ο ήλιος του μεσημεριού».

 

 

          Σας περιμένουμε όλους να παρακολουθήσουμε την προσπάθεια των    παιδιών και να τα ενθαρρύνουμε να συνεχίσουν αυτές τις τόσο           εποικοδομητικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες.

 

  1. 3.    Καλό καλοκαίρι. Το διδακτικό προσωπικό του Σχολείου σας ευχαριστεί όλους, μαθητές και γονείς, για την άψογη συνεργασία που είχαμε κατά τη διάρκεια της χρονιάς και σας εύχεται να περάσετε ένα ευχάριστο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι.

            Στους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης ευχόμαστε καλή πρόοδο στο καινούριο          τους Σχολείο και να συνεχίσουν τις προσπάθειές τους για εξέλιξη και ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους. Είμαστε σίγουροι για την           επιτυχία τους. Θα τους θυμόμαστε πάντα με αγάπη. Όποτε βρίσκουν              χρόνο θα είναι χαρά μας να μας επισκέπτονται.

            Σας περιμένουμε όλους γερούς και ανανεωμένους το Σεπτέμβρη.

 

                                                       Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Τουρνουά επιτραπέζιας αντισφαίρισης (Πινγκ-Πονγκ)

12ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού                          Κορυδαλλός, 15.05.2013           

Ενδοσχολικό τουρνουά επιτραπέζιας αντισφαίρισης

Το σχολείο μας διοργανώνει τουρνουά επιτραπέζιας αντισφαίρισης (Πινγκ-Πονγκ).

Οι προκριματικοί και ημιτελικοί αγώνες καθώς και ο τελικός για την κατηγορία Γ΄και Δ΄τάξη θα κρίνονται στα δύο νικηφόρα σετ στους 11 πόντους και θα γίνονται κατά τη διάρκεια των μεγάλων διαλειμμάτων.  Ο Τελικός για την κατηγορία Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη θα κριθεί στo ένα νικηφόρο σετ (21 πόντους) και θα γίνει την Πέμπτη το απόγευμα, 13.06.2011, στη γιορτή λήξης, στην αυλή του σχολείου. Οι αθλητές μπορούν να έχουν μαζί τους δικές τους ρακέτες αν το επιθυμούν. Διαιτητές των αγώνων θα είναι οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης Δημήτρης και Χρήστος με την καθοδήγηση του γυμναστή του σχολείου.

Δηλώσεις συμμετοχής στη γραμματεία των αγώνων (Σοφία και Εύα, μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης).

“……………………………………………………………………………………………………………………

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ (μέχρι Παρασκευή 17.05.2013)

Επιθυμώ τη συμμετοχή μου στο τουρνουά επιτραπέζιας αντισφαίρισης

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: ……………………………………………………..

ΤΑΞΗ:      …………………………………………………………………….

Εγγραφές μαθητές για το σχολικό έτος 2013-14

Εγγραφές μαθητών στην Α΄τάξη του Δημοτικού Σχολείου.

Αγαπητοί γονείς – κηδεμόνες,

σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές των παιδιών  στην Α΄τάξη θα γίνουν από 1-6-2013 έως 21-6-2013. Στην Α΄τάξη εγγράφονται οι μαθητές που γεννήθηκαν το 2007. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την εγγραφή τους είναι:

1. Πιστοποιητικό γέννησης από το Δήμο (τελευταίου τριμήνου)

2. Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας του μαθητή (στο οποίο  φαίνονται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια)

3. Πιστοποιητικό οδοντολογικής εξέτασης

4. Πιστοποιητικό οφθαλμολογικής εξέτασης

5.  Πιστοποιητικό καρδιολογικής εξέτασης

6. Ατομικό Δελτίο Υγείας

7. Βεβαίωση Παρακολούθησης Νηπιαγωγείου

8.  Αποδεικτικό στοιχείο της διεύθυνσης κατοικίας  (λογαριασμός ΔΕΗ, ΟΤΕ, υπεύθυνη δήλωση κ.λ.π.)

 

Αν δεν έχετε προλάβει να ετοιμάσετε τα πιστοποιητικά (οδοντο/οφθαλμο/καρδιολογικής εξέτασης και το ΑΔΥ) μπορείτε να κάνετε την εγγραφή έχοντας τα υπόλοιπα δικαιολογητικά και τα πιστοποιητικά να τα προσκομίσετε στο σχολείο μέχρι τις 13 Σεπτέμβρη 2013.            

Για την έκδοση πιστοποιητικού Οδοντολογικής, Οθφαλμολογιής, Καρδιολογικής εξέτασης και του Ατομικού Δελτίου Υγείας χωρίς οικονομική επιβάρυνση μπορείτε να απευθύνεστε: Στα εξωτερικά ιατρεία Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων του Ε.Σ.Υ., στις Μονάδες Υγείας του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.) και στους ιατρούς συμβεβλημένους με τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ (στο πλαίσιο των 200 εβδομαδιαίων επισκέψεων).

1) Στη  ΜΟΥΓΛΩΝ 21 & ΙΩΝΙΑΣ, 18450 στη ΝΙΚΑΙΑ στον 3ο όροφο (δυστυχώς δε γίνεται τηλεφωνικά), έχοντας μαζί σας το μπλε βιβλιάριο του παιδιού.

2) Στο Τζάνειο Νοσοκομείο κατόπιν ραντεβού μέσω του 1535.

3) Στα Πολθυϊατρεία Δραπετσώνας κατόπιν ραντεβού στα τηλέφωνα 2104630100 και 2104630134

Από τη Διεύθυνση το Σχολείου

Καλλιτεχνικές Δημιουργίες 2

Ο μαθητής του Ε΄2  Κωνσταντίνος μας στέλνει τις ζωγραφιές του τις οποίες και δημοσιεύουμε.

Κοινωνική Αλληλεγγύη – Συγκέντρωση τροφίμων

12ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού                          Κορυδαλλός, 16.04.2013

τηλ. 2105612010

Αγαπητοί γονείς – κηδεμόνες,

Σε έρευνα που κάναμε στο σχολικό περιβάλλον και στην ευρύτερη γειτονιά του σχολείου, εντοπίσαμε οικογένειες και άτομα τα οποία αντιμετωπίζουν οξυμένα κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα.

Θεωρούμε υποχρέωση της πολιτείας να εξασφαλίζει στα μέλη της δουλειά, παιδεία, υγεία, ένα αξιοπρεπές επίπεδο ζωής και παλεύουμε γι αυτό.

Επειδή όμως θα πρέπει άμεσα να απαλυνθούν οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα παραπάνω άτομα και να καλυφθούν βασικές ανάγκες επιβίωσής τους και επειδή κανένας δεν πρέπει να αισθάνεται και να είναι μόνος του σε περιόδους κρίσης, θα παρακαλούσαμε για τη συνδρομή όλων όσων έχουν τη δυνατότητα και επιθυμούν.

Η βοήθεια μπορεί να είναι σε:

Τρόφιμα (μακαρόνια, γάλα εβαπορέ, ζάχαρη, αλεύρι, λάδι, όσπρια, χυμοί, αλάτι, κονσέρβες, ρύζι, φρυγανιές, κ.λ.π.).

Είδη προσωπικής υγιεινής & Απορρυπαντικά (σαμπουάν, σαπούνι,  χλωρίνη, σφουγγάρια)

Χαρτικά (χαρτί υγείας, χαρτοπετσέτες,  vetex)

Δωροεπιταγές ανταλλάξιμες σε κρεοπωλεία ή σούπερ μάρκετ.

Η συγκέντρωση των ειδών θα γίνει τη Δευτέρα, Τρίτη, και Τετάρτη, 22,23 και 24 Απριλίου, στο χώρο του αμφιθεάτρου τις ώρες λειτουργίας του σχολείου (Την Τρίτη μόνο το πρωί γιατί μετά το σχολείο θα είναι κλειστό λόγω της προγραμματισμένης επίσκεψης στο Αττικό Πάρκο).

Επίσης θα παρακαλούσαμε αν γνωρίζετε οικογένειες ή άτομα του σχολικού και ευρύτερου περιβάλλοντος που χρειάζονται βοήθεια, να ενημερώσετε κάποιον από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου ή μέλος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου     Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων

Μαθητές και μαθήτριες με το Σύλλογο Γονέων βοηθάνε στην ταξινόμηση των τροφίμων που μαζεύονται.

Είσκεψη στο Αττικό Πάρκο

Το σχολείο μας πραγματοποίησε διδακτική επίσκεψη στο Αττικό Πάρκο, την Τρίτη 23.04.2013


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων