Εργαστήριο δεξιοτήτων, 4ος Θεματικός Άξονας: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ- Μικροί Μετεωρολόγοι

Απρ 202530

«Μικροί μετεωρολόγοι» 

Στην τάξη με χαρά, παιχνίδι και ιστορία,μιλήσαμε για τον καιρό και την… ενδυματολογία!

Ήλιος, σύννεφο, βροχή, και χιόνι σαν ζαχαρωτό,οι μικροί μας μαθητές τα έμαθαν σωρό!

Με σύμβολα και λέξεις, καρτέλες στη σειρά,έστησαν τον πίνακα με κέφι και χαρά.

Κάθε μέρα λένε πια τι καιρό θα ‘χει,σωστοί μικροί μετεωρολόγοι-κανείς δεν τους ξεφεύγει!

Ξεκινήσαμε τη συζήτησή μας με τα παιδιά γύρω από τα καιρικά φαινόμενα που ήδη γνωρίζουν, εξετάζοντας πώς αυτά επηρεάζουν τις καθημερινές δραστηριότητες των ανθρώπων και τι είδους ρούχα επιλέγουμε ανάλογα με τον καιρό — για παράδειγμα, όταν έχει ήλιο, όταν βρέχει ή όταν χιονίζει. Καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως θα ήταν χρήσιμο να έχουμε έναν πίνακα καιρού, στον οποίο θα μπορούμε να καταγράφουμε καθημερινά τις καιρικές συνθήκες, χρησιμοποιώντας καρτέλες με σύμβολα και τις αντίστοιχες λέξεις για κάθε φαινόμενο.

1 6 5 46 47 58 5

Συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας με τον αγαπημένο μας καιρό, φτιάξαμε το δελτίο καιρού της ημέρας, συμπληρώσαμε μοτίβα με τα σύμβολα του καιρού, κατασκευάσαμε τον τροχό του καιρού, συζητήσαμε για το κρύο και τη ζέστη, μετρήσαμε τη θερμοκρασία, ομαδοποιήσαμε αντικείμενα με βάση τη θερμοκρασία τους, μιλήσαμε για τον Μποφόρ και την κλίμακά του. Βοηθήσαμε τη μελισσούλα beebot να γνωρίσει κι αυτή με τη σειρά της τα καιρικά φαινόμενα και την προγραμματίσαμε να φτάσει στο επιθυμητό σημείο, κωδικοποιώντας τη διαδρομή της στο χαρτί.

a 3b 3g 3d 3e 1z 1h 1th 1

Παρακολουθήσαμε ένα βίντεο που μας έδειξε πώς μπορούμε να κατασκευάσουμε απλά μετεωρολογικά όργανα, όπως ανεμούριο, ανεμόμετρο και βροχόμετρο. Στη συνέχεια, αναζητήσαμε πληροφορίες στο διαδίκτυο για το πώς λειτουργεί το κάθε όργανο και ποιος είναι ο ρόλος του στην καταγραφή των καιρικών φαινομένων. Έτσι, αποφασίσαμε να φτιάξουμε κι εμείς τα δικά μας μετεωρολογικά όργανα –ανεμούρια-, ώστε να συλλέγουμε καθημερινά στο σχολείο δεδομένα για τον άνεμο. Έτσι, για παράδειγμα μέρες με αέρα παρατηρούσαμε στην αυλή την έντασή του και με τα ανεμούρια υπολογίζαμε την κατεύθυνσή του.

a 4

Ακόμη, παρακολουθήσαμε τον μύθο του Αισώπου «Ο Βοριάς και ο Ήλιος» και τον δραματοποιήσαμε.

b 4g 4

Επιπλέον, τα παιδιά παρακολούθησαν ένα μετεωρολογικό δελτίο, όπου δόθηκε έμφαση στα στοιχεία που απαρτίζουν ένα ολοκληρωμένο δελτίο (θερμοκρασία, καιρός, ένταση και κατεύθυνση ανέμων, κ.α). Με βάση λοιπόν  αυτό, τα παιδιά  στη συνέχεια, παρουσίασαν το δικό τους μετεωρολογικό δελτίο «Τι καιρό έχει στην πόλη μας».

d 4

Ακόμη, τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά σε ένα πείραμα δημιουργίας ουράνιου τόξου. Έκαναν υποθέσεις για το τι πρόκειται να συμβεί στο τέλος, κατέληξαν σε συμπεράσματα.

k 1

Ενθουσιασμένα, δήλωσαν πως θα επαναλάβουν το πείραμα και στο σπίτι!

Στο τέλος, ζωγράφισαν με νερομπογιές το δικό τους ουράνιο τόξο.

m

 

Ευχές!

Απρ 202527

Χριστός Ανέστη! Αληθώς Ανέστη! Χρόνια Πολλά!

Οι εκπαιδευτικοί του 10ου Νηπιαγωγείου Χαλκίδας εύχονται ολόψυχα στους μικρούς μαθητές στους γονείς και κηδεμόνες , το Φως της Λαμπροφόρου Αναστάσεως του Κυρίου μας Ιησού Χριστού να φωτίζει το δρόμο της ζωής και να γεμίζει με αγάπη και χαρά τις καρδιές όλων! 

112 1

 

 

 

 

Πάσχα!

Απρ 202527

Σε πασχαλινό κλίμα λειτουργεί τις τελευταίες ημέρες το νηπιαγωγείο μας . Η χαρά και η προσμονή για τη μεγάλη γιορτή της Αναστάσεως του Χριστού μας δεν περιγράφεται! 

Η αρχή έγινε με πασχαλινές δημιουργίες και παιχνίδια.

Κατά τη διάρκεια της Σαρακοστής, κάθε εβδομάδα «ταξιδεύαμε» με τα ποδαράκια της Κυρά- Σαρακοστής, μαθαίνοντας πόσο ξεχωριστές και σημαντικές είναι και οι επτά εβδομάδες της. Την τελευταία εβδομάδα κόβοντας το προτελευταίο ποδαράκι, το νηπιαγωγείο μας μπήκε σε πασχαλινούς ρυθμούς.Μιλήσαμε με τα παιδιά για το Πάσχα που πλησιάζει, ρωτώντας τα τι γνωρίζουν για τη γιορτή αυτή. Συζητήσαμε για τη σημασία της Μεγάλης Εβδομάδας, διαβάσαμε ένα βιβλίο που αναφέρεται στην ιστορία του Πάσχα και στα Πάθη του Χριστού, και αναφερθήκαμε στα έθιμα του τόπου μας. Δεν παραλείψαμε, φυσικά, και τα αγαπημένα έθιμα των παιδιών, όπως το βάψιμο των κόκκινων πασχαλινών αυγών!

1 3  2 4

Κατασκευή εικόνας χρησιμοποιώντας την τεχνική ντεκουπάζ

3 34 25

69 210 2

Τα παιδιά ετοίμασαν τις πασχαλινές τους κατασκευές με φαντασία και μεράκι, χρησιμοποιώντας χαρτόνια και ανακυκλώσιμα υλικά, όπως χαρτόκουτα, και δημιούργησαν κάρτες στις οποίες έγραψαν τις δικές τους ευχές για το Πάσχα.Διακόσμησαν με ενθουσιασμό τα πασχαλινά καλαθάκια τους, τα οποία γεμίσαμε με λιχουδιές και τα αυγά που βάψαμε όλοι μαζί.

1 42 53 44 35 36 3

Παράλληλα, συμπλήρωσαν πασχαλινά φύλλα εργασίας, έφτιαξαν και αφηγήθηκαν την ιστορία του Πάσχα, και κατασκεύασαν ένα πασχαλινό λαγό-παζλ, το οποίο πλαστικοποιήθηκε για να μπορούν να το πάρουν μαζί τους και να παίζουν στις διακοπές.

7 48 3

Πασχαλινές δημιουργίες

1 52 6

3 54 4

Ακούσαμε την όμορφη ιστορία “Το Πάσχα της νόνας χελώνας”, ενώ μέσα από το παιχνίδι των ερωτήσεων και το “Μάντεψε τι” με πασχαλινές εικόνες, τα παιδιά διασκέδασαν και εμβάθυναν στη γνώση τους για τα έθιμα και τα σύμβολα του Πάσχα.

Τα καλαθάκια μας φτιαγμένα με μεράκι από τα παιδιά, γεμάτα λιχουδιές και βέβαια το κόκκινο αυγό.

10 3

                               Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

 

 

 

Επίσκεψη στον ιππικό όμιλο Χαλκίδας

Απρ 202511

Με αφορμή την Ημέρα Φιλοζωίας, το σχολείο μας πραγματοποίησε μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εκδρομή στον Ιππικό Όμιλο της περιοχής. Οι μικροί μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα άλογα, να μάθουν για τη φροντίδα και την καθημερινότητά τους, αλλά και να ενημερωθούν για τη σημασία της φιλοζωίας και του σεβασμού προς όλα τα ζώα. Οι υπεύθυνοι του Ομίλου παρουσίασαν με ενδιαφέρον τον τρόπο ζωής των αλόγων, ενώ ακόμα υποστήριξαν και επέβλεψαν τα παιδιά κατά τη διάρκεια που αυτά χάιδεψαν τα μικρά άλογα. Στη συνέχεια, τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας πήραν το πρωινό τους και τέλος, έπαιξαν στο γηπεδάκι που υπήρχε στις εγκαταστάσεις του χώρου.

Ήταν μια εμπειρία γεμάτη γνώση, επαφή με τη φύση και βαθύτερη κατανόηση του πόσο σημαντικό είναι να αγαπάμε και να φροντίζουμε όλα τα ζώα.

A 2B 2G 2D 2EZHTHIKL 1

Η επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821 στο νηπιαγωγείο μας

Απρ 202510

Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια, εκπαιδευτικοί  και μαθητές, γιορτάσαμε την επέτειο της 25ης Μαρτίου με τραγούδια, χορούς, ποιήματα και παρέλαση στην αυλή του σχολείου μας , για να θυμόμαστε και να τιμούμε όλους αυτούς που αγωνίστηκαν για το ύψιστο αγαθό της Ελευθερίας και της Ανεξαρτησίας της πατρίδας μας.

1 1

 

 

Οι ήρωες ήταν φυσικά πρωταγωνιστές σε όλη τη διάρκεια της ιστορικής αναδρομής των γεγονότων της επανάστασης.

a 1 b 1g 1d 1

Στον φιλόξενο χώρο της αίθουσας εκδηλώσεων του 7ου Δημοτικού σχολείου πραγματοποιήθηκε η εορταστική εκδήλωση, παρουσία των γονέων οι οποίοι παρακολούθησαν με χαρά και  ενθουσιασμό τους μικρούς μαθητές να απαγγέλουν. να τραγουδούν και να χορεύουν παραδοσιακούς χορούς ντυμένοι με τις όμορφες παραδοσιακές φορεσιές της Ελλάδας.

 

2 15 1112 33 25 26 27 210 111 2121316

Λίγες ημέρες νωρίτερα, οι μαθητές του νηπιαγωγείου, μέσα από ποικίλες δραστηριότητες, επεξεργάστηκαν το θέμα της Εθνικής Εορτής με δημιουργικό και διαδραστικό τρόπο. Ενδεικτικά, αναφέρεται πως χρησιμοποιήθηκε εποπτικό υλικό που περιλάμβανε εικόνες, βίντεο και αφίσες τόσο από τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου όσο και από την Ελληνική Επανάσταση, ώστε να κατανοήσουν τα παιδιά τη σημασία αυτής της ημέρας. Επίσης, οι μικροί μαθητές ανέλαβαν τη δημιουργία προσκλήσεων για τη γιορτή της 25ης Μαρτίου καθώς και άλλων κατασκευών. Επιπλέον, έλυσαν το μυστήριο με τους ήρωες της Επανάστασης, ενώ ακόμα, πειραματίστηκαν να προγραμματίσουν το εκπαιδευτικό ρομποτάκι Beebot ώστε να “φτάσει” στην ελληνική σημαία και όλοι μαζί να φωνάξουν «Ζήτω η Ελλάδα, Ζήτω η Ελευθερία»!

abgd1 22 23 14 16 1910

 

Επιμορφωτική συνάντηση γονέων

Απρ 20257

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης που πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2024-25 με τίτλο:«Συμμετέχω , Συνεργάζομαι, Δρω, Αγαπώ» οργανώθηκε επιμορφωτική συνάντηση γονέων την Πέμπτη 6 Μαρτίου , σε συνεργασία με το ΚΕΔΑΣΥ (ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ) Ν. Ευβοίας στον χώρο του νηπιαγωγείου μας.

EPIMORFOTIKH SYNANTHSH

Αναπτύχθηκαν οι θεματικές ενότητες:

Ενίσχυση του θετικού κλίματος στην τάξη

Επίλυση των συγκρούσεων ειρηνικά

Δημιουργία ισότιμων σχέσεων και όχι
σχέσεων εξουσίας

Φαινόμενα προκατάληψης έναντι των
μαθητών-αναπαραγωγή από ΜΜΕ

Το ενδιαφέρον των γονέων διατηρήθηκε αμείωτο σε όλη τη διάρκεια της επιμορφωτικής συνάντησης οι οποίοι με ερωτήσεις και συμμετοχικές δράσεις ενίσχυσαν την αποτελεσματικότητά της.

Εισηγητές ήταν οι επιστημονικοί συνεργάτες του ΚΕΔΑΣΥ ν. Ευβοίας

Γκάρτζιος Γεώργιος : Προϊστάμενος ΚΕΔΑΣΥ

Καρυστινός Ανδρέας : Ψυχολόγος MSc

Λινάρδου Δήμητρα:Ειδική παιδαγωγός προσχολικής αγωγής

Μασούρη Αικατερίνη: Ψυχολόγος MSc

12834567

 

Εγγραφές στο νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2025-26

Μαρ 20255



Λήψη αρχείου

Δραστηριότητες σχεδίου δράσης: «Συμμετέχω,συνεργάζομαι,δρω,αγαπώ»

Φεβ 202526

Δραστηριότητες σχεδίου δράσης: «Συμμετέχω ,συνεργάζομαι, δρω,αγαπώ»

Ο κόσμος των συναισθημάτων

Παράσταση κουκλοθεάτρου ο εγωιστής γίγαντας.

Συναισθηματική αυτογνωσία στο νηπιαγωγείο μας!

Η αναγνώριση των συναισθημάτων αποτελεί τον βασικό πυλώνα της συναισθηματικής αγωγής. Έχοντας πάντα στο νου μας ότι μια τάξη είναι μια μικρή κοινότητα, όπου τα μέλη της χρειάζονται να κατανοήσουν τους κανόνες, τις πράξεις αλλά και τις συνέπειες για να μπορέσουν να συμβιώσουν αρμονικά, μέσα από δραστηριότητες γνωρίσαμε τα συναισθήματα μας για να  μπορέσουμε να καταλάβουμε καλύτερα εμάς και τους άλλους γύρω μας, με αποτέλεσμα να εκφραστούμε να συνεννοηθούμε και συνεπώς να συνεργαστούμε καλύτερα!

Φτιάξαμε το ζάρι των συναισθημάτων. Το κάθε παιδί έριχνε το ζάρι και όποια φατσούλα του τύχαινε, έπαιρνε την ανάλογη έκφραση και προσπαθούσε να θυμηθεί και να περιγράψει κάτι που του προκάλεσε αυτό το συναίσθημα.

1 2

Ο τροχός των συναισθημάτων μας (ομαδική εργασία)

2 3

Φτιάξαμε τον ατομικό τροχό συναισθημάτων μας και προσπαθήσαμε να γράψουμε το κάθε συναίσθημα. 

3 2

Συναισθήματα στην αυλή με τη σκιά του σώματός μας

4 2

Τα συναισθήματά μας στο αλάτι

5 1

Ο κήπος των συναισθημάτων μας

Μία κατασκευή στην οποία χρησιμοποιήσαμε τέμπερες, φυσαλίδες και φαντασία

6 1

Ζωγραφίσαμε τους προσωπικούς μας φόβους σε ένα χαρτί, το διπλώσαμε στη μέση και το ρίξαμε σε ένα σακουλάκι. Ανακατέψαμε καλά τους φόβους μας και καθένας από εμάς διάλεξε ένα χαρτί στην τύχη και προσπάθησε να μαντέψει τι φοβάται το παιδί που έκανε τη ζωγραφιά.. Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν φόβοι κοινοί, αλλά και φόβοι διαφορετικοί για κάποιους από εμάς και πως είναι πολύ σημαντικό να τους εκφράζουμε.

7

Παρατηρήσαμε τον πίνακα «Senecio» του Paul Klee και εκφράσαμε τα συναισθήματα που μας δημιουργούνται (χαρά, λύπη, θυμός, εκνευρισμός)

9

Στην προσπάθειά μας να αντιμετωπίσουμε τους φόβους μας, ζωγραφίσαμε τον μεγαλύτερο μας φόβο σε φυσαλίδες και… του πήραμε τον αέρα, σπάζοντάς τες!

10

Το θυμόμετρο (ομαδική εργασία)

Ο θυμός είναι ένα συναίσθημα που δυσκολεύει τις σχέσεις μεγάλων και μικρών. Το θυμόμετρο μάς βοηθά να “δούμε” και να αντιληφθούμε πώς  συμπεριφερόμαστε και μέχρι πού μπορούμε να φτάσουμε όταν είμαστε σε ένταση. Μέσα από τις δραστηριότητές μας έγινε κατανοητό πως όλα τα συναισθήματα είναι αποδεκτά, αλλά δεν είναι αποδεκτοί  όλοι οι τρόποι έκφρασής τους.

12

Το θυμόμετρο (ατομική κατασκευή)

13

Στο θυμό μας βάλαμε φανάρι.…για να τον ελέγχουμε!

Όταν θυμώνω… κόκκινο ανάβει….σταματώ και παίρνω ανασούλες. Όταν ανάβει πορτοκαλί σκέφτομαι την συμπεριφορά μου…… και όταν πια καταλάβω το λάθος μου πράσινο ανάβει και συνεχίζω να κάνω το καλό!

14

Ζωγραφίσαμε τα συναισθήματα στο καβαλέτο μας

15

Παράσταση κουκλοθεάτρου ο εγωιστής γίγαντας.

Τι καλύτερο από μία παράσταση κουκλοθέατρου και μάλιστα με το κλασικό παραμύθι ο εγωιστής γίγαντας για να νιώσουν τα παιδιά την πληθώρα των συναισθημάτων όπως αναδεικνύονται με εξαιρετικό τρόπο μέσα από την αφήγηση της ιστορίας.

20 1ΒΤ

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 1η Θεματική ενότητα :«Ζω καλύτερα – Ευ Ζην» οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν σώμα γερό μυαλό δυνατό

Φεβ 20254

 

Όλα ξεκίνησαν με την  αποστολή:    Σώμα γερό μυαλό δυνατό

α

που μας ανέθεσαν οι ντετέκτιβ, ένα πρωί.
Το ζήτημα ήταν πολύ σοβαρό
και χρειαζόταν λεπτό χειρισμό.
Γρήγορα, βάλαμε τα πράγματα σε μια σειρά και προσπαθήσαμε να μάθουμε όσα γίνεται πιο πολλά.Για αρχή, ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας φαγητό.  Χωριστήκαμε σε ομάδες και ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας φρούτο.
βγδ

Ακόμα, συζητήσαμε για τις ομάδες των τροφών, την προέλευση της καθεμιάς αλλά και τη διατροφή γενικότερα.
Ομαδοποιήσαμε τροφές τόσο σε κινητικό παιχνίδι όσο και σε φύλλο εργασίας.

12

Διαβάσαμε το “Χτίζω σωστά εμένα” και είδαμε σχετικά βίντεο.
Έτσι, ανακαλύψαμε την πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής αλλά και την πυραμίδα της γυμναστικής.
Ειδικότερα, γνωρίσαμε τα φρούτα του φθινοπώρου. Μάθαμε το όνομα τους, τα αγγίξαμε, τα μυρίσαμε, τα μετρήσαμε ώσπου στο τέλος τα γευτήκαμε σε μία πεντανόστιμη φρουτοσαλάτα,καταγράφοντας φυσικά τη συνταγή της

.56

.41 1

Κατασκευάσαμε την πυραμίδα της μεσογειaκής διατροφής σε ατομική χειροτεχνία την οποία πήραν τα παιδιά στο σπίτι.

.π1 1 2b 2

Οι ντεντέκτιβ συνέχισαν την αποστολή τους αφήνοντας ένα κλαδί γεμάτο ελιές στο τραπεζάκι.Φυσικά, δε γινόταν να μην αναφερθούμε στην ελιά και το ψωμί, δύο βασικά στοιχεία της ελληνικής διατροφής, που έχουν μεγάλη θρεπτική αξία και ιστορική σημασία. Συζητήσαμε με τα παιδιά για το τι μας προσφέρει η ελιά και το ελαιόλαδο καθώς και για το ψωμί, τη διαδικασία παρασκευής του και τη σημασία του ως βασική τροφή για τον άνθρωπο από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ρωτήσαμε τα παιδιά αν γνωρίζουν τρόπους με τους οποίους συνδυάζουμε αυτά τα δύο υλικά. Κάποια ανέφεραν τις ελιές με ψωμί, ενώ άλλα μίλησαν για το λάδι που βάζουν οι γονείς στο φαγητό. Έτσι, προέκυψε η ιδέα και φτιάξαμε λαδόφετες, ένα παραδοσιακό και υγιεινό κολατσιό, για να δοκιμάσουμε τον συνδυασμό ελαιόλαδου και ψωμιού στην πιο απλή αλλά γευστική  του μορφή, πασπαλισμένο με ρίγανη.

Μμμμμ ….πεντανόστιμες λαδόφετες

αβ 2γ 1

 

Μάθαμε το Μ, μ από το αγαπημένο μας μήλο, μετρήσαμε τα κουκούτσια του, ζωγραφίσαμε τόσα όσα έδειχνε ο αριθμός τους, διακρίναμε τις υγιεινές από τις ανθυγιεινές τροφές, παίξαμε παιχνίδια αντιστοίχισης, ομαδοποίησης, σειροθέτησης, παιχνίδια ισορροπίας, παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού (με στόχο η κάθε ομάδα να ανακαλύψει τα κομμάτια του παζλ ώστε να το συνθέσει και να βρει το φρούτο που σχηματιζόταν), χορέψαμε και τραγουδήσαμε.

Ακόμα, φτιάξαμε τυπώματα από αυτά ερχόμενοι σε επαφή με τις έννοιες μισό και ολόκληρο.

2 13ε

Σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό των Αγγλικών κυρία Νάνσυ μάθαμε την ονομασία διαφόρων τροφών στην αγγλική γλώσσα και ακούσαμε σχετικά τραγούδια.οτ

Οι ντεντέκτιβ όμως συνέχισαν τις αποστολές θέλοντας οπωσδήποτε να ανακαλύψουμε το μυστικό για να έχουμε σώμα γερό και μυαλό δυνατό .Συζητήσαμε για τη γυμναστική, την αξία της στη ζωή, αξιολογήσαμε πόσο δραστήριοι είμαστε οι ίδιοι στην καθημερινότητα μας  και καλέσαμε την αγαπημένη φίλη από το δημοτικό σχολείο κυρία Σόνια-καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής  να μας βοηθήσει να ανακαλύψουμε τα οφέλη της γυμναστικής για το σώμα.

12 23 14 1

 

Και κάπως έτσι, συγκεντρώσαμε όλα τα στοιχεία και ανακαλύψαμε πως η λέξη κλειδί είναι μία, “Υ Γ Ε Ι Α”.
Δεν είναι μυστικό, τώρα μπορούμε και μαζί σας να το μοιραστούμε: “Αν έχεις σώμα γερό, θα έχεις  μυαλό δυνατό και αν έχεις μυαλό δυνατό θα έχεις και σώμα γερό!

 

Στου Χειμώνα τη γιορτή……

Ιαν 202529

«Φέρτε παλτά, φέρτε κουβέρτες και σκουφιά, ήρθαν τα χιόνια και τα κρύα στις αυλές μας, φέρτε να βράσουμε ροφήματα ζεστά, να ζεσταθούν επιτέλους οι καρδιές μας!»

(Διονύσης Σαββόπουλος)

Ο χειμώνας στο νηπιαγωγείο μας είναι δημιουργικός, γεμάτες γνώσεις και διασκέδαση! Γνωρίσαμε την πιο κρύα εποχή του χρόνου μέσα από τα παραμύθια, τις δραματοποιήσεις τους, μέσα από εικαστικές δημιουργίες, τραγούδια και ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!!

Διαβάσαμε και δραματοποιήσαμε το παραμύθι «Ο Τζίτζικας και ο Μέρμηγκας».

1 2

Μέσα από την αφήγηση και δραματοποίηση του παραμυθιού «O χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει»  μάθαμε το τρόπο που λιώνει ο χιονάνθρωπος, τη θερμότητα, την ενέργεια του ήλιου, μιλήσαμε για την τήξη και την πήξη κάναμε πειράματα και συζητήσαμε για την θερμοκρασία.

χ

Κατασκευάσαμε τα δικά μας χιονανθρωπάκια

α 2κ 1

Τόσα ….Όσα

Τα παιδιά αναγνωρίζουν τον αριθμό και βάζουν στον χιονάνθρωπο ΤΟΣΑ κουμπάκια  ΟΣΑ λέει ο αριθμός στο καπελάκι του

.1 3

Επίσης τα παιδιά γνώρισαν τα ζώα σε χειμερία νάρκη μέσα από βίντεο, παιχνίδια και κατασκευές. Έμαθαν ακόμα για τα ζώα που ζουν στους πάγους, όπως οι πιγκουίνοι, μιμούμενοι και το περπάτημα τους. Συζητήσαμε για τα χειμερινά ρούχα, ζωγραφίσαμε κασκόλ, σκουφιά με τυπώματα από φελλό, παίξαμε παιχνίδια μνήμης με γάντια και φτιάξαμε τη δική μας χειμωνιάτικη μπουγάδα. Επιπλέον, έμαθαν για τα χειμερινά σπορ, όπως το σκι και το πατινάζ, μέσα από εικόνες και παιχνίδια ρόλων. Τέλος, παρατήρησαν τον καιρό και έφτιαξαν χιονισμένα τοπία με γυμνά δέντρα ανακαλύπτοντας τη μαγεία της φύσης τον χειμώνα.

α 3β 2

Ζωάκια σε χειμερία νάρκη

Η αρκουδίτσα μας κοιμάται στην σπηλιά της… παρακαλώ «ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ»!

τ 1ρ 1

Δημιουργία ατομικού κολάζ «γαντάκια για να ζεσταθούν τα χεράκια»γ 1

Φωνολογική επίγνωση: κυκλώνω το γράμμα με το οποίο αρχίζει η λέξη

φ

«Η ντουλάπα του χειμώνα»

νμ 1ο

ε 1σδ 1

«Και στη ζωής τους πιο βαρείς χειμώνες αλκυονίδες μέρες καρτερούν»

(Γ.Δροσίνης)

λ

 

 

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Η πόλη μας

Η πόλη μας

Χαλκίδα, η όμορφη πόλη μας...

Puzzle

H ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Οι δημιουργίες μας.

Πρόσφατα σχόλια

    βασιλιά , βασιλιά, με τα δώδεκα σπαθιά...τι ώρα είναι;


    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων