Επιμορφωτική συνάντηση γονέων

Απρ 20257

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης που πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2024-25 με τίτλο:«Συμμετέχω , Συνεργάζομαι, Δρω, Αγαπώ» οργανώθηκε επιμορφωτική συνάντηση γονέων την Πέμπτη 6 Μαρτίου , σε συνεργασία με το ΚΕΔΑΣΥ (ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ) Ν. Ευβοίας στον χώρο του νηπιαγωγείου μας.

EPIMORFOTIKH SYNANTHSH

Αναπτύχθηκαν οι θεματικές ενότητες:

Ενίσχυση του θετικού κλίματος στην τάξη

Επίλυση των συγκρούσεων ειρηνικά

Δημιουργία ισότιμων σχέσεων και όχι
σχέσεων εξουσίας

Φαινόμενα προκατάληψης έναντι των
μαθητών-αναπαραγωγή από ΜΜΕ

Το ενδιαφέρον των γονέων διατηρήθηκε αμείωτο σε όλη τη διάρκεια της επιμορφωτικής συνάντησης οι οποίοι με ερωτήσεις και συμμετοχικές δράσεις ενίσχυσαν την αποτελεσματικότητά της.

Εισηγητές ήταν οι επιστημονικοί συνεργάτες του ΚΕΔΑΣΥ ν. Ευβοίας

Γκάρτζιος Γεώργιος : Προϊστάμενος ΚΕΔΑΣΥ

Καρυστινός Ανδρέας : Ψυχολόγος MSc

Λινάρδου Δήμητρα:Ειδική παιδαγωγός προσχολικής αγωγής

Μασούρη Αικατερίνη: Ψυχολόγος MSc

12834567

 

Εγγραφές στο νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2025-26

Μαρ 20255



Λήψη αρχείου

Δραστηριότητες σχεδίου δράσης: «Συμμετέχω,συνεργάζομαι,δρω,αγαπώ»

Φεβ 202526

Δραστηριότητες σχεδίου δράσης: «Συμμετέχω ,συνεργάζομαι, δρω,αγαπώ»

Ο κόσμος των συναισθημάτων

Παράσταση κουκλοθεάτρου ο εγωιστής γίγαντας.

Συναισθηματική αυτογνωσία στο νηπιαγωγείο μας!

Η αναγνώριση των συναισθημάτων αποτελεί τον βασικό πυλώνα της συναισθηματικής αγωγής. Έχοντας πάντα στο νου μας ότι μια τάξη είναι μια μικρή κοινότητα, όπου τα μέλη της χρειάζονται να κατανοήσουν τους κανόνες, τις πράξεις αλλά και τις συνέπειες για να μπορέσουν να συμβιώσουν αρμονικά, μέσα από δραστηριότητες γνωρίσαμε τα συναισθήματα μας για να  μπορέσουμε να καταλάβουμε καλύτερα εμάς και τους άλλους γύρω μας, με αποτέλεσμα να εκφραστούμε να συνεννοηθούμε και συνεπώς να συνεργαστούμε καλύτερα!

Φτιάξαμε το ζάρι των συναισθημάτων. Το κάθε παιδί έριχνε το ζάρι και όποια φατσούλα του τύχαινε, έπαιρνε την ανάλογη έκφραση και προσπαθούσε να θυμηθεί και να περιγράψει κάτι που του προκάλεσε αυτό το συναίσθημα.

1 2

Ο τροχός των συναισθημάτων μας (ομαδική εργασία)

2 3

Φτιάξαμε τον ατομικό τροχό συναισθημάτων μας και προσπαθήσαμε να γράψουμε το κάθε συναίσθημα. 

3 2

Συναισθήματα στην αυλή με τη σκιά του σώματός μας

4 2

Τα συναισθήματά μας στο αλάτι

5 1

Ο κήπος των συναισθημάτων μας

Μία κατασκευή στην οποία χρησιμοποιήσαμε τέμπερες, φυσαλίδες και φαντασία

6 1

Ζωγραφίσαμε τους προσωπικούς μας φόβους σε ένα χαρτί, το διπλώσαμε στη μέση και το ρίξαμε σε ένα σακουλάκι. Ανακατέψαμε καλά τους φόβους μας και καθένας από εμάς διάλεξε ένα χαρτί στην τύχη και προσπάθησε να μαντέψει τι φοβάται το παιδί που έκανε τη ζωγραφιά.. Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν φόβοι κοινοί, αλλά και φόβοι διαφορετικοί για κάποιους από εμάς και πως είναι πολύ σημαντικό να τους εκφράζουμε.

7

Παρατηρήσαμε τον πίνακα «Senecio» του Paul Klee και εκφράσαμε τα συναισθήματα που μας δημιουργούνται (χαρά, λύπη, θυμός, εκνευρισμός)

9

Στην προσπάθειά μας να αντιμετωπίσουμε τους φόβους μας, ζωγραφίσαμε τον μεγαλύτερο μας φόβο σε φυσαλίδες και… του πήραμε τον αέρα, σπάζοντάς τες!

10

Το θυμόμετρο (ομαδική εργασία)

Ο θυμός είναι ένα συναίσθημα που δυσκολεύει τις σχέσεις μεγάλων και μικρών. Το θυμόμετρο μάς βοηθά να “δούμε” και να αντιληφθούμε πώς  συμπεριφερόμαστε και μέχρι πού μπορούμε να φτάσουμε όταν είμαστε σε ένταση. Μέσα από τις δραστηριότητές μας έγινε κατανοητό πως όλα τα συναισθήματα είναι αποδεκτά, αλλά δεν είναι αποδεκτοί  όλοι οι τρόποι έκφρασής τους.

12

Το θυμόμετρο (ατομική κατασκευή)

13

Στο θυμό μας βάλαμε φανάρι.…για να τον ελέγχουμε!

Όταν θυμώνω… κόκκινο ανάβει….σταματώ και παίρνω ανασούλες. Όταν ανάβει πορτοκαλί σκέφτομαι την συμπεριφορά μου…… και όταν πια καταλάβω το λάθος μου πράσινο ανάβει και συνεχίζω να κάνω το καλό!

14

Ζωγραφίσαμε τα συναισθήματα στο καβαλέτο μας

15

Παράσταση κουκλοθεάτρου ο εγωιστής γίγαντας.

Τι καλύτερο από μία παράσταση κουκλοθέατρου και μάλιστα με το κλασικό παραμύθι ο εγωιστής γίγαντας για να νιώσουν τα παιδιά την πληθώρα των συναισθημάτων όπως αναδεικνύονται με εξαιρετικό τρόπο μέσα από την αφήγηση της ιστορίας.

20 1ΒΤ

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 1η Θεματική ενότητα :«Ζω καλύτερα – Ευ Ζην» οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν σώμα γερό μυαλό δυνατό

Φεβ 20254

 

Όλα ξεκίνησαν με την  αποστολή:    Σώμα γερό μυαλό δυνατό

α

που μας ανέθεσαν οι ντετέκτιβ, ένα πρωί.
Το ζήτημα ήταν πολύ σοβαρό
και χρειαζόταν λεπτό χειρισμό.
Γρήγορα, βάλαμε τα πράγματα σε μια σειρά και προσπαθήσαμε να μάθουμε όσα γίνεται πιο πολλά.Για αρχή, ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας φαγητό.  Χωριστήκαμε σε ομάδες και ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας φρούτο.
βγδ

Ακόμα, συζητήσαμε για τις ομάδες των τροφών, την προέλευση της καθεμιάς αλλά και τη διατροφή γενικότερα.
Ομαδοποιήσαμε τροφές τόσο σε κινητικό παιχνίδι όσο και σε φύλλο εργασίας.

12

Διαβάσαμε το “Χτίζω σωστά εμένα” και είδαμε σχετικά βίντεο.
Έτσι, ανακαλύψαμε την πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής αλλά και την πυραμίδα της γυμναστικής.
Ειδικότερα, γνωρίσαμε τα φρούτα του φθινοπώρου. Μάθαμε το όνομα τους, τα αγγίξαμε, τα μυρίσαμε, τα μετρήσαμε ώσπου στο τέλος τα γευτήκαμε σε μία πεντανόστιμη φρουτοσαλάτα,καταγράφοντας φυσικά τη συνταγή της

.56

.41 1

Κατασκευάσαμε την πυραμίδα της μεσογειaκής διατροφής σε ατομική χειροτεχνία την οποία πήραν τα παιδιά στο σπίτι.

.π1 1 2b 2

Οι ντεντέκτιβ συνέχισαν την αποστολή τους αφήνοντας ένα κλαδί γεμάτο ελιές στο τραπεζάκι.Φυσικά, δε γινόταν να μην αναφερθούμε στην ελιά και το ψωμί, δύο βασικά στοιχεία της ελληνικής διατροφής, που έχουν μεγάλη θρεπτική αξία και ιστορική σημασία. Συζητήσαμε με τα παιδιά για το τι μας προσφέρει η ελιά και το ελαιόλαδο καθώς και για το ψωμί, τη διαδικασία παρασκευής του και τη σημασία του ως βασική τροφή για τον άνθρωπο από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ρωτήσαμε τα παιδιά αν γνωρίζουν τρόπους με τους οποίους συνδυάζουμε αυτά τα δύο υλικά. Κάποια ανέφεραν τις ελιές με ψωμί, ενώ άλλα μίλησαν για το λάδι που βάζουν οι γονείς στο φαγητό. Έτσι, προέκυψε η ιδέα και φτιάξαμε λαδόφετες, ένα παραδοσιακό και υγιεινό κολατσιό, για να δοκιμάσουμε τον συνδυασμό ελαιόλαδου και ψωμιού στην πιο απλή αλλά γευστική  του μορφή, πασπαλισμένο με ρίγανη.

Μμμμμ ….πεντανόστιμες λαδόφετες

αβ 2γ 1

 

Μάθαμε το Μ, μ από το αγαπημένο μας μήλο, μετρήσαμε τα κουκούτσια του, ζωγραφίσαμε τόσα όσα έδειχνε ο αριθμός τους, διακρίναμε τις υγιεινές από τις ανθυγιεινές τροφές, παίξαμε παιχνίδια αντιστοίχισης, ομαδοποίησης, σειροθέτησης, παιχνίδια ισορροπίας, παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού (με στόχο η κάθε ομάδα να ανακαλύψει τα κομμάτια του παζλ ώστε να το συνθέσει και να βρει το φρούτο που σχηματιζόταν), χορέψαμε και τραγουδήσαμε.

Ακόμα, φτιάξαμε τυπώματα από αυτά ερχόμενοι σε επαφή με τις έννοιες μισό και ολόκληρο.

2 13ε

Σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό των Αγγλικών κυρία Νάνσυ μάθαμε την ονομασία διαφόρων τροφών στην αγγλική γλώσσα και ακούσαμε σχετικά τραγούδια.οτ

Οι ντεντέκτιβ όμως συνέχισαν τις αποστολές θέλοντας οπωσδήποτε να ανακαλύψουμε το μυστικό για να έχουμε σώμα γερό και μυαλό δυνατό .Συζητήσαμε για τη γυμναστική, την αξία της στη ζωή, αξιολογήσαμε πόσο δραστήριοι είμαστε οι ίδιοι στην καθημερινότητα μας  και καλέσαμε την αγαπημένη φίλη από το δημοτικό σχολείο κυρία Σόνια-καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής  να μας βοηθήσει να ανακαλύψουμε τα οφέλη της γυμναστικής για το σώμα.

12 23 14 1

 

Και κάπως έτσι, συγκεντρώσαμε όλα τα στοιχεία και ανακαλύψαμε πως η λέξη κλειδί είναι μία, “Υ Γ Ε Ι Α”.
Δεν είναι μυστικό, τώρα μπορούμε και μαζί σας να το μοιραστούμε: “Αν έχεις σώμα γερό, θα έχεις  μυαλό δυνατό και αν έχεις μυαλό δυνατό θα έχεις και σώμα γερό!

 

Στου Χειμώνα τη γιορτή……

Ιαν 202529

«Φέρτε παλτά, φέρτε κουβέρτες και σκουφιά, ήρθαν τα χιόνια και τα κρύα στις αυλές μας, φέρτε να βράσουμε ροφήματα ζεστά, να ζεσταθούν επιτέλους οι καρδιές μας!»

(Διονύσης Σαββόπουλος)

Ο χειμώνας στο νηπιαγωγείο μας είναι δημιουργικός, γεμάτες γνώσεις και διασκέδαση! Γνωρίσαμε την πιο κρύα εποχή του χρόνου μέσα από τα παραμύθια, τις δραματοποιήσεις τους, μέσα από εικαστικές δημιουργίες, τραγούδια και ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!!

Διαβάσαμε και δραματοποιήσαμε το παραμύθι «Ο Τζίτζικας και ο Μέρμηγκας».

1 2

Μέσα από την αφήγηση και δραματοποίηση του παραμυθιού «O χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει»  μάθαμε το τρόπο που λιώνει ο χιονάνθρωπος, τη θερμότητα, την ενέργεια του ήλιου, μιλήσαμε για την τήξη και την πήξη κάναμε πειράματα και συζητήσαμε για την θερμοκρασία.

χ

Κατασκευάσαμε τα δικά μας χιονανθρωπάκια

α 2κ 1

Τόσα ….Όσα

Τα παιδιά αναγνωρίζουν τον αριθμό και βάζουν στον χιονάνθρωπο ΤΟΣΑ κουμπάκια  ΟΣΑ λέει ο αριθμός στο καπελάκι του

.1 3

Επίσης τα παιδιά γνώρισαν τα ζώα σε χειμερία νάρκη μέσα από βίντεο, παιχνίδια και κατασκευές. Έμαθαν ακόμα για τα ζώα που ζουν στους πάγους, όπως οι πιγκουίνοι, μιμούμενοι και το περπάτημα τους. Συζητήσαμε για τα χειμερινά ρούχα, ζωγραφίσαμε κασκόλ, σκουφιά με τυπώματα από φελλό, παίξαμε παιχνίδια μνήμης με γάντια και φτιάξαμε τη δική μας χειμωνιάτικη μπουγάδα. Επιπλέον, έμαθαν για τα χειμερινά σπορ, όπως το σκι και το πατινάζ, μέσα από εικόνες και παιχνίδια ρόλων. Τέλος, παρατήρησαν τον καιρό και έφτιαξαν χιονισμένα τοπία με γυμνά δέντρα ανακαλύπτοντας τη μαγεία της φύσης τον χειμώνα.

α 3β 2

Ζωάκια σε χειμερία νάρκη

Η αρκουδίτσα μας κοιμάται στην σπηλιά της… παρακαλώ «ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ»!

τ 1ρ 1

Δημιουργία ατομικού κολάζ «γαντάκια για να ζεσταθούν τα χεράκια»γ 1

Φωνολογική επίγνωση: κυκλώνω το γράμμα με το οποίο αρχίζει η λέξη

φ

«Η ντουλάπα του χειμώνα»

νμ 1ο

ε 1σδ 1

«Και στη ζωής τους πιο βαρείς χειμώνες αλκυονίδες μέρες καρτερούν»

(Γ.Δροσίνης)

λ

 

 

Καλή Χρονιά! Χαρούμενο και Δημιουργικό το νέο έτος 2025

Ιαν 202521

 

Το Έθιμο της Βασιλόπιτας και η ιστορία της

H βασιλόπιτα είναι το γλύκισμα – σύμβολο της Πρωτοχρονιάς και συνδέεται με την εορτή του Αγίου Βασιλείου, από τον οποίο πήρε το όνομά της. Κατά την θρησκευτική λοιπόν παράδοση κάποτε στη Καισαρεία της Καππαδοκίας στη Μικρά Ασία που επίσκοπος ήταν ο Μέγας Βασίλειος ήλθε να τη καταλάβει ο Έπαρχος της Καππαδοκίας με πρόθεση να τη λεηλατήσει. Τότε ο Μέγας Βασίλειος ζήτησε από τους κατοίκους της πόλης του να μαζέψουν ό,τι χρυσαφικά μπορούσαν προκειμένου να τα παραδώσει ως “λύτρα” στον επερχόμενο κατακτητή. Πράγματι συγκεντρώθηκαν πολλά τιμαλφή κατά την παράδοση όμως  εκ θαύματος ο Άγιος Μερκούριος με πλήθος Αγγέλων απομάκρυνε τον στρατό του, ο Έπαρχος απάλλαξε την πόλη από επικείμενη καταστροφή. Προκειμένου όμως ο Μέγας Βασίλειος να επιστρέψει τα χρυσαφικά στους δικαιούχους, μη γνωρίζοντας σε ποιόν ανήκει τι, έδωσε εντολή να παρασκευαστούν μικροί άρτοι εντός των οποίων τοποθέτησε ανά ένα των νομισμάτων ή χρυσαφικών και τα διένειμε στους κατοίκους την επομένη του εκκλησιασμού. Πράγματι μοιράστηκαν οι πίτες σε κάθε κάτοικο της πόλης του αγίου Βασιλέιου της Καισάρειας δηλαδή  και ω! του θαύματος κάθε ένας έβρισκε μέσα στην πίτα  το δικό του πολύτιμο αντικείμενο κάτι που χαροποίησε ιδιαίτερα τους κατοίκους της και αποτέλεσε   γεγονός  διπλής χαράς πρώτα  από την αποφυγή της καταστροφής της πόλης και έπειτα από την επιστροφή των χρυσαφικών στους κατόχους τους. Η παράδοση της κοπής της πίτας του αγίου Βασιλείου τιμάται κάθε χρόνο κατά τη μνήμη της ημέρας του θανάτου του (εορτή του Αγίου Μεγάλου Βασιλείου).

Με την έναρξη της νέας χρονιάς, στο νηπιαγωγείο μας τηρήσαμε και εμείς το έθιμο  συνδυάζοντας τη χαρά της δημιουργίας με την παράδοση: την παρασκευή και κοπή της βασιλόπιτας!

Μαζευτήκαμε όλοι μαζί και αρχίσαμε τη διαδικασία. Πρώτα πρώτα, γνωρίσαμε τα υλικά: Αλεύρι, ζάχαρη, αυγά, χυμό από πορτοκάλι, βούτυρο, ξύσμα από τη φλούδα του πορτοκαλιού και φυσικά, το  χρυσό φλουρί που θα κρύβαμε μέσα στη βασιλόπιτα! Συζητήσαμε για τη σημασία του καθενός υλικού και παρατηρήσαμε την υφή και τη μυρωδιά τους. Τα παιδιά βοήθησαν στο ανακάτεμα απολαμβάνοντας την εμπειρία. Και επειδή στο σχολείο μας υπάρχουν δύο τμήματα ετοιμάσαμε μία για κάθε τμήμα.

 

Τέλος, γράψαμε “2025” με κουβερτούρα και χρωματιστή τρούφα και την συνταγή με το δικό μας τρόπο.

.1 12 1345kl

Την ημέρα της κοπής, μαζευτήκαμε όλοι μαζί στην τάξη. Η βασιλόπιτα, που είχε ψηθεί από την προηγούμενη ημέρα, μύριζε υπέροχα!
Ξεκινήσαμε συζητώντας για την παράδοση της βασιλόπιτας και για το έθιμο του φλουριού, που συμβολίζει την καλή τύχη για τη νέα χρονιά. Τα παιδιά ανυπομονούσαν να ανακαλύψουν ποιος θα βρει το φλουρί!
Κόψαμε τη βασιλόπιτα με μεγάλη προσοχή, μοιράζοντας σε κάθε παιδί και εκπαιδευτικό ένα κομμάτι. Η αγωνία κορυφώθηκε όταν ψάχναμε να βρούμε το φλουρί. Όταν ένα από τα παιδιά το βρήκε, όλοι χειροκροτήσαμε και ευχηθήκαμε να είναι μια τυχερή χρονιά για εκείνο!

g 2image27

 

 Η ημέρα έκλεισε με χαμόγελα και ζεστά συναισθήματα, καθώς τα παιδιά ένιωσαν τη χαρά της συνεργασίας, της δημιουργίας και της συμμετοχής σε ένα παραδοσιακό έθιμο.

Χριστούγεννα

Ιαν 20255

Χριστούγεννα στο νηπιαγωγείο μας με φως, χαρά και αγάπη στην καρδιά

Η ιστορία της γέννησης, αρχή ιερή,
και ο Χριστός στη φάτνη,
να  φωτίζει την ψυχή.

Τα έθιμα από παλιά γνωρίσαμε, ως τώρα,
γιορτές και παραδόσεις μας, γι’αυτήν εδώ την ώρα.

 

b                    γ

δε

Ακόμα, φτιάξαμε στολίδια με χρώματα πολλά και διαφορετικά υλικά,
αγγέλους, δέντρα, μπάλες κι αστεράκια, έργα μοναδικά!
Κάρτες γράψαμε με ευχές γλυκές,
τα Χριστούγεννα αυτά να φέρουν αγάπη, χαρά και ελπίδα στις καρδιές.

αβζκ

ηα 1

 

τμ

Τα κάλαντα  μάθαμε και τραγουδήσαμε με κέφι και χαρά όπως και πολλά χριστουγεννιάτικα τραγούδια με τα οποία αρχίσαμε  την χριστουγεννιάτικη παράστασή μας.

ρ

Πρόβες για τη γιορτή μας κάναμε,
τη ιστορία της γέννησης να ζωντανέψουμε,
την Άγια Νύχτα του Χριστού
με λόγια απλά και ταπεινά να υμνήσουμε.Το θέμα της γιορτής ήταν η αναπαράσταση της Γέννησης του Χριστού και το μήνυμα η Αγάπη να απλωθεί σε όλη την οικουμένη.

βοκ

λGBHKLDL 2K 2

 

 

Ο κύκλος του νερού

Δεκ 20243

Μικρές σταγόνες κύλισαν στο παράθυρο ,λίγες στην αρχή μετά έγιναν πολλές…βρέχει …ακούστηκε η πρώτη φωνούλα και ήταν αρκετή.. σε λίγο μικρά προσωπάκια στριμώχνονταν πίσω από τα τζάμια και κοιτούσαν αχόρταγα τις σταγόνες της βροχής να  πέφτουν  στην αυλή του σχολείου μας.

Έτσι δε χάσαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για τη βροχή!

Ειδικότερα, για το νερό, τις χρήσεις του στην καθημερινή ζωή αλλά και τον κύκλο που αυτό κάνει. Διαβάσαμε το βιβλίο «Πέφτει πέφτει η σταγόνα», είδαμε βίντεο με τον κύκλο του νερού καθώς και το παραμύθι «Οι σταγόνες».5 1

Κάναμε εργασίες και κατασκευές ατομικές αλλά και ομαδικές.6 1 18201 21 32 2

«Το σύννεφο έφερε βροχή»

45678

Ακόμα, συνθέσαμε τη λέξη νερό, το πολύτιμο αυτό αγαθό.

9

Μάθαμε το «Σ,σ» της σταγόνας ενώ παράλληλα μετρήσαμε τόσες σταγόνες όσες μας έδειχνε το ζάρι και το αποτυπώσαμε σε φύλλο εργασίας.

10

Επίσης, παίξαμε με τις ομπρέλες και τις

βάλαμε σε σειρά από την πιο μεγάλη

στην πιο μικρή και αντίστροφα.

1 1

Τραγούδι:ο κύκλος του νερού

Τέλος, γίναμε κι εμείς σταγόνες που κάνουν το ταξίδι τους… ένα ταξίδι όμορφο και μοναδικό μα… και λίγο κουραστικό αφού ποτέ δε σταματούν και σε κύκλο όλο γυρνούν!

2 1

Σχέδιο Δράσης σχολικού έτους 2024-25

Νοέ 202424

Το σχέδιο δράσης του 10ου Νηπιαγωγείου Χαλκίδας για το σχολικό έτος 2024-25 έχει τίτλο: Συμμετέχω, Συνεργάζομαι ,Δρω,Αγαπώ. Στόχος του σχεδίου δράσης είναι να επιτύχει την ανάπτυξη θετικών σχέσεων μεταξύ των μαθητών μέσα από την αλληλεπίδραση και την καλλιέργεια της συνεργασίας, του σεβασμού και της ενσυναίσθησης.  Είναι απαραίτητη η δημιουργία των κατάλληλων προϋποθέσεων για την απόκτηση και βελτίωση των κοινωνικών δεξιοτήτων ζωής των μαθητών. Επιπλέον, είναι σημαντική η ενίσχυση των διαπροσωπικών σχέσεων στη σχολική κοινότητα, μέσα από την προώθηση -καλλιέργεια της ικανότητας προσαρμογής και της ισότητας ευκαιριών ώστε όλοι οι μαθητές να αισθάνονται ασφάλεια και αποδοχή.Εξετάζονται πολλαπλές μορφές επικοινωνίας, η ανάπτυξη πρωτοβουλιών και δράσεων, η διαχείριση προβλημάτων στο πλαίσιο των ρυθμιστικών αρχών που διέπουν την σχολική πραγματικότητα.Π

28η Οκτωβρίου 1940

Νοέ 202411

Την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940, μια ένδοξη στιγμή στην ελληνική ιστορία, εορτάσαμε και φέτος, αποδίδοντας φόρο τιμής στους ήρωες που αγωνίστηκαν για την ελευθερία της πατρίδας μας. Μέσα από βιβλία, ποικίλο εποπτικό και ψηφιακό υλικό, «ξεδιπλώθηκε» το χρονικό αυτού του γεγονότος, δίνοντας έμφαση στο πολύτιμο και πολυπόθητο αγαθό της «ειρήνης», που εμείς σήμερα έχουμε τη χαρά να απολαμβάνουμε!

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή  25 Οκτωβρίου, η οποία  ήταν μία ξεχωριστή μέρα αφού το σχολείο μας σημαιοστολίστηκε και τα χρώματα του άσπρου και του γαλάζιου κυριάρχησαν  μέσα και έξω. Τα παιδιά  απήγγειλαν ποιήματα με πολύ καμάρι, τραγούδησαν με κέφι και χαρά και στο τέλος ακολούθησε παρέλαση στην αυλή του σχολείου παρουσία των γονέων οι οποίοι με ενθουσιασμό χειροκρότησαν τους μικρούς μαθητές.  Η γιορτή έκλεισε με τον Εθνικό μας  Ύμνο,

Ζ345679     2

Το ιστορικό «Όχι» του ελληνικού λαού, μια λέξη μικρή και αποφασιστική καθώς και οι σκέψεις των φαντάρων που πολέμησαν στα βουνά της Πίνδου, αποτυπώθηκε στα έργα μας.

φμ

Η ελληνική σημαία είχε φυσικά και αυτή την τιμητική της! Έγινε παζλ με σκοπό την ανασύνθεσή της αλλά και ατομική κατασκευή από τους μικρούς μας μαθητές

.12 1 1σ2 24 2

 

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Η πόλη μας

Η πόλη μας

Χαλκίδα, η όμορφη πόλη μας...

Puzzle

H ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Οι δημιουργίες μας.

Πρόσφατα σχόλια

    βασιλιά , βασιλιά, με τα δώδεκα σπαθιά...τι ώρα είναι;


    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων