Καλό καλοκαίρι!

Αγαπημένα μας παιδιά,

Σας ευχόμαστε ένα ξέγνοιαστο και χαρούμενο καλοκαίρι! Σας περιμένουμε με ανυπομονησία τον Σεπτέμβριο για να ανταμώσουμε, να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας, να κάνουμε νέους φίλους και να συνεχίσουμε το ταξίδι μας στη μάθηση και στη δημιουργία!

Sas eychomaste

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *