Στη συνέχεια του προγράμματός μας e Twinning με τίτλο Healthy habits-habby kids ασχοληθήκαμε με τα δόντια και την υγιεινή τους.Διαβάσαμε το παραμύθι : “Ο ΣΟΚΟΛΑΚΗΣ ΚΑΙ Η ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΡΥΠΟΔΟΝΤΗ” και τους ζωγραφίσαμε
Στη συνέχεια δημιουργήσαμε με χαρτόνι ένα δόντι γερό-χαρούμενο και ένα χαλασμένο-λυπημένο.και μάθαμε ποιες τροφές μας βοηθούν να έχουμε γερά και δόντια και ποιες τα καταστρέφουν.
Ζωγραφίσαμε πως είναι τα δόντια μας όταν τρώμε υγιεινές τροφές και πως όταν τρώμε γλυκά.
Γίναμε οδοντίατροι και οδοντοτεχνίτες, δημιουργήσαμε την οδοντοστοιχία με την πλαστελίνη και μάθαμε πως πρέπει να πλένουμε τα δόντια μας.
Παίξαμε με τον οδοντίατρο που μας έφερε η συμμαθήτριά μας (ευχαριστούμε Σταυρούλα) και μάθαμε για τα εργαλεία που χρησιμοποιεί στο οδοντιατρείο!!!
Διαβάσαμε το παραμύθι του ΕΥΓΕΝΙΟΥ ΤΡΙΒΙΖΑ: “Ο κροκόδειλος που πήγε στον οδοντίατρο” Ο συμμαθητής μας ο Στράτος (ευχαριστούμε Στράτο) , μας έφερε έναν χάρτινο κροκόδειλο, μία κατασκευή από το σπίτι του, και όλοι μαζί κατασκευάσαμε έναν ακόμη στην τάξη μας που είχε κάτασπρα δόντια!!!
Εδώ κάπου μιλήσαμε για τη χρησιμότητα της οδοντόκρεμας και της οδοντόβουρτσας και τη χρήση τους στην καθημερινότητά μας.Μιας και ο φίλος μας ο πίθηκος φέτος μας μαθαίνει υγιεινές συνήθειες τον ζωγραφίσαμε με το σύνθημα ΠΛΕΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ
Την υγιεινή συνήθεια μερικοί από εμάς την εφαρμόσαμε και στο σχολείο !!!!
Η αφίσα μας για την υγιεινή των δοντιών, για το πόστερ στο πρόγραμμα
Με αφορμή την ενασχόλησή μας με το σώμα στο πρόγραμμα e Twinning μιλήσαμε για τα μικρόβια και την καθαριότητα του σώματός μας
Διαβάσαμε το βιβλίο της Ελίζαμπεθ Βερντικ “Τα μικρόβια δεν είναι για να τα μοιραζόμαστε” και ζωγραφίσαμε τα μικρόβια
Δημιουργήσαμε τον πίνακα με ομαδική εργασία “Πλένω πάντα τα χέρια μου”
Μάθαμε να πλένουμε σωστά τα χέρια μας, γιατί τα καθαρά χέρια είναι ασπίδα για την υγεία μας. Για να πλένουμε σωστά τα χέρια μας, είπαμε ότι πρέπει να λέμε δύο φορές το τραγούδι των γενεθλίων στα Αγγλικά ή το τραγούδι “Γύρω- γύρω όλοι”
Μάθαμε για το σκελετό μας και προσπαθήσαμε να τον συναρμολογήσουμε.
Προσπαθήσαμε να αποτυπώσουμε το σκελετό στο χαρτί και δημιουργήσαμε τις δικές μας ακτινογραφίες!!!
Οι ακόλουθες εικόνες, αναφέρονται σε ένα μέρος από τις δραστηριότητες που πραγματοποίησε κατά την πρακτική της άσκηση στο Νηπιαγωγείο μας η φοιτήτρια του Παιδαγωγικού τμήματος Νηπιαγωγών Ιωαννίνων Θεοδώρα Αυγήτα!!!
Οι συγκεκριμένες δραστηριότητες, αναφέρονται στα εσωτερικά όργανα του σώματος, στους πνεύμονες και σε προσομοίωση του πώς περίπου λειτουργούν οι πνεύμονες.
Σε ένα νέο πρόγραμμα e Twinning συμμετέχει φέτος το σχολείο μας.Ο τίτλος του προγράμματος είναι:
HEALTHY HABITS-HAPPY KIDS
ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ-ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ
Είναι ένα έργο που επικεντρώνεται στη διατροφή, πώς να φροντίζουμε το σώμα και τα δόντια μας, πώς να εξαλείψουμε τα μικρόβια και άλλους παράγοντες που επηρεάζουν την σωματική και ψυχική υγεία μας. Τα παιδιά μαθαίνουν για τη σημασία της υγιεινής διατροφής, της άσκησης, της διατήρησης της σωστής υγιεινής και της φροντίδας του σώματος.Επίσης θα ενημερωθούν για τους κινδύνους των ανθυγιεινών συμπεριφορών. Τα νήπια θα μάθουν ότι είναι υπεύθυνοι για να κάνουν υγιεινές επιλογές και να γνωρίζουν τους κινδύνους των ακατάλληλων συμπεριφορών. Η διδασκαλία των παιδιών σχετικά με τις υγιεινές συνήθειες στη νηπιακή ηλικία, θα τους βοηθήσει να διατηρήσουν υγιείς συνήθειες στην ενηλικίωση.
Στο πρόγραμμα αυτό συμμετέχουν και τα ακόλουθα σχολεία:
Ξεκινήσαμε με την παρουσίαση βίντεο από την πόλη μας και το σχολείο μας.
Το έργο μας “The fairy of life value” “Η νεράιδα των αξιών της ζωής” με το οποίο συμμετείχαμε στο πρόγραμμα eTwinning βραβεύτηκε με την ετικέτα ποιότητας και την Ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας.
Ευχαριστούμε πολύ και συγχαίρουμε τους μαθητές και τους γονείς για την συνεργασία στο έργο αυτό!!!!
Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα Δευτέρα 10/09/2018 και ώρα 18:00 μ.μ. θα γίνει ενημέρωση όλων των γονέων στο κεντρικό κτίριο του 11ου νηπιαγωγείου Ιωαννίνων (Κουρέντων και Ιερολοχιτών).
Αύριο Τρίτη 11/09/2018 θα γίνει ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς ως εξής:
Ώρα 9:00 π.μ. στο παράρτημα (Αχιλλέως 22)
Ώρα 10:15 π.μ. στο κεντρικό κτίριο (Κουρέντων και Ιερολοχιτών).
Μία ακόμη δημιουργική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Με πολύ μεγάλη χαρά σας παρουσιάζουμε μέρος του προγράμματος του e Twinning”H Νεράιδα των αξιών της ζωής” “The Fairy of life values” που υλοποιήσαμε φέτος στο Ολοήμερο τμήμα του 11ου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων.
Η διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου μας από τα τοπικά μέσα
Τα συναισθήματα όλων των συνεργατών στο πρόγραμμα:
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε, για την άριστη συνεργασία, όλες τις συναδέλφισσές μας από όλα τα σχολεία που συμμετείχαν στο πρόγραμμα. Επίσης θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τα νηπιάκια μας που με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, συμμετείχαν άψογα σε όλες τις δραστηριότητες του προγράμματος και τέλος τους γονείς των μαθητών μας για την αμέριστη βοήθεια και συνεργασία σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος!!!!
22/6/168 πχ: Η Μάχη της Πύδνας, που θέτει τέλος στον Γ Μακεδονικό Πόλεμο. Οι Ρωμαίοι, με αρχηγό τον Λούκιο Αιμίλιο Παύλο, νικούν και συλλαμβάνουν αιχμάλωτο τον βασιλιά της Μακεδονίας Περσέα. Έτσι, ανοίγει ο δρόμος για την κατάκτηση της Ελλάδας από τους Ρωμαίους.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.